Vihaan itseäni ja koko maailmaa niin saatanasti haluisin vaan vittu kuolla pois niin ei tarvis olla kaikkien vaivana.
Minkä takia musta pidettiin niin kauan kun vaan olin muille hyödyksi ja miellytin muita ja olin mitä muut halusi, mutta heti kun aloin olla oma itseni niin vittu kaikki ihmiset alko vihata mua.
Heti kun paljastin oikeat aatteeni ja oikean elämänasenteeni ja että koulunkäynti kiinnostaa minua ihan oikeasti ja että en halua olla saatanan pinnallinen tusinablondi niin minut heitettiin ulos joka saatanan kaveriporukasta ja sukulaiset veljet siskot kaikki aina keksii jotain tekemistä ettei tarvitsisi olla mun kanssa.
Vanhemmat haukkuu mua laiskaksi ja sanoo ettei mikään ihme kun mulla ei ole kavereita.
Miksi tässä maailmassa 'omana itsenään oleminen' on tehty niin vaikeaksi että suurin osa jättää yrittämättä.
Rehellisyys on vääristetty niin pahoin että se näyttää kaikkien silmiaaä nololta ja huonolta.
Vittu että maailma on perseestä.
Jos kukaan ei kerta halua olla mun kanssa niin vittu sanokoot suoraan että olen este jokaisen tiellä ja takiainen puntissa.
Mikä mussa on vikana, miksi rehellisyys ja avun tarjoaminen on muista niin saatanan paha asia???????
Arvatkaa onko paha olo kun vanhemmat vielä tulee syyttämään mua joka vitun asiasta heti astuttuaan ovesta sisään. Miksi niiden oli vielä pakko sanoa että aiheutan aina omat ongelmani ja en osaa tehdä mitään muuta kuin sotkua ja ongelmia.
Tuntuu että kaikilla on omat ongelmansa niin, ettei kukaan edes jaksa kysyä mikä minua vaivaa.
Kaikki on niin vitun ahneita ja valehtelijoita ja itsekeskeisiä.
maailma on perseestä
11
1051
Vastaukset
- ......................
Tuskin sinäkään nyt ihan täydellinen olet, kai niilla vanhemmilla on joku syy jäkättää ja haukkua laiskaksi. Lähinnä sanon senkin takia kun tuo kirjoitusasusi on niin luotaantyöntävä tai enemmänkin perus teinimäinen "kaikki on perseestä" tyylinen.
Millainen muuten olet silloin kun olet "oma itsesi"? Jos kaverit vihaavat sinua muka tuollaisten syiden takia niin ei ne edes ansaitse olla sinun kanssa.
Olet kuitenkin oikeassa, minäkin vihaan sitä ainaista valehtelua ja ulkokuorta, aina pitää vaan esittää eikä koskaan sanota miten asiat on oikeasti- että...
vain harva nuorista on oikeasti sellainen kuin ulkokuori näyttää. Kaikki vaan esittävät muuta, ja kun kaikki vaan esittää niin syntyy noidankehä eikä kukaan uskalla olla itsensä, koska silloin respektit menee.
Nuoret vaan noudattaa niitä ei-kenenkään-laatimia "tällainen sinun kuuluu olla" normeja.
Ikäryhmäpaineet, sillä ilmiötä voi kai kutsua...
- YAaaaaaay
Eikoo jännä? Ite haluaisin kans delata, mutta koska itsari on synti odotan että mulle tulee aivokasvain tai sikainfluenssa. Harmillista kyllä, vielä ei ole onnistanut.
- Gumppari
Itelläni oli kanssa samanlaista ja jatkui melkeinpä kaksi vuotta. Nyt kun taakseppäin katsoo niin oikeasti olin aika laiska ja mulla oli kanssa aina semmonen haluan kuolla yms. fiilinki. Mietin jokapäivä mitä kirjotan itsemurhakirjeeseeni ja kuinka millään ei ole mitään väliä esim. jos söin niin olin silleen että miks mä syön kun kuitenkin kuolen, ja joka asian kanssa oli siis tämmöstä. Mulla oli masennus, en syönyt kunnolla, unen puute ja oikeesti viimeset neljä vuotta olin istunu vaan koneella eikä kavereita ollu. Mulla oli siis tosi rankka teini ikä. Sitte ku aloin parantamaan vähän elämäntapoja ja oikeesti jätin koneen pois ja aloin puuhailemmaan kaikkee ja tekemään kotihommia nii ei jääny aikaa enää sen masentavan paskan miettimiseen. Olin tottunu helppoon elämään ja sitten kun iski teini ikä nii sitä vaan odotti että no onnen eteen ei tartte tehä "töitä", se vaan tulee. Minä ainakinhalluun ellää tämän elämän ja katsoo sitte että oliko turha. Sittepähän kun joskus kuolee nii ei tarvii ennää miettiä mitiä. Toivottavasti et revi pelihousujas koska minä oisin epiny jos joku ois kirjottanu valostakin tunnelinpäässä. Mut joo, toivottavasti mieliala paraneepi.
- Miä..
Eikö oo jännä et mä haluisin kaikkien nillittäjien delaavan?
Ei elämä oo nii kamalaa. Pitää vaa ettii niit hyvii asioi. Suurosa mun kavereist on lieväst perseestä ja siks netistä löytää helposti itsensälaisii ihmisii, varisinki ku mäki asun tälläses pienes paikas.
Kaikki lomat ja viikonloput on aikaa nähdä niitä kaukasii kaverei, mitä on ehkä netin kaut löytäny.
Mulla ei oo vaihtoehtoo et mä en kelpaa jollai ystäväks, se on et se ei kelpaa mulle ystäväks. Kuulostaapa itserakkaalta. No joo. Mä oonki, mut se on keino millä täällä pärjää.. - learnfromexperience
mulla on aivokasvain ja en oo ihan heti siihen kuolemassa. voisin kyllä antaa sulle tän omani jos pystyisin. ansaitsisit ainakin sen. voisit hieman miettiä mitä kirjottelet.
- jotain äläkä
ruikuta !
- .....
otsikko
- teiniiiiiiiiiiXixixixixi
Moi shiis viddu ma oon Lizzhu 14 wee, ja caicci muu on perseestä paitzi mä ja kusi.
- applefresh
Tuntu kuin olisit kirjottanu mun elämästä.. Ilmasit sen tosi hyvin. Mä oon lopulta päätyny siihen, et oon ihan eristäytyny/yksin ja masentunu, kun en vaan enää millään jaksa mielyttää muita.. Helpompi olla yksin.. mut elämä ei kyl enää tunnu miltään..
- Anonyymi00011
Vihao; paha asia se jossain vaiheessa lyö sinunkin elämän päin vittua.Mene ulos älä jää yksin ongelmiesi kanssa itse olen aikas introvertti mutta en näin pahassa kunnossa kuin sinä.Mitään ei loe menetetty kaiken voi muuttaa omaksi pa4haaksi en o8kein ymmärrä sitä jos elämä on niin sanotusti perseestä niin ei kai omaan paskaan paremmin auta.Mene vaikka urhelutapahrumiin(yleensä pääsee jo ilmaiseksi toiselle puoliakalle)itse käyn paljon urheilutapahrumissa jossa en tunne nimeltä edes puoltakaan vastaantulijasta ja ainan moikataan ja jutellaan pieniä vaikka nimeä en edes tiedä.Kuoresta ulos ja baanalle ei omaa itseensä käpertyminen auta yhtään mitää.Paha homma joss tietenkin asut jossain vitun pääkaupunkiseudulla missä on syvältä perseestä olevia ääliöitä niin voi olla vaikeaa no silloin muuta pieneen kaupunkiin missä sinutkin huomataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3817170Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai856058Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005541Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi874305Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan623528HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta713454Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava103419SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha603187Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393105