Pitkän avoliiton jälkeen huomasin yllättäen olevani jo terhakan iän ohittanut sinkku nainen. Olen seurannut keskustelua mikä miehiä/naisia vaivaa ja mielessäni miettinyt myös itse tulevaisuutta.
Sinkkuna (jotenkin vieroksun koko sanaa) on ihan hyvä olla jonkun aikaa, mutta kaipaan viereeni turvallista olkapäätä.
Miestä jonka kanssa jakaa arki huolineen ja iloineen.
Pitkässä suhteessa rakastaen on kävellyt vaaleanpunaiset lasit silmillä ja huomioinut vain sen oman miehensä.
Miten sitä jälleen uskaltakaan heittäytyä ja antaa vaan mennä.
Baareissa en mielelläni istu ja treffipalstatkaan eivät tunnu oikealta vaihtoehdolta.
Kaipa se oikea löytyy vaikka maitokaupasta jos hyvä säkä käy.
mistä uusi kumppani
11
713
Vastaukset
- varsinainen liittoneuvos
luovuta vaan suoraan ja kotiin telkkua jää katsomaan.
ei vaisinkaan. naisilta se partnerin hommaaminen käy ihan kun alkaa juttelemaan tuonpäiväisiä mielenkiintoisten miehien kanssa yleisillä paikoilla. siinä ne erottuu jyyrät ja varteenotettavat vaihtoehdot.- aikuiselle naiselle
luovuta vaan suoraan ja kotiin telkkua jää katsomaan.
:)
juu tuokin vaihtoehto on jo käynyt mielessä. - Toinen neuvos jatkaa
Lähimpään IKEA liikkeeseen jos vaikka tärppäis!
Vaikka takana ei ole pitkä liitto vaan "hyvä suhde", sinkkuilu on ainakin jonkin aikaa kivaa mutta kohta puolin kaipaa sitä toista osaksi elämäänsä.
Olen sen verran ujo, etten lähde ihan noin vaan jututtamaan vieraita ihmisiä spontaanisti, kapakoissa ei huvita kiertää. Välillä täytyy päästä tuulettumaan, mutta silloinkin lähinnä kaveriporukassa eikä "munahaukkailemassa" :)
Kai se sitten täytyy jäädä kotiin sitä telkkua katselemaan, tulis vaan äkkiä syksy ja paremmat ohjelmat eikä pelkkiä uusintoja!!!
Olen aloitellut uutta elämäntapaa ja lisännyt liikuntaa, olis kiva saada siihenkin välillä joku muu mukaan kuin sisko tai likkakavereista joku. Niin ihania kuin ovatkin!!!!! =)- jotakin kiinnostavaa
Mene harrastamaan jotakin mielenkiintoista, sellaista mitä myös miehet harrastavat. Jos pidät luonnosta niin suuntaa vaikka lintutornille. Siellä tornilla voit aloittaa keskustelun kysymällä että mikähän tuo tirppa mahtaa olla, joka tuolla pensaassa noin kauniisti visertää. Tai mene golfkurssille, kansalaisopiston photoshop-kurssille tai hirviporukan ajomieheksi. Ja ravit ovat yksi paikka, jossa pörrää paljon miehiä. Ravimiehet ovat sellaisia vilkkusilmiä, että joku taatusti neuvoo sinua toto-kupongin täyttämisessä. Onhan näitä mahdollisuuksia. Harrastuksen aloittaminen on kivaa; aina löytyy niitä kokeneita harrastajia, jotka neuvovat mielellään uutta tulokasta. Tutustuminen sujuu kuin luonnostaan ja siitä saattaa lähteä muodostumaan syvempikin suhde. Nyt kartoita omat mielenkiintosi aiheet ja sitten suuntaat harrastamaan. Onnea matkaan.
- palstaa
jotakin kiinnostavaa kirjoitti:
Mene harrastamaan jotakin mielenkiintoista, sellaista mitä myös miehet harrastavat. Jos pidät luonnosta niin suuntaa vaikka lintutornille. Siellä tornilla voit aloittaa keskustelun kysymällä että mikähän tuo tirppa mahtaa olla, joka tuolla pensaassa noin kauniisti visertää. Tai mene golfkurssille, kansalaisopiston photoshop-kurssille tai hirviporukan ajomieheksi. Ja ravit ovat yksi paikka, jossa pörrää paljon miehiä. Ravimiehet ovat sellaisia vilkkusilmiä, että joku taatusti neuvoo sinua toto-kupongin täyttämisessä. Onhan näitä mahdollisuuksia. Harrastuksen aloittaminen on kivaa; aina löytyy niitä kokeneita harrastajia, jotka neuvovat mielellään uutta tulokasta. Tutustuminen sujuu kuin luonnostaan ja siitä saattaa lähteä muodostumaan syvempikin suhde. Nyt kartoita omat mielenkiintosi aiheet ja sitten suuntaat harrastamaan. Onnea matkaan.
lukeneena täytyy todeta että kirjoititpa hienon ja asiallisen viestin! Yleensähän täällä saa ala-arvoisia vastauksia kun jotakin tiedustelee tai kyselee mutta sie teit poikkeuksen, onnittelut siitä.
- saman kokenu
surra vaikka ekana ensiks miettiä entiset asiat eikä suotta alkaa heti seurustelee ja sit huomata et kaipaa sitä entistä ja satuttaa uutta heppua...irtosuhteista ei saa mitään irti
ja ex:n kanssa asiat puhuttu, hyvissä väleissä erottu. En etsi laastarisuhdetta. Eikä minulla ole aikomustakaan satuttaa ketään. Irtosuhteet on kokeiltu jo aikoinaan eikä niistä ole kuin hetken ilo, sitä en siis enää hae.
Pitänee toimia niin kuin edellinen kehoitti ja lähteä etsimään tuolta harrastusten parista jotain "äksöniä". ;) Kiitos ja tsemppiä vaan kaikille muillekin!- aikuiselle naiselle
focusneiti kirjoitti:
ja ex:n kanssa asiat puhuttu, hyvissä väleissä erottu. En etsi laastarisuhdetta. Eikä minulla ole aikomustakaan satuttaa ketään. Irtosuhteet on kokeiltu jo aikoinaan eikä niistä ole kuin hetken ilo, sitä en siis enää hae.
Pitänee toimia niin kuin edellinen kehoitti ja lähteä etsimään tuolta harrastusten parista jotain "äksöniä". ;) Kiitos ja tsemppiä vaan kaikille muillekin!Kiva lukea asiallisia viestejä ja saada uusia näkökulmia asiaan. Itse en minäkään kuten focusneiti etsi laastarisuhdetta. Mielessä vaan käy jo tuleva pitkä pimeä syksy, jolloin olisi mukava jos koiralenkille löytyisi turvaksi mukava mies. Olen kuullut, että miehet vaan niin nopeasti haluavat suhteessa eteenpäin. Itse kaipaisin vaikka nyt aluksi vain reilua ja rehellistä miestä.
Itse vaan pitkän suhteen jälkeen on jotenkin naisena unohtanut, että itsessä on sittenkin myös jonkun näköistä viehtysvoimaa, joka jonkun silmää voi miellyttää.
Kaupoillakin jos saa pidemmän silmäyksen hymyn kera niin ensimmäisenä tulee mieleen, että mikäs nyt on pielessä?
- täällä olis
Miul on kuppa!!!
- werty
sinä hoidattaa kuppasi kuntoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805