Ollaan menossa vaeltamaan Lappiin heinäkuun lopulla. Vaelluskohde ei ole vielä varmistunut. Onko jossain otsikon vaelluskohteessa hyvä kalastella. Ollaan aika kokematonta porukkaa vaellushommissa eikä siksi hirveän kauas merkityistä poluista varmaan mennä.
Hetta-Pallas/Kevo/Lemmenjoki- kalastusta
6
1559
Vastaukset
- ei saane
kalastaa että se siitä sitten.
- nuorttijoki
Jos kalastaa haluutte ja nähdä mukavia maisemia sekä patikoida on Nuorttijoki oiva vaihtoehto tuota silmällä pitäen. Olen itse kiertänyt tuon. Oltiin joen rannassa kodalla pari päivää asennolla ja kalasteltiin. Oikein mukavaa joten voin suositella.
- annasi
Hetta-Pallas on koko ajan tunturissa, eli kalastamaan et pääse, Kevolla ei vissiin saa kalastaa ;o ja öö Lemmenjoesta en tiedä, mut toi Nuorttijoki on hyvä vaihtoehto ;)
- lemmenjoella käynyt
Lemmenjoella ei saa kalastaa, tai ei ainakaan viime kesänä. Muita vesistoöjä ei tullut vastaan missä olisi edes pystynyt kalastamaan.
- jäkäläkivi
Hetta-Pallas on kansallispuistoa jossa kalastus on kiellettyä.
- Mutenia
jäkäläkivi kirjoitti:
Hetta-Pallas on kansallispuistoa jossa kalastus on kiellettyä.
Kansallispuisto ei tarkoita sitä että kalastus on kielletty. Luvat metsähallitukselta tai villistä pohjolasta. Me paikalliset saamme siellä myös metsästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740