Thainyrkkeily Tampere

K4 Center

Hervannan Kuntokuulan ja Krav maga Hervannan toiminta on yhdistynyt, uusi nimi on K4 Center. Lajivalikoimaan tulee syksystä 2009 alkaen Thainyrkkeily ja Kuntothai. Krav maga, Thainyrkkeily ja Kuntothai aloittavat elo- syyskuun vaihteessa uudessa salissa Black Eagle Martial Arts Academyssä osoitteessa Parkanonkatu 29.
Uusi sali on iso ( n.200m2) ja siellä on tatami, minkä puute haittasi kamppailulajien harjoittelua Vapaa-aikakeskuksessa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.k4.fi.

Kesäterveiset ihan kaikille
K4 Center
Jone

45

3517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muaythaineverdie

      Kuuluuko seuranne suomen Muay Thai liittoon?
      Entä voitteko kertoa tarkemmin thainyrkkeilyvalmentajienne taustoista?
      Entä kuuluuko seuranne krav maga liittoon?

      • luulisin että

        Puu- ja metalli liittoon ja lisäksi elintarvike liittoon.


      • ehtii
        luulisin että kirjoitti:

        Puu- ja metalli liittoon ja lisäksi elintarvike liittoon.

        Näyttää olevan jopa ihan tunnin thaitreenit.


      • Muaythaineverdies
        ehtii kirjoitti:

        Näyttää olevan jopa ihan tunnin thaitreenit.

        Kuka niitä vetää?
        Seuraa ei ainakaan löydy Suomen Muay Thai Liiton sivuilta. Eikä Suomen krav maga liitonkaan.
        Mikä ihmeen viritelmä tämä on? Jos joku haluaa treenata thaita niin eihä tuolta pääse edes kisoihin.


      • on turha syyllistä
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Kuka niitä vetää?
        Seuraa ei ainakaan löydy Suomen Muay Thai Liiton sivuilta. Eikä Suomen krav maga liitonkaan.
        Mikä ihmeen viritelmä tämä on? Jos joku haluaa treenata thaita niin eihä tuolta pääse edes kisoihin.

        --täältä etsiä. Lue sivut uudelleen ja löydät ohjaajan nimen.


      • Muaythaineverdies
        on turha syyllistä kirjoitti:

        --täältä etsiä. Lue sivut uudelleen ja löydät ohjaajan nimen.

        Niko Tarvainen?
        En löytänyt fight recordia sivuilta.
        Onko kyseessä nyt oikea ohjaaja vai löysinkö väärän miehen?


      • seuranhaku palsta
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Niko Tarvainen?
        En löytänyt fight recordia sivuilta.
        Onko kyseessä nyt oikea ohjaaja vai löysinkö väärän miehen?

        Että voithan etsiä treffit palstalta sitten sopivampaa miestä.


      • Jeza
        seuranhaku palsta kirjoitti:

        Että voithan etsiä treffit palstalta sitten sopivampaa miestä.

        Siis mitäs helvetin vainoomista täällä harrastetaan?

        Näyttäis tosiaan siltä että Kravmaga-ukot ja kahvakuulahommat on lyöty yhteen ja perustettu moinen pumppu. Mikäs siinä, kyllä tampereelle toimintaa mahtuu!

        Niko Tarvainen näyttäis olevan thainyrkkeilyn vetäjä. Itse tunnen kaverin Chitaladan puolelta ja kyseessä on ihan osaava ja kokenut vetäjä, reenit varmasti saavat aikaiseksi. Ja kai sitä nyt thaikkua voi reenailla muuten vaan, jos ei liittoon kuulu tai ei kisoihin haluaisikaan...?


      • seurannut
        Jeza kirjoitti:

        Siis mitäs helvetin vainoomista täällä harrastetaan?

        Näyttäis tosiaan siltä että Kravmaga-ukot ja kahvakuulahommat on lyöty yhteen ja perustettu moinen pumppu. Mikäs siinä, kyllä tampereelle toimintaa mahtuu!

        Niko Tarvainen näyttäis olevan thainyrkkeilyn vetäjä. Itse tunnen kaverin Chitaladan puolelta ja kyseessä on ihan osaava ja kokenut vetäjä, reenit varmasti saavat aikaiseksi. Ja kai sitä nyt thaikkua voi reenailla muuten vaan, jos ei liittoon kuulu tai ei kisoihin haluaisikaan...?

        Taitaa olla muuten ainoa kamppailuseura Suomessa, jonka ainoa ilmoituspaikka ja keskustelufoorumi on tämä kunnianarvoisa suomi24.

        Tampereella on kaksi perinteistä thaiseuraa, joten en oikein usko tämän virityksen vetävän tunnin vuoroineen harrastajia.
        Sniktillä on pitkät perinteet thaipuolella ja Chitaladalla reilusti harjoitusaikoja ja hyviä ottelijoita ja hyvät kontaktit joka puolelle.

