Tuuli saatteli säveleet
nuotteihin soimaan
sanat riveille loihtimaan
lausutut sanat
kasvot kohtasivat
saavuin sisähuoneisiisi
salvattuihin lukkoihin
tiemme avasimme
ja moottoritiemme on kuuma
kuin sydäntemme huuma
yhteisillä poluillamme huutaa
- mutta miksi näin
sattuu -
katuun
kun sade ropisee
näin seireenien laulut
meille soivat
loivat
loimuavat liekit
toistaan nuollen
satuttaen
polttaa jäljet
ikimuistoiksi roihuamaan.
Ikiliekit
12
252
Vastaukset
- tiiger-66
"Tuuli saatteli säveleet
nuotteihin soimaan
sanat riveille loihtimaan"
kerrassaan mahtava aloitus
runollesi
ja sitten nää vastustamattomat
seireenien laulut
ja ne kaikki
ikiliekkien loimut
saa runosi liekehtimään
mutta sitten taas
kysymyksiä?
satuttaahan se rakkaus
ei se ois rakkautta
jos ei satuttais
mut on se sen väärti~~Tämä tuli kuin yllättäin mutta kuitenkin
jotenkin tuttuun tyyliinsä ja enhän sitten
vastaan laittanut.
Muutamia yksittäisiä sanoja runkona tavallaan
tai nuo sanat tähän runooni iskostin ja siitä
kokonaisuus...joka kuitenkin ehkä teknisesti
hiven horjuu mutta latausta sitten enemmänkin.
Kiitos Sinulle tsriipp..
- lindalinda1
kipua, ihmisen avuttomuutta
mielen syövereissä ja kysymys
' miksi näin '
Näköisesi, melko vahvasisältöinen runo jälleen.Niin monin tavoin voi sattua niin hyvä
kuin pahakin ja niistä palasista koottu
tämä runo - jota hyvyys ruokkii.
Kiitos linda sanoistasi ja virkeää
viikkoa Sinulle.
...loivat loimuavat liekit toistaan nuollen satuttaen polttaa jäljet
ikimuistoiksi roihuamaan...
Aika hienoa sanailua sinulta dolan =)Kiitos sanoistasi Krisse ja hyvältä tuntuu
nähdä kommenttisi runostani.
Hyvää Suvenlämpöä Sinulle.
- Kauris-62
Hienosti runon sävel kulki eteenpäin.
Liekeissä ihan mentiin..
Kiitos dolan sinulle!Hei - tähän päivään jota aurinkokin yrittää
lämmittää hivenen nihkeällä tavallaan.
Jos vaikka roihuksi asti vielä.
Kiitos Sinulle sanoistasi.
- tomppa2006
...otat luonnonvoimia vertauskuvallisesti mukaan runoosi...
Vahvasti kirjoitit. Pidin paljon rakkausrunostasi.Yritän olla unohtamatta luontoa runojen lomasta,
koska se niin läheisesti liittyy tähän olemassa oloomme.
Kiitos - ja vauhdilla suven kiemuroihin.
Tuuli sävelsi rakkauden nuotit
nuo suloiset sanat soinnutti
päästäen rakkauden sisään
kuin avaten, salvat, lukot ikään
sydämet samaan tahtiin sykkii
mutta
mikä tunnelman kuitenkin rikkoo
liekkejä niellen, satuttaen
polttomerkin jättäen?
Kipeän koskettava on runosi, vahvaa tekstiä ja tunnelmaa, hienoa!Jotain tuollaista mitä tuossa kerrot
yritinkin saada itsestäni,joskus tuntee
enemmän mihin sanat eivät yllä ja niitä
vain täytyy jotenkin sopivasti mahduttaa
runon kertomaan edes osan siitä tunnelmasta.
Kiitos harras Ystäväni sanoistasi...kuin
Tervehdykseni ikuisesta Ikuiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
