Virtsanäytteet olleet normaalit, ei tulehdusta vaikka pissähädän tunnetta. Lääkäri sanoi vain, että virtsassa näkyy ultralla paljon sakkaa. Mitä tuo oikein tarkoittaa ? Antoi kuurin ja lisäksi sen jälkeen toisen, joka estää tulehdusta tulemasta tms. Tarkoittaako sakkainen virtsa sitten kuitenkin jotain tulehduksen tyyppistä tilaa, jolloin tulehdus ei vain näy virtsaviljelyssä tms. ? Tietäisikö joku sanoa ? Ja mitä ovat virtsan mukana joskus tulevat valkoiset "hahtuvat"...muutakaan nimeä en niille keksinyt :) Kuuluvatko virtsaan ? Olen nainen.
Virtsassa sakkaa ???
Mitä tahtoo sanoa
1
5754
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia kai se on. Juo vähän enemmän vaikka jos on jotain ongelmaa. Ulosteet kaikki poistavat elimistöstä kuona-aineita. Mies kun olen, niin sitten huolestun jos mukana tulee ruuveja tai nauloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319