        Tuo vetäjähän kuulemma siirrettiin edellisestä seurasta ohjaajantehtävistä sivuun ja siksi siirtyi nyt tänne. Jossain uskottavammalla palstalla keskustelu olisi järkevämpää, mutta tännehän voi kätevästi itse kirjoitella niitä kehuja itsestään useammallakin viestillä "harrastajien" nimissä. Ja, jos joku kyselee diplomeista ja liitoista, niin se on heti "vainoamista".

        Hyvää jatkoa silti vain kaikille.


      • Muaythaiisdead
        seurannut kirjoitti:

        Taitaa olla muuten ainoa kamppailuseura Suomessa, jonka ainoa ilmoituspaikka ja keskustelufoorumi on tämä kunnianarvoisa suomi24.

        Tampereella on kaksi perinteistä thaiseuraa, joten en oikein usko tämän virityksen vetävän tunnin vuoroineen harrastajia.
        Sniktillä on pitkät perinteet thaipuolella ja Chitaladalla reilusti harjoitusaikoja ja hyviä ottelijoita ja hyvät kontaktit joka puolelle.

        Tuo vetäjähän kuulemma siirrettiin edellisestä seurasta ohjaajantehtävistä sivuun ja siksi siirtyi nyt tänne. Jossain uskottavammalla palstalla keskustelu olisi järkevämpää, mutta tännehän voi kätevästi itse kirjoitella niitä kehuja itsestään useammallakin viestillä "harrastajien" nimissä. Ja, jos joku kyselee diplomeista ja liitoista, niin se on heti "vainoamista".

        Hyvää jatkoa silti vain kaikille.

        Niin ihan asiallisia kysymyksiä tuossa esitettiin noista liitoista yms. mutta vastaukset eivät kovin asiallisia olleet. Kertoo jo sinänsä aika paljon.


      • en oo liitossa
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Kuka niitä vetää?
        Seuraa ei ainakaan löydy Suomen Muay Thai Liiton sivuilta. Eikä Suomen krav maga liitonkaan.
        Mikä ihmeen viritelmä tämä on? Jos joku haluaa treenata thaita niin eihä tuolta pääse edes kisoihin.

        Taas ollaan jossain seurassa herätty kyselemään liittoja (ilmeisesti jonkin seuran edustaja, tuskin tällainen kovin paljon harrastajia kiinnostaa). Katselin k4 Centerin sivuja, eikä siellä edes ollut viittauksia mihinkään liittoon. Taas on vähän sama juttu, kun talvella. Silloinkin alkoi joku idiootti jauhamaan täällä kamppailulajit osiossa (lajia en muista) mikä liitto, mikä liitto, mikä liitto. Eikö seura hae liittoon, jos ja kun katsoo sen tarpeelliseksi. Näin on ollut ainakin niissä jääkiekko ja nyrkkeilypuolen seuroissa, missä olen ollut mukana. Täytyy myös miettiä mitä liiton jäsenyys maksaa ja mitä sillä saa eli onko liittoon liittymisestä mitään hyötyä.


      • siirretään sivuun
        seurannut kirjoitti:

        Taitaa olla muuten ainoa kamppailuseura Suomessa, jonka ainoa ilmoituspaikka ja keskustelufoorumi on tämä kunnianarvoisa suomi24.

        Tampereella on kaksi perinteistä thaiseuraa, joten en oikein usko tämän virityksen vetävän tunnin vuoroineen harrastajia.
        Sniktillä on pitkät perinteet thaipuolella ja Chitaladalla reilusti harjoitusaikoja ja hyviä ottelijoita ja hyvät kontaktit joka puolelle.

        Tuo vetäjähän kuulemma siirrettiin edellisestä seurasta ohjaajantehtävistä sivuun ja siksi siirtyi nyt tänne. Jossain uskottavammalla palstalla keskustelu olisi järkevämpää, mutta tännehän voi kätevästi itse kirjoitella niitä kehuja itsestään useammallakin viestillä "harrastajien" nimissä. Ja, jos joku kyselee diplomeista ja liitoista, niin se on heti "vainoamista".

        Hyvää jatkoa silti vain kaikille.

        Täähän on joku ihan hölmö juttu pätevän ohjaajan kohdalla. Olisiko ollenkaan mahdollista, ettei hän tullut toimeen seuran puheenjohtajan kanssa. Niitä tapauksia siinä seurassa riittää, välillä on lähtenyt kolme ohjaaja kerralla.


