Mistä venepaikka

hki-porvoo

Moro,

Tuossa tuli hankittua vene pikaisella aikataululla. Ja nyt vene lojuu meressä, eikä venepaikasta tietoa.

Osaatteko auttaa, minne saisin veneen eritäin nopeasti. Miel Sipoo - Helsinki akselilla.

Kitoksia etukäteen elämää parantavista vastauksista.

9

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päässä

      Tsekkaa esim. www.plvk.fi josko siellä olis loppukaudeksi vapaa paikka !

    • Hamarissa saattaisi olla

      Tod.näk parikin avo-poijupaikkaa vapaana. Laituripaikat ihan kivenalla paikkakuntalisellekin :-(

      Soita Ma. Janita Pihlaja-Wickholm.lle, vastaa Porvoon venepaikoista ja kysy 019-5202815 (saattaa olla kyllä lomallakin, mutta kysyä voi aina)

      http://www.porvoo.fi/index.php?mid=1900
      Tuossa lisää infoa.

      - cheers -

      • katsoo.

        tuota rahastusta,niin olen päivä päivältä kiitollisempi,että asun maalla.
        vene trailerilla omassa pihassa,ja talveksi omaan talliin.
        koko paska 0€/vuosi.


      • hki-porvoo
        katsoo. kirjoitti:

        tuota rahastusta,niin olen päivä päivältä kiitollisempi,että asun maalla.
        vene trailerilla omassa pihassa,ja talveksi omaan talliin.
        koko paska 0€/vuosi.

        Kiitoksia varteenotettavista venepaikoista. Vielä kun saisi muutaman varteenotettavan vaihtoehdon lisää, niin olisi helpompi tehdä valintoja. Tänne vain hyviä ehdotuksia.

        Kiitokset etukäteen,
        Edellistä ehdotusta lainaten
        "tuota rahastusta,niin olen päivä päivältä kiitollisempi,että asun maalla. vene trailerilla omassa pihassa,ja talveksi omaan talliin."

        Kyllä kannustan roudaamistasi, en valitettavasti itse kerkiä moiseen.


      • joo eihän
        katsoo. kirjoitti:

        tuota rahastusta,niin olen päivä päivältä kiitollisempi,että asun maalla.
        vene trailerilla omassa pihassa,ja talveksi omaan talliin.
        koko paska 0€/vuosi.

        tuossa veneilyssä rahaa tosiaan kulu ! Veneen koko, traileroitavuus, oman pihan ja luiskan välinen matka jne. jne. kuitenkin vaikuttaa. Kuitenkin, jos miltei kaikki viikonloput ja lomat päälle viettää vesillä niin kyllä melkoista leikkimistä traikun kanssa on, ja ei tuossa hinnastossa pikavilkaisulla esim. 3,5 m paikka (mihin menee jo mukavan kokoinen matkavene) mikään paha ollut, etten nyt sanoisi melkein omakustanteinen, vai mitkä laiturit / venesatamat pysyy itsestään kunnossa ja siellä voisi vielä pitää venettään ilmaiseksi ?


      • hki-porvoo
        joo eihän kirjoitti:

        tuossa veneilyssä rahaa tosiaan kulu ! Veneen koko, traileroitavuus, oman pihan ja luiskan välinen matka jne. jne. kuitenkin vaikuttaa. Kuitenkin, jos miltei kaikki viikonloput ja lomat päälle viettää vesillä niin kyllä melkoista leikkimistä traikun kanssa on, ja ei tuossa hinnastossa pikavilkaisulla esim. 3,5 m paikka (mihin menee jo mukavan kokoinen matkavene) mikään paha ollut, etten nyt sanoisi melkein omakustanteinen, vai mitkä laiturit / venesatamat pysyy itsestään kunnossa ja siellä voisi vielä pitää venettään ilmaiseksi ?

        Kiitoksia vastauksestasi.
        Niin tosiaan,oleellin tieto. Veneen leveys on 2.4 ja pituus 6 metriä. Lojumispaikka vielä avoin. Tietoja, etenkin sisäpiiritietoja otetaan mielellään vastaan.

        Etukäteen kiittäen


    • peeloz

      Itselläni oli aikanaan sama tilanne ja homma ratkesi silloin Keilaniemen New Portista vuokralle saadulla paikalla. Paikkahan on siis Nokian ja Nesteen pääkonttoreiden edessä. Uusi ja hieno satama.

    • hki-porvoo

      Kiitoksia kaikille vastanneille. Löysin sittenkin mieleisen venepaikan Nikuvikenistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe