Mitä bensaa pitää laittaa uuteen Gilera SMT 50cc:n polttoainesäiliöön? Ei lue käyttöohjeessa... LMAO
KYSYMYSSS
12
1671
Vastaukset
95
- -iom-
ei mittään 2-tahti-öljyä?
- joo,joo
-iom- kirjoitti:
ei mittään 2-tahti-öljyä?
mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.
- se on paskaa
joo,joo kirjoitti:
mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.
Tässä tankkaamis ohjeet:
1. Otat lompakosta 5e.
2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
6. Aja teboilille.
7. Osta 2-t ölyä.
8. Aukase penkki.
9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
12. KOVAA AJOA!
13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy. - -iom-
se on paskaa kirjoitti:
Tässä tankkaamis ohjeet:
1. Otat lompakosta 5e.
2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
6. Aja teboilille.
7. Osta 2-t ölyä.
8. Aukase penkki.
9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
12. KOVAA AJOA!
13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy.Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
Kertokaa nyt oikea pensiini - Derbisti 92
-iom- kirjoitti:
Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
Kertokaa nyt oikea pensiiniSIIHENHÄN TULEE DIISSELIÄ
-iom- kirjoitti:
Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
Kertokaa nyt oikea pensiiniVakio mopo toimii aivan hyvin 95:lla.
- gfhklfl
-iom- kirjoitti:
Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
Kertokaa nyt oikea pensiiniIhan sama kumpaa laitat. Ite laitan yleensä 95 mutta joskus 98..
- s fahdsfah
76 bensaa
- jebex.
ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
t. jesse - mopo100
jebex. kirjoitti:
ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
t. jesseKorkeaoktaanisen käytöstä ei ole haittoja ainoastaan kallempi hinta, jos kone
nakuttaa 95:lla jota ei kaksitahtisessa välttämättä huomaa niin se ei koneelle
hyvää tiedä....
- bensaa suonissaan
95 ja 98 ei mtn. eroo paitsi se, et 98 voitelee paremmin, mutta ihan hyvin voi tankata 95 jos koneen tuorevoitelu on kunnossa. Tankatkaa vaikka SHELL V-POWERIA kunhan se on bensaa eikä dieseliä.
PS... 98 savuttaa vaa enemmä ku 95, siinä se ero...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683