Moi. Kysymys kuuluu näin miten saan säädettyä vistan käyttiksessä tuulettimen pyörimisnopeus haluamaani nopeuteen. Joku tapa mikä ei ole niin riskialtis rikkomaan konetta. En tarkoita sillä että sen olisi oltava 100% varma vaan että sitä osaa hieman tyhmempikin käyttää.
Vastaukset 9
- ------------------------
Tuulettimien säätöön esim. Speedfan.
- apua..
..ei toimi vistassa pystyykö säätämään koneen omista asetuksista
- juhakorkeapudas
apua.. kirjoitti:
..ei toimi vistassa pystyykö säätämään koneen omista asetuksista
Speedfan toimii Vistassa (Lainaus http://www.almico.com/speedfan.php: works fine with Windows 9x, ME, NT, 2000, 2003, XP and Windows Vista.)
- apua..
juhakorkeapudas kirjoitti:
Speedfan toimii Vistassa (Lainaus http://www.almico.com/speedfan.php: works fine with Windows 9x, ME, NT, 2000, 2003, XP and Windows Vista.)
ei toimi kun kokeilin asentaa sen nin se sano että ohjelmisto versio virhe plaa jotain
- apua..
apua.. kirjoitti:
ei toimi kun kokeilin asentaa sen nin se sano että ohjelmisto versio virhe plaa jotain
mä kokeilin toisellakin koneella ja sain asenettua sen ja päälle mutta vaikka laitoin tuulettimet nollaan niin ei tapahtunu mitään tai vaikka laitoin tuulettimet 100% ei tapahtunu mitään enkä saanu aikaseksi tapahtumaan mitään joten poistin koko paskan
SpeedFan toimii vain jos se tunnistaa emolevyllä käytetyt lämpötilojen ja tuulettimien kierrosnopeusmonitorit oikein. Lisäksi siinä on melkoisesti säätämistä, ennen kuin sen saa toimimaan halutusti joten se ei sovellu hätäiselle keskittymisvaikeuksista kärsivälle nuorisolle.
Osaavalle ja/tai kärsivälliselle erittäin hyvä sovellus, edellyttäen, että monitorit tunnistuvat oikein tai käyttäjä osaa käsin puukottaa asetukset itse.- apua..
no tota kun tuota mikä se oli rivatuneria on kehuttu niin miten sillä onnistus säätää
apua.. kirjoitti:
no tota kun tuota mikä se oli rivatuneria on kehuttu niin miten sillä onnistus säätää
säädetään näyttiksen tuuletin.
- apua..
harrastelijakirurgi kirjoitti:
säädetään näyttiksen tuuletin.
se kertooki paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520