Sulkea Italia kansainvälisistä peleistä. Sen lisäksi että
Italian pelaajat opetetaan filmaamaan lapsesta asti ja että pelaajat sylkevät vastustajajoukkueen pelaajien päälle ei enää kunnioiteta edes tuomaristoa
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200907059881524_jp.shtml
Siispä vetoan myös kaikkiin Italian jalkapalloilijoihin: Jos et ole riittävän kypsä muuttamaan pois kotoa, et ole riittävän kypsä pelaamaan rehdisti miesten peliä
Nyt on vihdoin aika
Joopsjoo
2
552
Vastaukset
- SuperPippo
Italia on hallitseva MAAILMANMESTARI!!Eipä sitä kyllä ihan filmaamalla ja hyppimällä voiteta..Tuo sylkeminen ei kyllä kuulu peliin mutta osaa sitä tehdä muutkin kun pelkät italialaiset
- JALKAPALLOILIA
NII,NII. MUT ITALIALAISET FILMAA IHAN KAUHEESTI. ONHA NE KYL MAAILMAN HUIPUL MUT KUITEKI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444