Mikä koira sopii parhaiten jänis metsään? niin ja sellainen että voi pitää päivisin tarhassa lämmin koppi on ja toinen koira. niin ja mistä sellaisen saisi?
jäniskoiraksi
10
873
Vastaukset
- harkinnut
dreeveriä? Kätevä pitää tarhassa ja sisällä. Erittäin sitkeä jäniksen perässä.
http://www.dreeveri.fi/pennut2.htm- melko hidas
jalaine kirjoitti:
millainen se mahtaa olla metsällä kun ei ole yhtään hajua koko koirasta?
ajuri, jolloin ajot pysyvät yleensä pienemmällä alueella, kuin nopeasti ajaen.
Hyvä haukkuääni. - kun se koko ajan
melko hidas kirjoitti:
ajuri, jolloin ajot pysyvät yleensä pienemmällä alueella, kuin nopeasti ajaen.
Hyvä haukkuääni.ajaa vanhoja jälkiä ja välillä niitäkin väärinpäin. on nähty monta kertaa (nim. kokenut tuomari)
- dreeveristä nyt
kun se koko ajan kirjoitti:
ajaa vanhoja jälkiä ja välillä niitäkin väärinpäin. on nähty monta kertaa (nim. kokenut tuomari)
on kyse. ota ennemmin beekeli
- dreeverikin
dreeveristä nyt kirjoitti:
on kyse. ota ennemmin beekeli
koira, siinä ku muutkin. Kyllä haukku kuuluu ja ajo sujuu, on näppärä jäniskoira, tiedän tämän.
- harkinnut...
kysyä vanhemmiltasi?
- löytyy multa
Sopii tarhaan niin kesät kuin talvetkin (jos kerran on lämmitetty koppi). Kiitettävä jänisajuri,koirasta tietenkin riippuen. Sitkeyttä pysyä jaljillä löytyy myös. Itse olen rotuun mieltynyt. Perheessä aina ollut suomanajokoira ja sitä kautta kiinnostus metsästykseen syntyikin. Beaglea jotkut käyttävät myös jäniskoirana...
- Veli venäläinen
Ajokoiraksi on venäjänajokoira rodun kotisivulta löytyy lisää faktaa en rupea tässä liikaa kehumaan.
hyvä koira on ajokoira, beagle ...
jos vielä koiraa/pentua vailla olet nyt hyvä tilaisuus ostaa sekarotuinen ajava koira. yhdistelmä emä beagle isä eestinajokoira..luovutusikässä ovat marraskuun puolessa välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199