Asunnon vuokraaminen

innolla vast odottava

Olisko kellään tietoa mitä kautta saisi vuokrattua asunnon Hammem Soussesta /Port El Kantaouista puoleksi vuodeksi-vuodeksi ?
Ja paljonko pitää maksaa ?

13

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunisiaan-haaveileva
      • innolla....

        Kiitos linkeistä !
        Täällä kirjoitteli jokin aika sitten suomalainen Tunisiassa asuva henkilö joka kertoili, että toimii Tunisiassa kiinteistö-alalla. Jos olet "kuulolla" olisiko mahdollista soitella tai meilata sinulle. Olis niin paljon helpompi toimia omalla kielellä vuokraus-asiassa:) Ja mahdollista olis tulla käymäänkin parin viikon päästä jos vain tietäisi toimiston / paikan jossa asiaa voisi hoitaa.

        t. apua kaipaileva....


      • alalla oleva
        innolla.... kirjoitti:

        Kiitos linkeistä !
        Täällä kirjoitteli jokin aika sitten suomalainen Tunisiassa asuva henkilö joka kertoili, että toimii Tunisiassa kiinteistö-alalla. Jos olet "kuulolla" olisiko mahdollista soitella tai meilata sinulle. Olis niin paljon helpompi toimia omalla kielellä vuokraus-asiassa:) Ja mahdollista olis tulla käymäänkin parin viikon päästä jos vain tietäisi toimiston / paikan jossa asiaa voisi hoitaa.

        t. apua kaipaileva....

        Meillä on kiinteisöalanfirma mutta emme hoida asuntojen vuokrausasioita eli en pysty valitettavasti sen enempää asiassa auttamaan. Lisäksi olemme tällä viikolla lähdössä ansaitulle kesälomalle eli en ole koneen ääressä.

        Toivottavasti noista toisen antamista linkeistä on kuitenkin apua ja löydätte mieluisen kämpän. Niitä on kyllä todella paljon tarjolla. Helpointa asia on kuitenkin hoitaa paikan päällä.


      • ....ja...
        alalla oleva kirjoitti:

        Meillä on kiinteisöalanfirma mutta emme hoida asuntojen vuokrausasioita eli en pysty valitettavasti sen enempää asiassa auttamaan. Lisäksi olemme tällä viikolla lähdössä ansaitulle kesälomalle eli en ole koneen ääressä.

        Toivottavasti noista toisen antamista linkeistä on kuitenkin apua ja löydätte mieluisen kämpän. Niitä on kyllä todella paljon tarjolla. Helpointa asia on kuitenkin hoitaa paikan päällä.

        ....oikein rentouttavaa lomaa teille :)


    • vuokrattavana

      Hej
      Minulla olisi asunto vuokrattavana Monastiirissä vuodeksi pariksi jos sinua kiinnostaa.

      • ...kun asuntosi...

        ....olisi Soussessa tai Port El Kantaouissa... Monastir ei ole kaukana, mutta kuitenkin liian kaukana. Kaikesta huolimatta kiitos tarjouksesta !!!


    • appelsiinin kukka

      Hei!
      Olen Soussessa asuva suomalainen ja meilla olisi vuokrattavaksi huoneisto Sahloulin kaupunginosassa,olisitko kiinnostunut ja koska tarve olisi,voisit tata kautta ottaa yhteytta jos kiinnostusta on,kyseinen kaupunginosa on todella siisti ja rauhallinen ja matkaa Soussen keskustaan noin 3 kilometria.

      • Kyllä,

        olen kiinnostunut. Missä päin Sahloul on?
        Onko huoneisto kalustettu, minkä kokoinen, palkonko on vuokra?
        Kuinka pitkäksi aikaa vuokraatte?


      • appelsiinin kukka
        Kyllä, kirjoitti:

        olen kiinnostunut. Missä päin Sahloul on?
        Onko huoneisto kalustettu, minkä kokoinen, palkonko on vuokra?
        Kuinka pitkäksi aikaa vuokraatte?

        Sahloul on uutta asutus aluetta,tiedatko missa pain on Khezaman kaupunginosa?Tai laita mulle paikkoja joita Soussesta tiedat,sijainti on kuitenkin sisamaahan pain rannasta.Huoneistoja on 2 vahan eri kokoiset toinen noin 80 neliota ja toinen pikkasen isompi,molemmissa 2 makkaria mm.kalustetut,mutta kysyin koska tarvitset, nimittain ovat hivenen kesken viela ja valmistuvat elokuun lopulla tai viim.lokakuun alussa jos tarvit sita ennen, ei onnistu,eli kuten huomaat aivan, uudesta talosta huoneistoineen on kyse.Aiemmista viesteista luin vuokratasoja Soussessa,taalla 300 dinaarilla ei kylla irtoa kuin tosi vanha rapistunut huoneisto tanapaivana,voit saman huomata kiintesitonvalittajan sivuilta jos siella vierailet,vuokrasta voidaan neuvotella jos kiinnostusta loytyy eika ajasta ole kiinni?Vuokraaika sovittavissa?Oletko vakio vieras Soussessa?Ehkapa tiedamme toisemme???


