Kuopiossa verotoimisto on siirretty pois keskustasta. On outoa, että näin tärkeää kansalaisten palvelua huononnetaan. Taidan jättää asiani vastaisuudessa hoitamatta ja verot maksamatta.
verotoimisto Kuopiossa
5
2458
Vastaukset
- siihen tulee
remontti. Posti joutuu muuttamaan kauppakadulle.
Mutta maakunnasta tulee pitkä matka:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/verovirasto-keskittää-kuopioon/242498
Kuopion keskustaan sijoitetaan vaiheittain myös Nilsiän, Siilinjärven ja Suonenjoen verovirkailijat.- Verojen rakastaminen
Miksi verotoimistossa pitäisi käydä? Eihän sinne viedä oravannahkoja ja harvoin tarvitsee käydä kuulustelussa miten paljon heitetty pimeää keikkaa. Kyllä meitä osataan verottaa ilman pärstäkertoimen näkymistä.
- tuonne
Verojen rakastaminen kirjoitti:
Miksi verotoimistossa pitäisi käydä? Eihän sinne viedä oravannahkoja ja harvoin tarvitsee käydä kuulustelussa miten paljon heitetty pimeää keikkaa. Kyllä meitä osataan verottaa ilman pärstäkertoimen näkymistä.
uuteen paikkaan on mennä. Jos sinne tulee asiaa.
http://www.technopolis.fi/toimitilat/kuopio
- Ilenna48
Verotoimisto palaa takaisin entistä ehompaan taloon, siihen samaan keskustassa, kunhan remontti on ko. talossa valmis!
- eiufiusifosi
Jos osaa kirjoittaa tänne, luusi osaavan käyttää myös verottajan nettipalveluja. Mutta eihän luulo ole tiedon väärtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197