Kaupunkeissa
Ninni Myllyoja, 24.5.2007, 12:34 (kirjoitti)
Telia-Sonera rakentaa valokuitupohjaisia laajakaistayhteyksiään 15 Suomen suurimmassa kaupungissa. Yhtiön tarkoitus on tämän vuoden aikana nostaa valokuituverkon saatavuutta huomattavasti nykyisestä 100 000 kotitaloudesta.
Telia-Sonera vuokraa kaistaa Elisalta tai paikallispuhelinverkoilta.
Kattavin oma verkko on tällä hetkellä rakenteilla pääkaupunkiseudulla, mutta kuitu uppoaa maahan myös esimerkiksi Lahdessa, Kotkassa, Tampereella ja Turussa.
"Toiminta kilpailijan infrastruktuurin päällä maksaa. Mieluummin teemme itse kuin maksamme kuparivuokraa", Telia-Soneran laajakaistapalveluiden johtaja Juha-Pekka Weckström sanoo.
Vanhasta uutisesta paljastuu totuus !
EU nimeä'mällä hintaruuvilla kerätyt rahat on siirretty kuidun rakentamiseen kaupunkialueille ?
Maalla ei sonera vuokraa verkkoaan kilpailijoille, millään hinnalla ja kiristää ottamaan hitaampia ja heikompia yhteksiä
Luulimme että pörssivoittojen kasvattamiseen korkeat perus ja käyttömaksumme on menneet
Näyttävät menneen rehelliseen kilpailuun ja kerman kuorintaan
Maalle jää vain kurrista tislattu vesi ja huolimattomasti roikkuvat kaapelit ?
Toiminta aikaa jatketaan ja jälkilypsetään viimeiset tipat
veromarkoilla rakennetuista verkoista
Epäilen että Soneraa emme hyväksy rakentamaan valokuitua
tukirahoituksen turvin
Kylämme on sinne alustavasti hyväksytty
Sonera kilpailee
lämmittäjä
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576