Millaisilla pesuaineilla olette puhdistaneet sisäseiniä hirsitaloistanne? Hieman normaalia laimeampi pesuaine vesi vai pelkkä vesi? Meillä lamellihirsitalo ja seinät puunvärisenä. Yllättävän paljon kerää pölyä hirsien "viistoväliin" ja muutenkin, onhan ne sisäseinät aiheellista aina välillä pyyhkiä. Joskus olen itse imuroinut ensin seiniä pehmeällä harjasuulakkeella ennen pyyhintää. Mahtava puhtaan puun tuoksu tulee kun viitsis vain enemmänkin pyyhkiä ja puhdistaa. Eteisessä jäänyt ikävästi "ikilikaa" alaseiniin, kait likaisista kengistä ym. Onko mitään kikkaa millä lähtis?
G: Hirsiseinien puhdistus
nappaa
2
1933
Vastaukset
- helpoimmalla
pääsisi ja pintojakin säästää, kun vetelet hirsien välit silloin tällöin "ripsumalla" Osta vaikka sellainen pölyhuisku, jonka teho perustuu staattiseen sähköön.Pinttynyt lika poistetaan ihan pesemällä pehmeällä harjalla ja joko lievästi happamella tai neutraalilla laimealla pesuainevedellä.
- laiska emäntä
olen ostanut imuriimme kaikenlaisia harjasuulakkeita, joilla putsailemme kattohirsiä/lankkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122