Pyydetään taas apua kun
nimimerkki 1Saara-Huomio jne kirjoittelu on jatkuvaa ahdistelua ja riidan haastamista.
Eikö IP-osoitetta voitais taas laittaa pariksi viikoksi karanteeniin?
sheriffi huomio
17
199
Vastaukset
- teu
Liian heppoiset aatokset minusta ,
hehän vain kirjoittaa totuutta ,
miksi sinä sitä vierastat .
Vai haluatko lyödä vyön alapuolelle . - ! huomautus
Nimimerkki Saara-Huomiota en ole tavannut täällä kertaakaan.
Jospa tekisit vihdoin oikean johtopäätöksen itsestäsi ja lähtisit pois täältä ahdistumasta. Jos minun ja varsinkin 1Saaran viestit ahdistavat, niin silloin vika on ehdottomasti langan toisessa päässä. Mikäs poliisi sinä luulet olevasi, yleisellä keskustelupalstalla!!!
Elä itse, ja anna toistenkin elää!- bannaaman IP-osoitteesi.
Niin, sinusta puhutaan.
Sinun viesteissäsi ei ole mitään ahdistavaa, mutta mielipuolinen käytöksesi voi kyllä ahdistaa. - teu
bannaaman IP-osoitteesi. kirjoitti:
Niin, sinusta puhutaan.
Sinun viesteissäsi ei ole mitään ahdistavaa, mutta mielipuolinen käytöksesi voi kyllä ahdistaa.tuommoisella perustelulla ei pääse H:ttinkään ja taivaaseen aikoo .
mieti tarkasti puheitasi , että olisit oikeuden puolella jooko.
Vai mitä sanoo jaagoo.
...on se että täällä on kestänyt viime aikoina kohtalaisen hyvä järjestys eikä toisinajattelijoita ole kovin suurella voimalla häädetty pois. Ihan pienestä enkä varsinkaan pelkän aktiivisuuden takia lähde kenellekään bannausta ehdottamaan.
Ihan yleisenä huomiona, ketään erityisesti sormella osoittamatta, totean että kunhan oikeassa olemisen tauti vielä hiukan hellittää niin kyllä tästä hyvä tulee.
Huomautukset häiritsevistä viesteistä on tehtävä asianomaisen linkin avulla. ÄLKÄÄ huudelko näissä puheenvuoroissa niistä.- yx mäntti maalta
Jos lukee palstaa Armonjärjestys, näkee yhden ja saman henkilön (pari eri nikkiä ) jatkuvaa
aggressiota ja palstalta pois ajamista.
Yhtään mitään mielipidettä ei vastusteta, koska häädön kohteena oleva
henkilö ei edes kirjoita siitä asiasta, mitä tämä aggressori on kirjoituksissa näkevinään.
Tyyppi se elämänsä sisällön toisten vainoamisesta. Sairastahan sellainen on. Jos palstalla tuollaista tarvitaan, siitä sitten vaan! - ! huomautus
yx mäntti maalta kirjoitti:
Jos lukee palstaa Armonjärjestys, näkee yhden ja saman henkilön (pari eri nikkiä ) jatkuvaa
aggressiota ja palstalta pois ajamista.
Yhtään mitään mielipidettä ei vastusteta, koska häädön kohteena oleva
henkilö ei edes kirjoita siitä asiasta, mitä tämä aggressori on kirjoituksissa näkevinään.
Tyyppi se elämänsä sisällön toisten vainoamisesta. Sairastahan sellainen on. Jos palstalla tuollaista tarvitaan, siitä sitten vaan!Kuka kirjoittaa kahdella nikillä?
Pyydän huomauttaa että sinulle ei taida riittää kymmenekään nikkiä, minulla sen sijaan on ollut mainitulla palstalla ainoastaan yksi nikki. Jos tuollaiset valehtelijat ja mustamaalaajat kun sinä olet, eivät herätä vihaa rehellisissä ihmisissä, niin eivät ole terveitä. - ainakin 10 nikkiä
! huomautus kirjoitti:
Kuka kirjoittaa kahdella nikillä?
Pyydän huomauttaa että sinulle ei taida riittää kymmenekään nikkiä, minulla sen sijaan on ollut mainitulla palstalla ainoastaan yksi nikki. Jos tuollaiset valehtelijat ja mustamaalaajat kun sinä olet, eivät herätä vihaa rehellisissä ihmisissä, niin eivät ole terveitä.riitelet niillä ihmisten kanssa. muuta elämää sinulla ei olekaan.
- bobitza
kysyy nyt kuitenkin,miksi en saa ottaa rekisterinimekseni esim.peppi,peppiina,varbiina,kun muutkaan eivät niitä käytä?Nyt käytän nimimerkkinä epävirallisesti bobitza-nimeä joka tarkoittaa eräällä kielellä omaa nimeäni.Joskus käytän myös granziza-nimeä joka tarkoittaa myös minua toisella kielellä.Taidan nyt paljastaa joillekkin itseni mut eiköhän se jo muutenkin tiedetä.Myös varbiina on käytössä.Onko nyt taattu et ne nimet on rekistöröity?Kertaakaan en niitä nimiä ole täällä nähnyt,myös aava kuuluu samaan satsiin?kyselee aamutuimaan minä,rakkaudella !
bobitza kirjoitti:
kysyy nyt kuitenkin,miksi en saa ottaa rekisterinimekseni esim.peppi,peppiina,varbiina,kun muutkaan eivät niitä käytä?Nyt käytän nimimerkkinä epävirallisesti bobitza-nimeä joka tarkoittaa eräällä kielellä omaa nimeäni.Joskus käytän myös granziza-nimeä joka tarkoittaa myös minua toisella kielellä.Taidan nyt paljastaa joillekkin itseni mut eiköhän se jo muutenkin tiedetä.Myös varbiina on käytössä.Onko nyt taattu et ne nimet on rekistöröity?Kertaakaan en niitä nimiä ole täällä nähnyt,myös aava kuuluu samaan satsiin?kyselee aamutuimaan minä,rakkaudella !
Kuules, en tosiaan tiedä; kokeile isoa ja pientä alkukirjainta. Peppi-nimi on sen verran yleinen että se saattaa olla jo käytössä. Mutta kaikkien käyttämättömien, hyvän tavan mukaisten nimien pitäisi kyllä kelvata. Terveisin sheriffi
- Meneekö perillen?
________
- 1Saara
muuksi kuin mitä nikissäni sanon olevani eli 1Saara? Uskomatonta toimintaa! Ja jos minun viesteistäni yksikään on loukkaava, niin näytäppä se minullekin!
- ! huomautus
Jeesus on niin kamala monen mielestä, kun hän armahtaa rakkautensa tähden, eikä arvosta ihmistekoja lainkaan, pelastavassa mielessä. Jumalalle ei kelpaa ihmisten teot, vaan ainoastaan Jeesuksen teko. Synnittömänä Jeesus otti syntivelkamme kannettavakseen aina ristinkuolemaan asti. Kuollessaan Jeesus sovitti synnin rangaistuksen, joka on kuolema. Kuolema tuli niellyksi kun Jeesus nousi kuolleista.
Jeesus elää hallelujaa, minun Herrani ja minun vapahtajani elää. HÄNESSÄ minäkin saan elää iankaikkisesti JUmalan valtakunnassa.
Kuullessaan tämän fariseukset suuttuvat aivan suunniltaan, koska autuuden piti koskea vain heitä. Vain he ovat mielestään niitä jotka pelastuvat. Nyt Jeesus sanookin heille pän näköä, että jos te tunnustaisitte sokeutenne niin teillä ei olisi syntiä, mutta kun te sanotte näkevänne, niin teidän syntinne pysyy.
Matt. 11:4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
Matt. 11:5 sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.
Matt. 11:6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun." - miähelä puhheet
! huomautus kirjoitti:
Jeesus on niin kamala monen mielestä, kun hän armahtaa rakkautensa tähden, eikä arvosta ihmistekoja lainkaan, pelastavassa mielessä. Jumalalle ei kelpaa ihmisten teot, vaan ainoastaan Jeesuksen teko. Synnittömänä Jeesus otti syntivelkamme kannettavakseen aina ristinkuolemaan asti. Kuollessaan Jeesus sovitti synnin rangaistuksen, joka on kuolema. Kuolema tuli niellyksi kun Jeesus nousi kuolleista.
Jeesus elää hallelujaa, minun Herrani ja minun vapahtajani elää. HÄNESSÄ minäkin saan elää iankaikkisesti JUmalan valtakunnassa.
Kuullessaan tämän fariseukset suuttuvat aivan suunniltaan, koska autuuden piti koskea vain heitä. Vain he ovat mielestään niitä jotka pelastuvat. Nyt Jeesus sanookin heille pän näköä, että jos te tunnustaisitte sokeutenne niin teillä ei olisi syntiä, mutta kun te sanotte näkevänne, niin teidän syntinne pysyy.
Matt. 11:4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
Matt. 11:5 sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.
Matt. 11:6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."Herraa rakastavat inhoovat sinun epäkristillistä käytöstäsi. Sen vuoksi Kristuksen evankeliumi tulee maailman silmissä halveksituksi.
- ! huomautus
miähelä puhheet kirjoitti:
Herraa rakastavat inhoovat sinun epäkristillistä käytöstäsi. Sen vuoksi Kristuksen evankeliumi tulee maailman silmissä halveksituksi.
Joka ei rakasta minua, hän on vielä hengellisessä kuolemassa. Tämä sinun on syytä uskoa jo tänään. Hallelujaa, kiitos Jeeuksen HÄn on minun vanhurskauteni. Se on täydellinen, olen maailman onnellisin mies. Tuli lähtö milloin hyvänsä niin taivaassa tavataan, - kaikki me jotka Jeesuksessa kristuksessa olemme.
1. Joh. 4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
1. Joh. 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. - 1Saara
! huomautus kirjoitti:
Joka ei rakasta minua, hän on vielä hengellisessä kuolemassa. Tämä sinun on syytä uskoa jo tänään. Hallelujaa, kiitos Jeeuksen HÄn on minun vanhurskauteni. Se on täydellinen, olen maailman onnellisin mies. Tuli lähtö milloin hyvänsä niin taivaassa tavataan, - kaikki me jotka Jeesuksessa kristuksessa olemme.
1. Joh. 4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
1. Joh. 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.sillä olen Jumalasta syntynyt ja tunnen Jumalan! :)
- ! huomautus
1Saara kirjoitti:
sillä olen Jumalasta syntynyt ja tunnen Jumalan! :)
Kaikki me jotka olemme syntyneet Jumalan siemenestä, olemme veljiä ja sisaria keskenämme Jumalan esikoisessa Jeesuksessa kristuksessa, ja rakastamma toinen toisiamme SYDÄMESTÄMME.
Jumalan lasten rakkaus ei ole vain pinnassa vaan se on sisimmässä. Jo puolesta sanasta ymmärrämme toisiamme! Sitä olen monesti aivan ihmetellyt, että vaikka on ihan vieras henkilö fyysisesti, niin jos hän on Jumalasta syntynyt niin välillemme tulee heti käsittämättömän lämmin rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796