Saamarin Samatta

nainen 50v

Kävinpä parinvuoden tauon jälkeen Samantassa,ja nyt loppui se vähäinenkin käynti.Jo sisääntulo vaiheessa meni iltapilalle.Ovimies tyly kuin mikä. 2.50 vaati heti käsi ojossa.Yritin selittää ettei minulla ole kolikoita ja voinko käydä maksamassa sen kun saan vaihtorahaa.Vastaus oli,että reimarin vieressä automaatti.Onneksi eräs tuttu lainasi minulle.Ymmärrän hyvin maksun,mutta ei pienintäkään joustoa ollut.Tanssisali ammotti tyhjyyttä,muutama ihminen nuokkui baaritiskillä.Pubin puoli oli taas melkein täynnä,iloisia ja tanssivia ihmisiä.Samantan kannattaisi vaihtaa puolet toisinpäin.Pubinpuolelle joku hartaasti soittava hanuristi,ja nuorille isompi tila salinpuolelta.Hyvät tilat,tyhjää täynnä.
Seuraavan kerran suuntaankin Ouluun.

39

5426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 27v

      Asiaa puhut.Ihme ja kumma ettei Samantassa ole panostettu yhtään asiakaspalveluun.

    • siellä

      välttämättä pakko käydä?
      ei alkoholia tarvi ravintolassa ottaa jos juoppo oot?
      kotona sama tunnelma kuin samantan tyhjässä salissa.
      minäkin kävin vuoden jälkeen taas ja sama toistui ei ketään ollut.
      lähdin vain seuran vuoksi katsomaan eli nyt ei tarvi sitäkään enää.
      voi kotona pitää kahdestaan seuraa akan kans.
      ja maksu on täysin väärin,ensin palvelu sitten peritään maksu.
      ei työssäkään saa aamulla tiliä heti.
      älkää maksako etukäteen,odottakaa ensin palvelua.

    • palavelua

      Minä taas tykkään Samantan asiallisista portsareista ja narikasta. Ei siellä paljoa järjestyshäiriöitä sisällä ole kun pieni pub-sali on helposti valvottavissa oviaukolta.

      • -näinon-

        portsarit todellakin tylyjä ja ei asiakaspalveluhenkisiä ollenkaan. Leuhkoja ja naamanurinpäin näyttää usein olevan. muutoin paikka ok.


      • häiriöitä...

        Eihän siellä Samantassa paljoa järjestyshäiriöitä ole. Mitä nyt puukotus tuossa vähän aikaa sitten.


      • .............
        häiriöitä... kirjoitti:

        Eihän siellä Samantassa paljoa järjestyshäiriöitä ole. Mitä nyt puukotus tuossa vähän aikaa sitten.

        Navetta ja Samantta on ihan eri puolilla tietä. Puukotus oli todellakin Navetalla.


    • kamaa

      joka paikassa. Kyllä minä ainakin paikallisiin jään ennenkuin Ouluun lähden. Hyvät on palvelut ollut joka paikassa... liekö vika sitten asiakkaassa jos palvelu on huonoa?...

      • vika minussa

        Myönnän, että olen ruma ja vanha ihminen. Yleensä saan kuitenkin hyvää asiakaspalvelua, koska en ole humalassa ja olen ystävällinen. Samanttaan en viitsi mennä, koska yrittäjä kunnanhallituksessa ajaa voimakkaasti omia asioitaan. Keskustaryhmän puheenjohtaja, monikuntaliitosselvityksen vastustaja, entinen Wallivaaran ehdoton käsikassara ei minun senttejäni saa.


      • asiahan selvesi
        vika minussa kirjoitti:

        Myönnän, että olen ruma ja vanha ihminen. Yleensä saan kuitenkin hyvää asiakaspalvelua, koska en ole humalassa ja olen ystävällinen. Samanttaan en viitsi mennä, koska yrittäjä kunnanhallituksessa ajaa voimakkaasti omia asioitaan. Keskustaryhmän puheenjohtaja, monikuntaliitosselvityksen vastustaja, entinen Wallivaaran ehdoton käsikassara ei minun senttejäni saa.

        Se kateus se pannee kirjoittelemaan kaikelaista soopaa. Mitä sinä Samantassa tekisitkään, sinunlaisillesi mallikansalaisille on monia muita paikkoja, missä ei ole alkoholitarjontaa ja silti voit jalalla panna koriasti , jos pyörittäjiä löytyy???
        Kirjoitat olevasi ystävällinen, no sehän oikein loistaa kirjoituksessasi:)


      • tyhmäkin
        vika minussa kirjoitti:

        Myönnän, että olen ruma ja vanha ihminen. Yleensä saan kuitenkin hyvää asiakaspalvelua, koska en ole humalassa ja olen ystävällinen. Samanttaan en viitsi mennä, koska yrittäjä kunnanhallituksessa ajaa voimakkaasti omia asioitaan. Keskustaryhmän puheenjohtaja, monikuntaliitosselvityksen vastustaja, entinen Wallivaaran ehdoton käsikassara ei minun senttejäni saa.

        ja missään nimessä et ystävällinen kun tuollaisia kirjoitat. Jos rupeat valitsemaan käyntejäsi perusteella missä kukin on niin parasta pysyä kotona. Et vissiin itse päässyt valtuustoon tai kukaan huolinu ehdokaaksi ku noin vuodattelet.


      • ---
        tyhmäkin kirjoitti:

        ja missään nimessä et ystävällinen kun tuollaisia kirjoitat. Jos rupeat valitsemaan käyntejäsi perusteella missä kukin on niin parasta pysyä kotona. Et vissiin itse päässyt valtuustoon tai kukaan huolinu ehdokaaksi ku noin vuodattelet.

        Samantta on Samantta, ei siltä voi vaatia enempää kuin mitä se on.
        Loppuillasta ei voi pubin puolella tanssia kun lattia on täynnä lasinsiruja ja muutenkin meno on aika alhasta. Asiakaspalvelua ei löydy päivällä eikä myös illalla.


      • Alli Kuusi
        vika minussa kirjoitti:

        Myönnän, että olen ruma ja vanha ihminen. Yleensä saan kuitenkin hyvää asiakaspalvelua, koska en ole humalassa ja olen ystävällinen. Samanttaan en viitsi mennä, koska yrittäjä kunnanhallituksessa ajaa voimakkaasti omia asioitaan. Keskustaryhmän puheenjohtaja, monikuntaliitosselvityksen vastustaja, entinen Wallivaaran ehdoton käsikassara ei minun senttejäni saa.

        Samantta pärjää varmaan ilman sinun senttejäsikin, pidä tallessa ja kerää lisää jasitten juhlimaan.


    • satunnainen kulkija

      Samantta oli ennen hyvä viihde ravintola,palvelu oli tietty silloinkin kiinni pärstäkertoimesta,mutta silloin heillä oli siihen varaa,toisin kuin nyt kun väkeä ei käy soittoruokalassa juuri lainkaan.Ennen menot oli parhaimmillaan jo kello 22.00 mutta nykyään kaikki dokaa kotonaan ensin kunnon pohjat ja sitten tullaan suunnilleen 45 asteen kulmassa sisään,jos herra portieeri sattuu päästämään sisään.
      Kaikki johtuu suunnilleen siitä että ravintolat ovat hinnoitelleet itsensä ulos,jos rinksun hinta on edelleen noin viisi euroa,alkoholiveron laskusta huolimatta,ei kaikki ole kohdallaan...Niin mythän veroa on jo nostettukkin,ja sehän tietty näkyy pian hinnoissa.
      Ei edes kuuluisuudet saa samanttaa täyteen! Silloin omistajan kannattaisi katsoa peiliin,sieltä yleensä löytyy vika,syy ja seuraus.Ihmettelen miten yleensä koko paikka pysyy pystyssä??

      Huom! olen aina saanut asiallista palvelua kyseisestä paikasta,varsinkin baaritiskiltä,annan kummenen pistettä heille!!KIITOS!!

      Jos haluaa mennä sellaiseen paikkaan missä on ketä tanssittaa,suosittelen oulua,tai lähimaastoa.

      • taasen

        kävi kaksi viikkoa sitten että sama juoda kotona vaimon kans kuin mennä
        samanttaan.
        baarissa istuttiin kahdestaan klo 23 asti.
        käviköhän koko iltana kahtakymmentä ihmistä.
        karaokoe ilta oli ja vetäjä joutu melkein koko illan laulamaan yksin.
        kävihän se veikko pari kertaa laulamassa.
        edellinen käynti oli samanttaan 2008 heinäkuus eikä silloinkaan ketään.
        2007 käytiin sit myös silloin oli vähä enemmän.
        miksei hallitus määrää ravintoloita menemään kiinni jo klo 1 niinkuin ennenkin.
        tulis porukka jo klo 8 ennen ei tahtonut sisälle päästä enää klo 22.
        nyt porukka tulee humalassa sisälle missä portsari tekee
        virheen kun päästää sisään,humalaista ei saa päästää sisälle ravintolaan.
        rahanahneita ukkoja ovella käsi ojossa kun sisään menee.
        ennen maksettiin kun mentiin ulos,eihän ravintolas mitään voi periä
        jos ei jätä vaatteita säilytykseen.
        ravintola on julkinen paikka johon jokaisella ihmisellä on vapaa pääsy


      • muita puuhia
        taasen kirjoitti:

        kävi kaksi viikkoa sitten että sama juoda kotona vaimon kans kuin mennä
        samanttaan.
        baarissa istuttiin kahdestaan klo 23 asti.
        käviköhän koko iltana kahtakymmentä ihmistä.
        karaokoe ilta oli ja vetäjä joutu melkein koko illan laulamaan yksin.
        kävihän se veikko pari kertaa laulamassa.
        edellinen käynti oli samanttaan 2008 heinäkuus eikä silloinkaan ketään.
        2007 käytiin sit myös silloin oli vähä enemmän.
        miksei hallitus määrää ravintoloita menemään kiinni jo klo 1 niinkuin ennenkin.
        tulis porukka jo klo 8 ennen ei tahtonut sisälle päästä enää klo 22.
        nyt porukka tulee humalassa sisälle missä portsari tekee
        virheen kun päästää sisään,humalaista ei saa päästää sisälle ravintolaan.
        rahanahneita ukkoja ovella käsi ojossa kun sisään menee.
        ennen maksettiin kun mentiin ulos,eihän ravintolas mitään voi periä
        jos ei jätä vaatteita säilytykseen.
        ravintola on julkinen paikka johon jokaisella ihmisellä on vapaa pääsy

        Omistajalla lienee muita kiinnostuksen kohteita kun ravintolan kehittäminen. Valtuuston oikeistoryhmä kokoontuu ravintolassa sunnuntaina ennen valtuuston kokousta. Omistaja kai arvelee, että kun nämä yhteiskuntasuhteet on kunnossa, ravintola ja hotelli kyllä menestyvät.


      • politiikkaa...
        muita puuhia kirjoitti:

        Omistajalla lienee muita kiinnostuksen kohteita kun ravintolan kehittäminen. Valtuuston oikeistoryhmä kokoontuu ravintolassa sunnuntaina ennen valtuuston kokousta. Omistaja kai arvelee, että kun nämä yhteiskuntasuhteet on kunnossa, ravintola ja hotelli kyllä menestyvät.

        sotketaan joka asiaan? Mitä pirun väliä sillä on kuka ketäkin puoluetta edustaa, jos homma muuten pelittää? Valitettavasti useimmilla tänne kirjoittaneilla näyttää olevan allergisia oireita Haukiputaan omia yrittäjiä kohtaan, kohteet vain näyttää vaihtelevan? Kuulemani mukaan haukiputaan kunnanpäättäjät ovat nyt omalla esimerkillään näyttäneet, miten tuetaan oman paikkakunnan yrittäjiä?
        Haetaan muka säästöjä, mutta onko laskettu kuinka paljon hävitään verotuloissa, kun palveluja annetaan ulkopaikkakuntalaisten hoidettavaksi?
        Kyllä meidän päättäjät joutaa öö- mappiin ja haukipudas liittyköön Ouluun mahdollisemman pian, niin päästään kiimaakin kovemmasta kateudsta eroon tällä kylällä.


      • sama meininki jo kauan...
        politiikkaa... kirjoitti:

        sotketaan joka asiaan? Mitä pirun väliä sillä on kuka ketäkin puoluetta edustaa, jos homma muuten pelittää? Valitettavasti useimmilla tänne kirjoittaneilla näyttää olevan allergisia oireita Haukiputaan omia yrittäjiä kohtaan, kohteet vain näyttää vaihtelevan? Kuulemani mukaan haukiputaan kunnanpäättäjät ovat nyt omalla esimerkillään näyttäneet, miten tuetaan oman paikkakunnan yrittäjiä?
        Haetaan muka säästöjä, mutta onko laskettu kuinka paljon hävitään verotuloissa, kun palveluja annetaan ulkopaikkakuntalaisten hoidettavaksi?
        Kyllä meidän päättäjät joutaa öö- mappiin ja haukipudas liittyköön Ouluun mahdollisemman pian, niin päästään kiimaakin kovemmasta kateudsta eroon tällä kylällä.

        sammakko on hyvä mesta kun käy ekaks oulus ja jos ei löydy pesää mukaan 01.30 mennes sieltä ni eiku sammakkoon ni joka vkonloppu o eri pesä mukana kotia mennes tai pesän kämpille ;)


      • joopa sejoo
        sama meininki jo kauan... kirjoitti:

        sammakko on hyvä mesta kun käy ekaks oulus ja jos ei löydy pesää mukaan 01.30 mennes sieltä ni eiku sammakkoon ni joka vkonloppu o eri pesä mukana kotia mennes tai pesän kämpille ;)

        ai onko samantassa portsarit!!! empä oo huomannu tai ainakaan muista


      • -MattiEsko-
        sama meininki jo kauan... kirjoitti:

        sammakko on hyvä mesta kun käy ekaks oulus ja jos ei löydy pesää mukaan 01.30 mennes sieltä ni eiku sammakkoon ni joka vkonloppu o eri pesä mukana kotia mennes tai pesän kämpille ;)

        Äläs nyt vain väitä, että siellä harrastetaan paritusta? Se on rikollista puuhaa !


      • 24dw3
        muita puuhia kirjoitti:

        Omistajalla lienee muita kiinnostuksen kohteita kun ravintolan kehittäminen. Valtuuston oikeistoryhmä kokoontuu ravintolassa sunnuntaina ennen valtuuston kokousta. Omistaja kai arvelee, että kun nämä yhteiskuntasuhteet on kunnossa, ravintola ja hotelli kyllä menestyvät.

        Tukijaisia tulossa?

        Korkeintaan laulamaan....


    • Hmm..

      Eräs tuttuni kerran hakattiin siellä.
      Kaatui lattialle ja potkittiin päähän ja kaikkea eikä kukaan tullut väliin!

      Kerran taas kaverini ollessa siellä kaveriporukkansa kanssa oli portsari tullut valittamaan niinkin pienestä asiasta kun he pitivät hauskaa ja nauroivat siellä.

      DJ on aika törkeä heppu. Parhaan kaverini synttäreillä kävin pyytämässä yhtä biisiä. Lupasi soittaa ja sanoa onnittelut mikkiin.
      Eipä kuulunut koko illan aikana mitään!
      Tosi ärsyttävä tyyppi.

    • Arska_putaalta

      se vaan tuolla pubilla pärjää vuodesta toiseen ... tuntuis näin laman aikaan että kannattais panostaa maksaviin asiakkaisiin tanssipuolellakin mutta tämä on jo jatkunut vuosia joten odotellaan samantan konkurssia ja käydään sitä ennen vaikka Iissä jos ei kaupungilla :-), sielläkin panostetaan esiintyjiin paljon enemmän kuin putaalla

      • kossutta

        Yhteen aikaan pubista ei saanut edes kossukolaa, vaan alkuviinalla tekivät sen..


      • 22
        kossutta kirjoitti:

        Yhteen aikaan pubista ei saanut edes kossukolaa, vaan alkuviinalla tekivät sen..

        täytyypä sanoa et eipä ainakaan mua näy enää samantassa.. kävin vkonloppuna eräänä ja totesin et ei enää mun paikka,tosin ei tuo läträys kiinnosta enää muutenkaan.


      • Tiuoiuiu
        22 kirjoitti:

        täytyypä sanoa et eipä ainakaan mua näy enää samantassa.. kävin vkonloppuna eräänä ja totesin et ei enää mun paikka,tosin ei tuo läträys kiinnosta enää muutenkaan.

        Huhu kertoo että Arina olisi ostamassa kyseisen paikan ja laajentaa S-markettia nykyiselle paikalle. Onko tilanne näin??


      • Putaalainen
        Tiuoiuiu kirjoitti:

        Huhu kertoo että Arina olisi ostamassa kyseisen paikan ja laajentaa S-markettia nykyiselle paikalle. Onko tilanne näin??

        huhu pitäisi paikkaansa niin saisi tuokin paikka jotain uudistusta aikaiseksi ...


      • t-tekijä
        Tiuoiuiu kirjoitti:

        Huhu kertoo että Arina olisi ostamassa kyseisen paikan ja laajentaa S-markettia nykyiselle paikalle. Onko tilanne näin??

        Huhulla on pitkät siivet.Enpä ole kuullut moista.Tuskinpa pitää paikkaansa.Välissähän on pari muuta liikettä.


    • samantta on...

      Kyllä on samantta mennyt alaspäin kun se kuuluisa häntä. Kauan siitä on kun edellisen kerran kävin, mutta en enää senkään vertaa mene. Ovella menee jo maku koko paikasta. Sitten jos vielä jää intoa mennä "peremmälle" niin aina vaan "paranee" "neitiä" sai huhuilla >sen aikaa kun sain istua rauhassa noin 10-15 min niin kerkes kaks käydä örisemässä pöydän kulmalla kyselemässä "muutamaa euroa".
      >>olkoot minun puolesta. Ja lehmipaikka saman lainen. On taso pudonnut.
      Ouluun se on mentävä.

    • ei koskaan sinne

      täysin turha koko ravinteli.Henkilökunta tai ainakin osa jo kalkkiintunut.Uudet tuulet pitäisi puhaltaa ja uudistaa koko talo henkilökuntineen.

      • ASAP_P

        tai sitten uutta ravintelia kilpailijaksi ..


      • kukuri
        ASAP_P kirjoitti:

        tai sitten uutta ravintelia kilpailijaksi ..

        Samantan portsarit on kaukana asiallisista ja kuuluvat paikallisen mafioson juoksupoikiin, eikä paikka ole vuosiin ollut enää sellainen että siellä viitsisi tuntia kauempaa olla. Navetalla on sentään yritystä ja mennee reilusti ohi samantasta joka asiassa


      • hetkinen...
        kukuri kirjoitti:

        Samantan portsarit on kaukana asiallisista ja kuuluvat paikallisen mafioson juoksupoikiin, eikä paikka ole vuosiin ollut enää sellainen että siellä viitsisi tuntia kauempaa olla. Navetalla on sentään yritystä ja mennee reilusti ohi samantasta joka asiassa

        kukahan tämä paikallinen mafioso???

        arvaan jo vastauksen mut oottelenpa ny vastausta..


      • bileet
        kukuri kirjoitti:

        Samantan portsarit on kaukana asiallisista ja kuuluvat paikallisen mafioson juoksupoikiin, eikä paikka ole vuosiin ollut enää sellainen että siellä viitsisi tuntia kauempaa olla. Navetalla on sentään yritystä ja mennee reilusti ohi samantasta joka asiassa

        minusta paikallisen samanttan portsareissa ei ole mitään vikaa. Oliskohan se asia niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan??


    • Ville 5v

      Samantta on ihan jees mesta.

    • tanssituttaa

      Käväsinpä taas lauantaina samantassa,vaikka olin päättänyt etten siellä käy.Meiniki ei kun huononee vain.Hyvä bändi oli soittamassa,mutta missä se väki ??? Jossain mättää ja pahasti.Eikö omistaja voi tehdä jo jotain poppaskeinoja,että saataisiin ravintolaan elämää.Harmittaa kun ei oman kylän ravintolaan saada vipinää.

    • Jepjep6

      Vitun säälittävä teinihelvetti tää räkälä ollu jo vuosikaudet. Jos vähänkin on järkeä päässä nii kiertäkää kaukaa. Onneksi on sentään vintti vielä, harmi kun navetta löi lapun luukulle.

    • Eikiinnosta

      Empä oo käyny 30v ja tuskin käyn lähiaikoina vastaisuudessakaan.

    • Rtujklpö

      Eipä tarvi jätä siinä paikassa, jossa vkl. Aikoina kulkee vain alaikäisiä ryyppäämässä ja tappelemassa.
      Ihmettelen isosti että kukaan ei ole puuttunut siihen paikkaan jossa alaikäiset saa vapaasti käyä?

    • Matkaaa

      Hieno paikka.
      Olen muutaman yön vuodessa kun liikun siellä. Suositus.

      Älkää moittiko hienoa mestaa.
      Kokeilkaa maailmaa niin huomaatte.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe