siis aivan mahtava esitys. kauhea väen paljous ja kaikki ihmiset on mukana toisin kuin jossain iso britanniassa jossa ihmiset vain seisoo. toivottavasti suomessa ihmiset on yhtä innoissaan.
http://www.youtube.com/watch?v=G2FRKd3HcmU&feature=related
mahtava madonna
5
300
Vastaukset
- ------------
En arvosta.
Lähden ulkomaille silloin kun ei jaksa. Lööppilehdet: "Madonna rakastaa suomea". Ja vitut. MM95- kun katsoin!
Mahtavaa, kohta näkee tämän saman Helsingissäkin. Ihmiset hyppivät mukana oikein kunnolla :D
- ----------
kun katsoin! kirjoitti:
Mahtavaa, kohta näkee tämän saman Helsingissäkin. Ihmiset hyppivät mukana oikein kunnolla :D
Ja MM95
- kylmänväreitä meni
---------- kirjoitti:
Ja MM95
täälläkin.
Madonnalla on muuten uusi kampaus, otsis ja oletan uutta värihuuhteluakin ilmassa.
Harmi, minulla on Helsingin keikalla polvi vielä kipeä joten ei passaa hyppiä yhtään.
Onneksi kuitenkin pääsen sinne :) - MIKAEL GRANLUND
kylmänväreitä meni kirjoitti:
täälläkin.
Madonnalla on muuten uusi kampaus, otsis ja oletan uutta värihuuhteluakin ilmassa.
Harmi, minulla on Helsingin keikalla polvi vielä kipeä joten ei passaa hyppiä yhtään.
Onneksi kuitenkin pääsen sinne :)Kyl se vituttaa perkele ! mut on vitun makeeta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780