      • appelsiinin kukka
        appelsiinin kukka kirjoitti:

        Sahloul on uutta asutus aluetta,tiedatko missa pain on Khezaman kaupunginosa?Tai laita mulle paikkoja joita Soussesta tiedat,sijainti on kuitenkin sisamaahan pain rannasta.Huoneistoja on 2 vahan eri kokoiset toinen noin 80 neliota ja toinen pikkasen isompi,molemmissa 2 makkaria mm.kalustetut,mutta kysyin koska tarvitset, nimittain ovat hivenen kesken viela ja valmistuvat elokuun lopulla tai viim.lokakuun alussa jos tarvit sita ennen, ei onnistu,eli kuten huomaat aivan, uudesta talosta huoneistoineen on kyse.Aiemmista viesteista luin vuokratasoja Soussessa,taalla 300 dinaarilla ei kylla irtoa kuin tosi vanha rapistunut huoneisto tanapaivana,voit saman huomata kiintesitonvalittajan sivuilta jos siella vierailet,vuokrasta voidaan neuvotella jos kiinnostusta loytyy eika ajasta ole kiinni?Vuokraaika sovittavissa?Oletko vakio vieras Soussessa?Ehkapa tiedamme toisemme???

        Korjaus edelliseen viestiin,huoneistot valmistuvat siis elokuussa taio viimeistaan syyskuussa.


      • phantoma
        appelsiinin kukka kirjoitti:

        Korjaus edelliseen viestiin,huoneistot valmistuvat siis elokuussa taio viimeistaan syyskuussa.

        Katsoin kartasta paikan, nyt tiedän suunnilleen missä Sahloul sijaitsee.
        Olemme tulossa viikon lopulla sinnepäin, voitaisi käydä huoneistoja katsomassa vaikka ensi viikon puolella jos sinulle sopii. Pelkään vaan, että hinta on liian kova, kyse kun on siis aivan uudesta talosta. Mikään kiire ei ole vuokrata, meillä on nyt Kantaouissa huoneisto. Olen käynyt Soussessa / Kantaouissa puolentoista vuoden verran, voi olla, että jossakin ollaan törmättykin.
        Laitan tähän meili-osoitteeni, laita viestiä jos olet ensi viikolla maisemissa. Ellet ole, tulen seuraavan kerran lokakuussa Tunisiaan. Tällä viikolla olen postin äärellä vielä perjantai-iltana, sen jälkeen kahden viikon päästä.
        [email protected]


      • kiinnostua
        appelsiinin kukka kirjoitti:

        Sahloul on uutta asutus aluetta,tiedatko missa pain on Khezaman kaupunginosa?Tai laita mulle paikkoja joita Soussesta tiedat,sijainti on kuitenkin sisamaahan pain rannasta.Huoneistoja on 2 vahan eri kokoiset toinen noin 80 neliota ja toinen pikkasen isompi,molemmissa 2 makkaria mm.kalustetut,mutta kysyin koska tarvitset, nimittain ovat hivenen kesken viela ja valmistuvat elokuun lopulla tai viim.lokakuun alussa jos tarvit sita ennen, ei onnistu,eli kuten huomaat aivan, uudesta talosta huoneistoineen on kyse.Aiemmista viesteista luin vuokratasoja Soussessa,taalla 300 dinaarilla ei kylla irtoa kuin tosi vanha rapistunut huoneisto tanapaivana,voit saman huomata kiintesitonvalittajan sivuilta jos siella vierailet,vuokrasta voidaan neuvotella jos kiinnostusta loytyy eika ajasta ole kiinni?Vuokraaika sovittavissa?Oletko vakio vieras Soussessa?Ehkapa tiedamme toisemme???

        Käyn myös silloin tällöin soussessa ja vuokrannukkin useammankerran asunnon sieltä Street el portugalin varrelta muistaakseni tämä on Khezaman kaupungin osassa ollut ranskalainen ja kahdessa tunisialainen omistaja. Mutta jos tarvetta tulee niin tokihan aina mieluusti suomalaisia kannattaa laitatteko vuokralle minne mistä voi yhteystiedot tarvittaessa saada..usemmiten lähtenyt sopivan hinnan kohdalle sattuessa aika nopeastikkin niin voisi sitten kysäistä mikä tilanne on onko vapaana.


      • nasu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe