Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kauris on itsekäs

Mätaasmoik

Mikä tahansa asia, kauris mies ainakin on itsekäs. Kaikki mikä on hänen, siitä ei voi luopua eikä jakaa. Kaikki mikä on mun, on myös hänen. Eikä sitä tiettyä kunnioitusta toisen omaisuutta kohtaan löydy. Itsekkäin ja pihein merkki koskaan. Aggressiivinen myös.

20

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisshh

      Mikä on sun, se ON sun, ja mikä on mun sekin on SUN:)

    • rapu-leijona

      Ex-mieheni on kauris horoskoopiltaan ja 17 vuoden kokemuksella voin allekirjoittaa mielipiteesi täysin!!!

    • Misicu ^^

      Onks Kauriit sellasiikin....OHO....Onneks en alkanu sit ikinä Kauriinkaa :D Ei tollasta kestäis ollenkaan :D:D

    • Pulipukki

      Minä ensin.

      • isoK(o)

        tottakai ollaan, ja pitääkin olla. toi aggressiivisuus johtuu varmaan vain ja ainoastaan sinusta, notta turha yleistää.


      • Aloittaja
        isoK(o) kirjoitti:

        tottakai ollaan, ja pitääkin olla. toi aggressiivisuus johtuu varmaan vain ja ainoastaan sinusta, notta turha yleistää.

        Taas todistettua että ainakin oma kauriini on itsekkyyden huippu, en ole ainoa tätä mieltä kyseisestä otuksesta.


    • MasterZeromus

      En tiedä mistä Kauriista tässä on kyse mutta Keskitaivas Kauris se vasta on oikee kohokohta Nousu Härän, Ravun ja Kauriin kanssa. Vai että agressiivinen? No enpä tiedä. Kukapa ei olisi sitä itsepuolustukseksi? Pitäkää mielessänne myös että meillä on niin valtava itsekuri ja me liidetään läpi tämä elämä aivan medidoiten. Kaikki hömpötykset mitä muut harrastavat, vuoristoradat, yleiset uima rannat, junan katoille kiipeeminen j.n.e ei kuulu meidän ominaisuuksiin iästämme ja sukupuolestamme huolimatta.

      No ei sitä tiedä ketä siellä ylösnousemuksessa vielä kohtaa, mutta päätän itse katsoa tuota viimeistä kahistusta vuoren huipulta.

    • kaurisnainen48v

      Kaurismiehen kanssa naimisissa olevana tiedän, että kaurismies on itsekäs ja erittäin omistushaluinen, mutta niin myös on kaurisnainen tiedän sen itse sillä olen myös kauris....yhteinen syntymäpäivä ja jne...voin vain sanoa, ettei sellaisesta miehestä pääse eroon millään kun siihen on kunnolla tutustunut se voi kyllä kestää hetken...mutta tärkeimmissä asioissa se on kuin söisi jäätelöä kuuman suklaakastikkeen kera...miettikäähän sitä...

    • siis oudoksun todell

      Kaurisnaisen (tarkoitan tätä tuntemaani k-n) mielestä mieheni on hänen omaisuuttaan.
      Hän soittelee milloin vain apua tarvitsee sen tuhanteen asiaan.

      Avioliittoni onkin vaan enään kulissien pystyssä pitämistä, miehelläni on niin auttavainen luonne.
      K-nainen oli aviossa, mutta mieheni oli hänen mielestään hänen omaisuuttaan.
      K-nainen ei häpeile mitenkään tekemisiään, en edes kehtaa kertoa kaikkia tapahtumia.

      Pihejä kauriit on yleensä, ei hevillä lahjoja ojentele kenellekkkään.Mutta ottamassa on kaikenlaista.
      Sitä tiettyä kunnioitusta toisen omaisuuteen ei löydy.
      Kauriit on hyvin ylpeitä ihmisiä, perhettä kehutaan vaikka kaikki olisi päin prinkkalaa.

    • kaurislady

      Kyllä mä haluan suhteessa pitää omat tavarani ja toinen saa pitää omat tavaransa ! En tajua miksi pitäisi olla yhteisiä? Ei mulla ole hinkua himoita toisten tavaroita...pitäkööt omansa ja mie pidän mun. Onko se sitten itsekkyyttä? onkai!!!!!

    • kauriin vaimo

      Syyt löytyy aina toisesta, ei koskaan väärässä. Ei puhu eikä pussaa. Jalat maassa eläjä, tässä ja nyt. Huumori on toista mollava ,periaatteella ei niin leikkiä, etteikö totta toinenpuoli-mollaten.

      • kaurislady

        suhde kovin auvoiselta kuulosta. miksi roikut vielä miehessä????? ehkä löydät paremman.


      • Bull

        Nenäkkäitä ja ylimielisiä. Ns. huumorintaju perustuu vain toisen loukkaamiseen: itseen kohdistuvaa eivät kestä yhtään, sulkeutuvat kuin simpukat. Hyi.


      • sulla
        Bull kirjoitti:

        Nenäkkäitä ja ylimielisiä. Ns. huumorintaju perustuu vain toisen loukkaamiseen: itseen kohdistuvaa eivät kestä yhtään, sulkeutuvat kuin simpukat. Hyi.

        joku loukkaamisskaba meneillään?
        Älä nyt siitä oo näreissäs, et kauris sulkeutuu kun sä haluut
        vuorostas loukata. Sähän saat silloin mielin määrin suunvuoroa.
        Yhteen ääneen herjailu ei oo mistään kotosin.


    • Eelias

      Niin on. Toisilta kauriit ovat jatkuvasti valmiita ja miltei halukkaitakin ottamaan kaikenlaisia aineellisia lahjuksia vastaan, mutta vastapalvelusta on täysin turha odottaa. Jokaista lainaamaansa kymmensenttistä Kauris tulee vielä joku päivä pyytämään takaisin.

      • €€€€€

        Mites jatkuikaan sanonta "Velka on veli otettaessa....." :)
        Mutta saat tällä kertaa Eelis pitää viimeisimmän vippisi kuitattuna.


    • niin veit ja teit

      jonka tunnen kyllä on itsekäs, omistushaluinen, miehenikin tavara on hänen.
      en eleistä tunnen kyllä muunkinlaisia k-naisia- miehiä.

      häpeä ei yhtään, erittäin omistushaluinen, ottaa kyllä kaiken ei maksa mistään.

      • kaurisfani

        miten kaameeta. ja mä kun olen niin ihastunut kaurismieheen, hitto pitäskö alkaa lahjoja ostelee? verrari, helikopteri, villasukat, lenkkimakkara, pitsipöksyt?? vai on ne itsekkäitä, no kaikki saa olla itsekkäitä ja ottaa mitä annetaan ja jos joku ei ymmärrä omistaan huolehtia niin kauris nähtävästi huolehtii. Nyt vaan pulmana että saako kaurista millään rakastumaan muihinkin kuin itseensä? Ovathan kuulemma tosi ujoja ja hiukan alemmuuskompleksisia ihmisiä. Ottaisin jos saisin, veisin mökkiini ja hyssyttäisin läkähdyksiin...


      • -
        kaurisfani kirjoitti:

        miten kaameeta. ja mä kun olen niin ihastunut kaurismieheen, hitto pitäskö alkaa lahjoja ostelee? verrari, helikopteri, villasukat, lenkkimakkara, pitsipöksyt?? vai on ne itsekkäitä, no kaikki saa olla itsekkäitä ja ottaa mitä annetaan ja jos joku ei ymmärrä omistaan huolehtia niin kauris nähtävästi huolehtii. Nyt vaan pulmana että saako kaurista millään rakastumaan muihinkin kuin itseensä? Ovathan kuulemma tosi ujoja ja hiukan alemmuuskompleksisia ihmisiä. Ottaisin jos saisin, veisin mökkiini ja hyssyttäisin läkähdyksiin...

        No jaa. En nyt itse sanoisi olevani omistushaluinen, tai omien oikeuksieni tavoittelija.

        Ikinä en ole kehdannut pyytää palkkaani korotusta, ja autan ystäviäni ilmaiseksi... toivon kyllä saavani samanlaista palvelua sitä tarvittaessa. Monesti tuntuu että röyhkeämmällä elämäntyylillä tosin olisin voinnut saavuttaa paljon enemmän. Mutta ihan hyvä mun on näinkin olla, terveys on täysin kunnossa, työtä löytyy vaikka miten paljon, harrastuksia ja kavereita ympärillä. Tosin nainen puuttuu. =)


      • 2xcapricorn
        - kirjoitti:

        No jaa. En nyt itse sanoisi olevani omistushaluinen, tai omien oikeuksieni tavoittelija.

        Ikinä en ole kehdannut pyytää palkkaani korotusta, ja autan ystäviäni ilmaiseksi... toivon kyllä saavani samanlaista palvelua sitä tarvittaessa. Monesti tuntuu että röyhkeämmällä elämäntyylillä tosin olisin voinnut saavuttaa paljon enemmän. Mutta ihan hyvä mun on näinkin olla, terveys on täysin kunnossa, työtä löytyy vaikka miten paljon, harrastuksia ja kavereita ympärillä. Tosin nainen puuttuu. =)

        Naimisissa jo 25 vuotta, yhdessä yhteensä 30 vuotta. Seksi mahtavaa. Olemme rahasta tarkkoja ja hintatietoisia, mutta käytämme rahaa elämän pieniin ylellisyyksiin ja laatutavaroihin kun siltä tuntuu.
        Kaikki materia meillä yhteistä, rahasta ei ole koskaan ollut riitaa. Emme kuitenkaan roiku kiinni toisissamme, eri harrastukset ja omat ystävät molemmilla. Kun joku suuttuttaa, saattaa lautanen lentää seinään vihan vimmoissa kummalta tahansa, mutta fyysistä väkivaltaa ei eikinä kummankaan puolelta. Riidellään harvoin ja sovitaan sitten saman tien. Ollaan uskollisia toisillemme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe