Kuuluuko kotona asuvasta, täysi-ikäisestä, mielisairaasta lapsesta, vanhempien saada mitään korvausta? Koska joutuvat elättämään, eikä voi uloskaan potkaista, vaikka usein mieli tekisikin, koska ei pärjäisi itsekseen.
Molemmat vanhemmat käyvät töissä, ja tienaavat kohtalaisesti, mutta jonkin verran kuluja tästä lapsesta kuitenkin on.
Korvausta Hullusta
4
488
Vastaukset
- korvausta!
Ainakin toimeentulotuen verran saat heti. Sosiaalitoimistoon vain juttelemaan. Samalla juttelette mahdollisesta kuntoutuksesta tälle mielisairaalle. Psykiatrinen hoito on nykypäivänä hyvää. Ei tarvitse sanoa sitä sillä tavalla potilaalle, vaan sanoo vain että käyppäs juttelemassa tuon henkilön kanssa ja silleen. Oman kunnan psykan hoitaja sitten auttaa elämän alkuun.
Niitä on sellaisia opiskelu keskuksia esim, joissa voi opiskella erilaiset ihmiset itselleen ammatin, vaikka oliskin sosiaalista poikkeavuutta. Kiipula on yksi sellaisista. Googleta se. Huomaat että apua löytyy.- Nimimerkki on käytössä
Kiitos hyvästä vastauksesta, mutta rohkenen epäillä, että mitään ei saa, lapsi saa itse kuntoutusrahaa. Oletko varma vastauksestasi, Kiitos.
- Viisikon äiti
vanhempia olette, kun haukutte lastanne hulluksi?
- Nimimerkki on käytössä
Taviksia, jolla vaan on tälläinen vähän arvaamaton/kalliiksikin tuleva lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569