Mikä koira sopii parhaiten jänis metsään? niin ja sellainen että voi pitää päivisin tarhassa lämmin koppi on ja toinen koira. niin ja mistä sellaisen saisi?
jäniskoiraksi
10
792
Vastaukset
- harkinnut
dreeveriä? Kätevä pitää tarhassa ja sisällä. Erittäin sitkeä jäniksen perässä.
http://www.dreeveri.fi/pennut2.htm- melko hidas
jalaine kirjoitti:
millainen se mahtaa olla metsällä kun ei ole yhtään hajua koko koirasta?
ajuri, jolloin ajot pysyvät yleensä pienemmällä alueella, kuin nopeasti ajaen.
Hyvä haukkuääni. - kun se koko ajan
melko hidas kirjoitti:
ajuri, jolloin ajot pysyvät yleensä pienemmällä alueella, kuin nopeasti ajaen.
Hyvä haukkuääni.ajaa vanhoja jälkiä ja välillä niitäkin väärinpäin. on nähty monta kertaa (nim. kokenut tuomari)
- dreeveristä nyt
kun se koko ajan kirjoitti:
ajaa vanhoja jälkiä ja välillä niitäkin väärinpäin. on nähty monta kertaa (nim. kokenut tuomari)
on kyse. ota ennemmin beekeli
- dreeverikin
dreeveristä nyt kirjoitti:
on kyse. ota ennemmin beekeli
koira, siinä ku muutkin. Kyllä haukku kuuluu ja ajo sujuu, on näppärä jäniskoira, tiedän tämän.
- harkinnut...
kysyä vanhemmiltasi?
- löytyy multa
Sopii tarhaan niin kesät kuin talvetkin (jos kerran on lämmitetty koppi). Kiitettävä jänisajuri,koirasta tietenkin riippuen. Sitkeyttä pysyä jaljillä löytyy myös. Itse olen rotuun mieltynyt. Perheessä aina ollut suomanajokoira ja sitä kautta kiinnostus metsästykseen syntyikin. Beaglea jotkut käyttävät myös jäniskoirana...
- Veli venäläinen
Ajokoiraksi on venäjänajokoira rodun kotisivulta löytyy lisää faktaa en rupea tässä liikaa kehumaan.
hyvä koira on ajokoira, beagle ...
jos vielä koiraa/pentua vailla olet nyt hyvä tilaisuus ostaa sekarotuinen ajava koira. yhdistelmä emä beagle isä eestinajokoira..luovutusikässä ovat marraskuun puolessa välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041814- 2111594
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61927En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54849Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63798Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37787The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5782