      • Muaythaineverdies
        en oo liitossa kirjoitti:

        Taas ollaan jossain seurassa herätty kyselemään liittoja (ilmeisesti jonkin seuran edustaja, tuskin tällainen kovin paljon harrastajia kiinnostaa). Katselin k4 Centerin sivuja, eikä siellä edes ollut viittauksia mihinkään liittoon. Taas on vähän sama juttu, kun talvella. Silloinkin alkoi joku idiootti jauhamaan täällä kamppailulajit osiossa (lajia en muista) mikä liitto, mikä liitto, mikä liitto. Eikö seura hae liittoon, jos ja kun katsoo sen tarpeelliseksi. Näin on ollut ainakin niissä jääkiekko ja nyrkkeilypuolen seuroissa, missä olen ollut mukana. Täytyy myös miettiä mitä liiton jäsenyys maksaa ja mitä sillä saa eli onko liittoon liittymisestä mitään hyötyä.

        Liittoon kuuluminen on jonkinlainen tae turvallisesta ja ammattitaitoisesta opetuksesta.
        Kuka tahansa, jopa mummosi, voisi laittaa pystyyn thainyrkkeilyseuran. Laadusta taas ei ole minkäänlaista taetta. Minua ainakin kiinnostaa tietää, minkä liiton alaisessa seurassa olen jäsenenä koska liitoilla on jonkinlaiset standardit siitä kuka saa toimia ohjaajana ja kuka ei.
        Jos seura ei kuulu mihinkään liittoon niin se kertoo minulle sen, että noita laatustandardeja ei välttämättä ole. Suomen muay thai liiton jäsenyys maksaa käsittääkseni muutaman kymmenen euroa, eli ei se hinnasta varmaan se jäsenyys ole kiinni.


      • tottako
        en oo liitossa kirjoitti:

        Taas ollaan jossain seurassa herätty kyselemään liittoja (ilmeisesti jonkin seuran edustaja, tuskin tällainen kovin paljon harrastajia kiinnostaa). Katselin k4 Centerin sivuja, eikä siellä edes ollut viittauksia mihinkään liittoon. Taas on vähän sama juttu, kun talvella. Silloinkin alkoi joku idiootti jauhamaan täällä kamppailulajit osiossa (lajia en muista) mikä liitto, mikä liitto, mikä liitto. Eikö seura hae liittoon, jos ja kun katsoo sen tarpeelliseksi. Näin on ollut ainakin niissä jääkiekko ja nyrkkeilypuolen seuroissa, missä olen ollut mukana. Täytyy myös miettiä mitä liiton jäsenyys maksaa ja mitä sillä saa eli onko liittoon liittymisestä mitään hyötyä.

        Siinä toisessa seurassa pidetään vetäjien tasosta kiinni. Jos kaveri ei itse treenaa muutamaan vuoteen ja opettaa päin helvettiä, niin siirretään sivuun. Taso on sen jälkeen noussut todella reilusti ja ihmiset on tyytyväisiä, kun neuvotaan ja vetäjä jaksaa tehdä jotain jopa itsekin.
        Plus muut asiat, joista tuli riittävästi kuulemma valituksia seuran sisältä. Sitten onkin taas hyvä valittaa, ettei tule toimeen, kun saa kenkää.
        T:Harrastaja.


      • laadun suhteen
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Liittoon kuuluminen on jonkinlainen tae turvallisesta ja ammattitaitoisesta opetuksesta.
        Kuka tahansa, jopa mummosi, voisi laittaa pystyyn thainyrkkeilyseuran. Laadusta taas ei ole minkäänlaista taetta. Minua ainakin kiinnostaa tietää, minkä liiton alaisessa seurassa olen jäsenenä koska liitoilla on jonkinlaiset standardit siitä kuka saa toimia ohjaajana ja kuka ei.
        Jos seura ei kuulu mihinkään liittoon niin se kertoo minulle sen, että noita laatustandardeja ei välttämättä ole. Suomen muay thai liiton jäsenyys maksaa käsittääkseni muutaman kymmenen euroa, eli ei se hinnasta varmaan se jäsenyys ole kiinni.

        Tai voin olla väärässä, kun en thai nyrkkeilystä tiedä. Seuroissa missä minä olen ollut seurat valitsivat / hankkivat valmentajat, eikä liitto sellaiseen koskaan puuttunut. Eikä niihin hommiin ollut tunkua ainakaan juniori puolella, luultavasti siksi, että talkoo työ ei ole muotia. Tämän K4 seuran sivuilla on kahden veturin taustatietoja ja molemmilla on ilmoittamansa mukaan vuosien kokemus ohjaamisesta, joten eiköhän se ole jonkinlainen osaamisen tae. Tämä on mielestäni tärkeämpää, kuin se, että kuulutaan liittoon, ollaan ohjaajia ja aloitettiin laji viime vuonna. Ihan uteliaisuuttani tästä Thai nyrkkeilystä, onko siellä oikeasti standartit ohjaajien suhteen ja jos on niin minkälaiset.


      • taso nykyisellään
        tottako kirjoitti:

        Siinä toisessa seurassa pidetään vetäjien tasosta kiinni. Jos kaveri ei itse treenaa muutamaan vuoteen ja opettaa päin helvettiä, niin siirretään sivuun. Taso on sen jälkeen noussut todella reilusti ja ihmiset on tyytyväisiä, kun neuvotaan ja vetäjä jaksaa tehdä jotain jopa itsekin.
        Plus muut asiat, joista tuli riittävästi kuulemma valituksia seuran sisältä. Sitten onkin taas hyvä valittaa, ettei tule toimeen, kun saa kenkää.
        T:Harrastaja.

        Kuulemme huonontunut. Ja kuka on sanonut ja missä ja koska, että tämä ns. sivuun siirretty ohjaaja ei olisi treenannut tai olisi ohjannut päin hel..ttiä??
        Kommentoitko nyt vaan ja sekoitat asioita/ihmisiä, koska sinua jotenkin ottaa päähän että muutkin voivat valita seuransa kuin sinä.
        Pysytään nyt ihan vaan asiassa. Ja mitkä muut asiat! Uskallatko sanoa vai vain ruikuttaa ja provoilla. Eiköhän anneta kaikkien rauhassa harrastaa tai olla harrastamatta.
        Jokainen tekee valintansa niin seuran kuin ohjaajienkin kohdalla itse.


      • Muaythaineverdies
        taso nykyisellään kirjoitti:

        Kuulemme huonontunut. Ja kuka on sanonut ja missä ja koska, että tämä ns. sivuun siirretty ohjaaja ei olisi treenannut tai olisi ohjannut päin hel..ttiä??
        Kommentoitko nyt vaan ja sekoitat asioita/ihmisiä, koska sinua jotenkin ottaa päähän että muutkin voivat valita seuransa kuin sinä.
        Pysytään nyt ihan vaan asiassa. Ja mitkä muut asiat! Uskallatko sanoa vai vain ruikuttaa ja provoilla. Eiköhän anneta kaikkien rauhassa harrastaa tai olla harrastamatta.
        Jokainen tekee valintansa niin seuran kuin ohjaajienkin kohdalla itse.

        No pysytään nyt sitten asiassa.
        Eli saisinko K4 centerin seuralta vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
        Mihin lajiliittoihin seuranne kuuluu?
        Onko thainyrkkeilyvalmentajanne koskaan kilpaillut ja millä fight recordilla?
        Keitä kilpailijoita hän on valmentanut ja koska?
        Onko hänellä kokemusta kulmamiehenä toimimisesta, ja jos on, kenen ja missä kisoissa?

        Kiitos jo etukäteen vastauksista!


      • En ole K4:stä
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        No pysytään nyt sitten asiassa.
        Eli saisinko K4 centerin seuralta vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
        Mihin lajiliittoihin seuranne kuuluu?
        Onko thainyrkkeilyvalmentajanne koskaan kilpaillut ja millä fight recordilla?
        Keitä kilpailijoita hän on valmentanut ja koska?
        Onko hänellä kokemusta kulmamiehenä toimimisesta, ja jos on, kenen ja missä kisoissa?

        Kiitos jo etukäteen vastauksista!

        Mutta ihan mielenkiinnolla nyt luin tätäkin ketjua.
        Miten hitossa kysyjää voi tää kiinnostaa, selittäisitkö itse mitkä sun motiivis tähän hokemiseen on niin varmaan sulle voitas vastatakkin.

        Kamalaa jankuttamista, miksi et lähetä suoraan esim. sähköpostia tai soita tonne seuraan??????


      • Muaythaineverdies
        En ole K4:stä kirjoitti:

        Mutta ihan mielenkiinnolla nyt luin tätäkin ketjua.
        Miten hitossa kysyjää voi tää kiinnostaa, selittäisitkö itse mitkä sun motiivis tähän hokemiseen on niin varmaan sulle voitas vastatakkin.

        Kamalaa jankuttamista, miksi et lähetä suoraan esim. sähköpostia tai soita tonne seuraan??????

        Jos katsot sitä internet exploreriasi oikein tarkkaan huomannet, että tämä on keskustelupalsta.
        Täällä on siis tarkoitus keskustella.
        Koska tämän ketjun aloitti ko. seura ja kertoi siinä toiminnastaan niin tämä lienee ehkäpä mitä parhain paikka keskustella kyseisen seuran toiminnasta vai mitä?
        Ei kai kukaan aloita jotain ketjua keskustelufoorumilla, ellei halua keskustella jostian asiasta?
        Siinä on motiivini ja odotan edelleen vastauksia.


      • oletko vain itse
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Jos katsot sitä internet exploreriasi oikein tarkkaan huomannet, että tämä on keskustelupalsta.
        Täällä on siis tarkoitus keskustella.
        Koska tämän ketjun aloitti ko. seura ja kertoi siinä toiminnastaan niin tämä lienee ehkäpä mitä parhain paikka keskustella kyseisen seuran toiminnasta vai mitä?
        Ei kai kukaan aloita jotain ketjua keskustelufoorumilla, ellei halua keskustella jostian asiasta?
        Siinä on motiivini ja odotan edelleen vastauksia.

        Nyt huomannut, että olet laittanut seitsemän täysin samanlaista kirjoitusta. Siksi ihmettelin ja edelleen ihmettelen jankuttamistasi!!

        Edelleen uskon että ko. seuraan voi ottaa suoraan yhteyttä. Varmasti seuraan harrastamaan aikovat tekevät juuri niin.


      • Muaythaineverdies
        oletko vain itse kirjoitti:

        Nyt huomannut, että olet laittanut seitsemän täysin samanlaista kirjoitusta. Siksi ihmettelin ja edelleen ihmettelen jankuttamistasi!!

        Edelleen uskon että ko. seuraan voi ottaa suoraan yhteyttä. Varmasti seuraan harrastamaan aikovat tekevät juuri niin.

        Odotan mieluiten nyt seuran virallista vastausta. Voisit itse lähteä häiritsemästä tätä ketjua ja antaa seuran vastata. Mitä ihmettä sinä sivullisena vouhkoat minun tavastani kysyä asioita keskustelupalstalla?


      • Tuomariii
        Muaythaineverdies kirjoitti:

        Odotan mieluiten nyt seuran virallista vastausta. Voisit itse lähteä häiritsemästä tätä ketjua ja antaa seuran vastata. Mitä ihmettä sinä sivullisena vouhkoat minun tavastani kysyä asioita keskustelupalstalla?

        Veikkaan, että saat odotella virallista vastausta aika kauan.
        Kyseisen seuran puuhamiesten taustoista on ennenkin udeltu, eikä kattavia vastauksia ole saatu.
        Seura ei kuulu mihinkään kamppailulajiliittoon, eikä sitä sellaisiin varmaan otettaisikaan yhtään sen enempää kuin Titan Fistiä.


      • meedio
        Tuomariii kirjoitti:

        Veikkaan, että saat odotella virallista vastausta aika kauan.
        Kyseisen seuran puuhamiesten taustoista on ennenkin udeltu, eikä kattavia vastauksia ole saatu.
        Seura ei kuulu mihinkään kamppailulajiliittoon, eikä sitä sellaisiin varmaan otettaisikaan yhtään sen enempää kuin Titan Fistiä.

        Ei liitot kutsu seuroja toimintaansa, vaan liittoihin pitää hakea, jos ne ei oo hakenut mihinkään, niin miten ne voi olla jossain liitossa. Suomesta löytyy taatusti enemmän urheiluseuroja jotka ei ole missään liitossa, kuin niitä jotka on, voit tutkia asiaa prhn sivuilta.


      • Taustoista
        Tuomariii kirjoitti:

        Veikkaan, että saat odotella virallista vastausta aika kauan.
        Kyseisen seuran puuhamiesten taustoista on ennenkin udeltu, eikä kattavia vastauksia ole saatu.
        Seura ei kuulu mihinkään kamppailulajiliittoon, eikä sitä sellaisiin varmaan otettaisikaan yhtään sen enempää kuin Titan Fistiä.

        Ne k4 kaverit on Chitaladan entisiä ohjaajia siis Niko ja Jone (Niko veti siellä Thainyrkkeilyä jo ainakin 2004), olleet siellä ohjaajina vuosi kausia.


      • ohjaajia
        Taustoista kirjoitti:

        Ne k4 kaverit on Chitaladan entisiä ohjaajia siis Niko ja Jone (Niko veti siellä Thainyrkkeilyä jo ainakin 2004), olleet siellä ohjaajina vuosi kausia.

        Toinen ei harjoitellut siinä seurassa lainkaan thainyrkkeilyä ja toinen ei harjoitellut itse säännöllisesti aikoihin. Veti lähinnä jatkokursseja, josta siirrettiin sivuun, kun opetuksen ja tekniikan taso oli heikkoa. Korvattiin Jukka Kyynäräisellä, joten taso ryhmässä noussut reilusti.
        Ei siis kovin paljon kannata mainostaa tätä uutta touhua toisen, menestyneen seuran maineella.


      • jatkuvaako
        ohjaajia kirjoitti:

        Toinen ei harjoitellut siinä seurassa lainkaan thainyrkkeilyä ja toinen ei harjoitellut itse säännöllisesti aikoihin. Veti lähinnä jatkokursseja, josta siirrettiin sivuun, kun opetuksen ja tekniikan taso oli heikkoa. Korvattiin Jukka Kyynäräisellä, joten taso ryhmässä noussut reilusti.
        Ei siis kovin paljon kannata mainostaa tätä uutta touhua toisen, menestyneen seuran maineella.

        Toinen ei harjoitellut lainkaan thaita- ei, mutta ei hän myöskään sivustoillaan kerro sitä edes ohjaavansa.
        Toinen siirrettiin sivuun- lähti seurasta itse, eikä kyse kai ollut tekniikan ja opetuksen tasosta, vaan henkilö kemioista??????

        Aiemmissa kirjoituksissa (viime talvelta), muistan lukeneeni kuinka tämä, joka ei treenannut thaita, vaan Magaa olisi ollut se, joka ei olisi treenannut aikoihin itse.
        Nyt kirjoitat sen olleen toisin päin.
        Hänestä myös kerrottiin, että veti vain jatkokursseja, nyt sekin on toisinpäin.

        Haukkukaa toisianne aivan vapaasti, minulle sillä ei ole merkitystä, koska en kummassakaan seurassa käy, MUTTA KOITTAKAA pysyä edes jotenkin totuudessa.


      • Utelenpa vaan
        jatkuvaako kirjoitti:

        Toinen ei harjoitellut lainkaan thaita- ei, mutta ei hän myöskään sivustoillaan kerro sitä edes ohjaavansa.
        Toinen siirrettiin sivuun- lähti seurasta itse, eikä kyse kai ollut tekniikan ja opetuksen tasosta, vaan henkilö kemioista??????

        Aiemmissa kirjoituksissa (viime talvelta), muistan lukeneeni kuinka tämä, joka ei treenannut thaita, vaan Magaa olisi ollut se, joka ei olisi treenannut aikoihin itse.
        Nyt kirjoitat sen olleen toisin päin.
        Hänestä myös kerrottiin, että veti vain jatkokursseja, nyt sekin on toisinpäin.

        Haukkukaa toisianne aivan vapaasti, minulle sillä ei ole merkitystä, koska en kummassakaan seurassa käy, MUTTA KOITTAKAA pysyä edes jotenkin totuudessa.

        Henkilöksi, joka ei käy kummankaan seuran harjoitksissa tiedät silti mielestäsi aika paljon asioista.
        Samoin osoitat aika paljon mielenkiintoa sellaisten seuran asioihin, joissa et itse edes ole jäsenenä.

        Mitäpä jos jättäisit tämän ketjun rauhaan ja odotetaan, josko K4 center itse vastaa esitettyihin kysymyksiin.


      • jokaisella on
        Utelenpa vaan kirjoitti:

        Henkilöksi, joka ei käy kummankaan seuran harjoitksissa tiedät silti mielestäsi aika paljon asioista.
        Samoin osoitat aika paljon mielenkiintoa sellaisten seuran asioihin, joissa et itse edes ole jäsenenä.

        Mitäpä jos jättäisit tämän ketjun rauhaan ja odotetaan, josko K4 center itse vastaa esitettyihin kysymyksiin.

        Oikeus seurata tätä palstaa, niin minulla kuin sinulla. Ja myös oikeus kirjoittaa mielipiteensä. Sinä et käsittääkseni päätä kuka tänne kirjoittaa ja mitä.
        Jos luit kirjoitukseni tajusit varmasti mistä "tietämykseni" johtuu.
        Omaan lukutaidon ja tätä kissan hännän vetoa on saanut seurata jo pidemmän aikaa.

        Ihmettelen vaan kovin paljon mitä hittoa, tällainen suoraan sanoen paskanjauhanta hyödyttää.


      • asia
        jatkuvaako kirjoitti:

        Toinen ei harjoitellut lainkaan thaita- ei, mutta ei hän myöskään sivustoillaan kerro sitä edes ohjaavansa.
        Toinen siirrettiin sivuun- lähti seurasta itse, eikä kyse kai ollut tekniikan ja opetuksen tasosta, vaan henkilö kemioista??????

        Aiemmissa kirjoituksissa (viime talvelta), muistan lukeneeni kuinka tämä, joka ei treenannut thaita, vaan Magaa olisi ollut se, joka ei olisi treenannut aikoihin itse.
        Nyt kirjoitat sen olleen toisin päin.
        Hänestä myös kerrottiin, että veti vain jatkokursseja, nyt sekin on toisinpäin.

        Haukkukaa toisianne aivan vapaasti, minulle sillä ei ole merkitystä, koska en kummassakaan seurassa käy, MUTTA KOITTAKAA pysyä edes jotenkin totuudessa.

        Meinaan jos entinen seura haukkuu kaikki lähteneet ohjaajat, jotka ovat sinne tehneet vuosia talkoo työtä. Miettikää sitä jotka ko. seurassa ohjaatte.


      • Seuratoiminnassa
        asia kirjoitti:

        Meinaan jos entinen seura haukkuu kaikki lähteneet ohjaajat, jotka ovat sinne tehneet vuosia talkoo työtä. Miettikää sitä jotka ko. seurassa ohjaatte.

        Itse painiseurassa vuosikymmeniä töitä tehneetä on pakko tässä välissä sanoa, että eikös talkootyö ole rekisteröidyn yhdistyksen ideakin?
        Vai onko K4 center jotain muuta kuin RY?


      • kiitollisuutta siitä
        Seuratoiminnassa kirjoitti:

        Itse painiseurassa vuosikymmeniä töitä tehneetä on pakko tässä välissä sanoa, että eikös talkootyö ole rekisteröidyn yhdistyksen ideakin?
        Vai onko K4 center jotain muuta kuin RY?

        Eikös tässä nyt pointtina ollut se jälkeenpäin haukkuminen?


      • kesää
        kiitollisuutta siitä kirjoitti:

        Eikös tässä nyt pointtina ollut se jälkeenpäin haukkuminen?

        Varsinaista talkootyötä tehneet kyllä. Ehkä asian voisi nähdä toisinkin päin.
        Kenestäkään muista ei ole täällä keskusteltu, ainoastaan näistä kahdesta ja miksiköhän. Kamppailulajeissa puhuttiin joskus jopa lojaalisuudestakin, nyt otetaan itseensä, jos ei näköjään pääse jostain kokeesta läpi, tai ohjaamisen taso pyritään pitämään hyvällä tasolla. Otetaan itseensä ja lähdetään kiitämään saman tien ja netissä kerrotaan eri syitä ja syytellään muita. Siihen asti ollaan niin kavereita kaikkien kanssa salilla ja sen ulkopuolella ja otetaan kaikki irti, mitä saadaan. Sen jälkeen onkin vikaa "henkilökemioissa" ja muissa, ehkä kannattaisi katsoa peiliin välillä, jos tulee kritiikkiä lajin parissa ja muissakin asioissa, mistä ei ole täällä keskusteltu.

        Onneksi tätä palstaa lukevat osaavat nähdä asiat tämän palstan valossa.
        Järkevät kamppailukeskustelut käydään muualla ja seurojen toiminta puhuu puolestaan, joiten juupas-eipäs keskustelu palstalla, johon voi kirjoitella täyttä roskaa, on aivan turhaa.

        Hyvää kesää silti kaikille.


      • minunkin puolestani
        kesää kirjoitti:

        Varsinaista talkootyötä tehneet kyllä. Ehkä asian voisi nähdä toisinkin päin.
        Kenestäkään muista ei ole täällä keskusteltu, ainoastaan näistä kahdesta ja miksiköhän. Kamppailulajeissa puhuttiin joskus jopa lojaalisuudestakin, nyt otetaan itseensä, jos ei näköjään pääse jostain kokeesta läpi, tai ohjaamisen taso pyritään pitämään hyvällä tasolla. Otetaan itseensä ja lähdetään kiitämään saman tien ja netissä kerrotaan eri syitä ja syytellään muita. Siihen asti ollaan niin kavereita kaikkien kanssa salilla ja sen ulkopuolella ja otetaan kaikki irti, mitä saadaan. Sen jälkeen onkin vikaa "henkilökemioissa" ja muissa, ehkä kannattaisi katsoa peiliin välillä, jos tulee kritiikkiä lajin parissa ja muissakin asioissa, mistä ei ole täällä keskusteltu.

        Onneksi tätä palstaa lukevat osaavat nähdä asiat tämän palstan valossa.
        Järkevät kamppailukeskustelut käydään muualla ja seurojen toiminta puhuu puolestaan, joiten juupas-eipäs keskustelu palstalla, johon voi kirjoitella täyttä roskaa, on aivan turhaa.

        Hyvää kesää silti kaikille.

        Näitä palstoja seuranneena voin vaan kommentoida sen verran, että kyllä se on näemmä ollut tämä entinen seura joka, joka ketjuun alkaa kommentoimaan ja haukkumaan ja arvostelemaan entisiä ohjaajiaan.

        Siksi ilmeisemmin tämäkään keskustelu ei pysy sillä järkevällä tasolla.


      • Toinen seuraaja
        minunkin puolestani kirjoitti:

        Näitä palstoja seuranneena voin vaan kommentoida sen verran, että kyllä se on näemmä ollut tämä entinen seura joka, joka ketjuun alkaa kommentoimaan ja haukkumaan ja arvostelemaan entisiä ohjaajiaan.

        Siksi ilmeisemmin tämäkään keskustelu ei pysy sillä järkevällä tasolla.

        En ole itse nähnyt yhtään viestiä, jonka olisi kirjoittanut Chitalada Finland.
        Outoa on tosin se, että K4 center ei useista pyynnöistä huolimatta vastaa esitettyihin kysymyksiin.


      • luetko vielä
        Toinen seuraaja kirjoitti:

        En ole itse nähnyt yhtään viestiä, jonka olisi kirjoittanut Chitalada Finland.
        Outoa on tosin se, että K4 center ei useista pyynnöistä huolimatta vastaa esitettyihin kysymyksiin.

        Keskustelu ketjusta esim. Tänään-otsikolla olevan pätkän, niin ehkä se valaisee sinullekin mitä tarkoitin.


      • Tänään kirjoitetuista
        luetko vielä kirjoitti:

        Keskustelu ketjusta esim. Tänään-otsikolla olevan pätkän, niin ehkä se valaisee sinullekin mitä tarkoitin.

        Hyvää kesää-otsikko. En tätä nyt ole kauaa seurannut mutta aiemmin Krav Maga palstalla olleet olivat ihan samaa linjaa.


      • Muaythaife
        Tänään kirjoitetuista kirjoitti:

        Hyvää kesää-otsikko. En tätä nyt ole kauaa seurannut mutta aiemmin Krav Maga palstalla olleet olivat ihan samaa linjaa.

        Mitäpä jos seuraisit sitten jotain muuta palstaa?
        K4 centerin vastaukset täällä ovat loistaneet poissaolollaan.
        Samoin taitaa tehdä moni kurssilainen.

        Kehoitan kaikkia thainyrkkeilystä kiinnostuneita valitsemaan seuransa täältä:

        www.muaythai.fi

        Hyvää kesää kaikille!


      • Gamppailija kova
        Muaythaife kirjoitti:

        Mitäpä jos seuraisit sitten jotain muuta palstaa?
        K4 centerin vastaukset täällä ovat loistaneet poissaolollaan.
        Samoin taitaa tehdä moni kurssilainen.

        Kehoitan kaikkia thainyrkkeilystä kiinnostuneita valitsemaan seuransa täältä:

        www.muaythai.fi

        Hyvää kesää kaikille!

        Onneks' Tampereellakin voi valita missä ja mitä harjoittelee.

        Itse olen pitkän linjan kamppailuharjoittelijana perillä näistä systeemeistä.

        Paljon mahtuu Tampereelle näitä omasta mielestään isoja senseitä joiden ego peittää oman tajunnan ;)

        Jos miettii missä on hyvät treenit ja valkut, kannattaa mennä kattoon paikan päälle, ei netistä löydä muuta kun kirjaimia ja numeroita..

        Autoakin voi paperilla ajaa kilpaa, mutta käytännössä kaistan vaihtokin hämeenkadulla tuottaa monelle tuskaa..


      • Axcel
        ohjaajia kirjoitti:

        Toinen ei harjoitellut siinä seurassa lainkaan thainyrkkeilyä ja toinen ei harjoitellut itse säännöllisesti aikoihin. Veti lähinnä jatkokursseja, josta siirrettiin sivuun, kun opetuksen ja tekniikan taso oli heikkoa. Korvattiin Jukka Kyynäräisellä, joten taso ryhmässä noussut reilusti.
        Ei siis kovin paljon kannata mainostaa tätä uutta touhua toisen, menestyneen seuran maineella.

        Hyvä et ees vähä treenien taso nousee..

        Kuulemma aika kovat harjoitusmaksut, vois sillo vähä laatuuki tarjoo!!


    • Teppana tre 89

      kYLLÄ ON TULLU KOKEILTUA NELKULLA JA TASO OLI ONNETONTA SÄHELLYSTÄ..KAIKENLAISET KUKKAKAUPPIAAT NIITÄ SEUROJA KEKSII

    • no just

      Voi hitto, etkö näe että tää ketju on jostain vuodelta 2009. Ei taida mennä ihan täysillä:))

      • tero ja Minna

        Hervannan krav maga style nykyinen k nelkku jäi meillekin mieleen kun kaksi kuppe homskee opetti lajia vaikka osaamistaso oli nollaa.Mitenkä moinen mahdollista??Onko tyypit avopotilaita?


    • miksi tälläistä?

      Juu näimme nelkun näytöksen keväällä niin se oli onnettomin lajinäytös mikä koskaan on eteemme sattunut.Kaksi nelkun itse toisilleen diblomit kirjoittanutta henkilöö vetivät jotain konttailu painia joka muistutti eläin yoogaa.Noh ehkä se oli jotain möhöily megaa??

    • ikurinpantteri

      Tämä ikurin jantteri tykkää spämmätä vähän joka ketjussa samaa asiaa vuodesta toiseen. Voisikin kysyä, että mihin liittoon kuului sreet krav defundu?

      • Kimmo ja pertsa

        Kyllä nää hervannan nelkku pantterikaksikko näyttää elävän mitä ihmeellisemmässä mielikuvitusmaailmassa koska epäilee vihollisikseen toisia seuroja joissa ostaan hommat.Kummallinen kaksikko kun hyppii möhö magailu tunneillaan balettivermeet päällä.Kaverit kertoi kokemuksestaan kun olivat käyneet tosiaan nelkku klubin näytöstä katsomassa.Olivat purskahtaneet nauruun kun hemmot olivat kuin tytöt sentterin salilla balettiasuissaan ja koittivat olla kovia tyttöjä.Pikkulillit pystyssä ja konttasivat ja pyysi yleisöstä väkeä joukkopainiin heidän kanssaa.Se oli oikeasta painista kaukana ja muistutti varvastanssia ja yoogaa..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe