KYSYMYSSS

-iom-

Mitä bensaa pitää laittaa uuteen Gilera SMT 50cc:n polttoainesäiliöön? Ei lue käyttöohjeessa... LMAO

12

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 95

      • -iom-

        ei mittään 2-tahti-öljyä?


      • joo,joo
        -iom- kirjoitti:

        ei mittään 2-tahti-öljyä?

        mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.


      • se on paskaa
        joo,joo kirjoitti:

        mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.

        Tässä tankkaamis ohjeet:

        1. Otat lompakosta 5e.
        2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
        3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
        4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
        5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
        6. Aja teboilille.
        7. Osta 2-t ölyä.
        8. Aukase penkki.
        9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
        10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
        11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
        12. KOVAA AJOA!

        13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy.


      • -iom-
        se on paskaa kirjoitti:

        Tässä tankkaamis ohjeet:

        1. Otat lompakosta 5e.
        2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
        3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
        4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
        5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
        6. Aja teboilille.
        7. Osta 2-t ölyä.
        8. Aukase penkki.
        9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
        10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
        11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
        12. KOVAA AJOA!

        13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy.

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini


      • Derbisti 92
        -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        SIIHENHÄN TULEE DIISSELIÄ


      • -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        Vakio mopo toimii aivan hyvin 95:lla.


      • gfhklfl
        -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        Ihan sama kumpaa laitat. Ite laitan yleensä 95 mutta joskus 98..


    • s fahdsfah

      76 bensaa

      • jebex.

        ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
        soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
        t. jesse


      • mopo100
        jebex. kirjoitti:

        ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
        soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
        t. jesse

        Korkeaoktaanisen käytöstä ei ole haittoja ainoastaan kallempi hinta, jos kone
        nakuttaa 95:lla jota ei kaksitahtisessa välttämättä huomaa niin se ei koneelle
        hyvää tiedä....


    • bensaa suonissaan

      95 ja 98 ei mtn. eroo paitsi se, et 98 voitelee paremmin, mutta ihan hyvin voi tankata 95 jos koneen tuorevoitelu on kunnossa. Tankatkaa vaikka SHELL V-POWERIA kunhan se on bensaa eikä dieseliä.

      PS... 98 savuttaa vaa enemmä ku 95, siinä se ero...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe