dvd aluekoodi?

tyhmä laiska ja saamaton

Moi. Aattelin kokeilla tilata dvd-leffoja amazon uk:sta, mutta paria suosikkiani ei oo saatavana kuin region1 aluekoodilla. Ja mä tumpelo oon hävittäny dvd-soittimeni käyttöohjeen...! Osaako kukaan kertoa, pystyykö JVC XV-N212 DVD/SUPER VCD/VCD/CD PLAYR toistamaan region1 aluekoodia? Soitin on kyllä jo aika vanha ja aikanaan tosi edullinen, hyvin on kyllä toiminu tähän saakka. Entä onko kukaan tilannu amazonista niitä käytettyjä leffoja? Mitä kokemuksia? Jos oikein ymmärsin, käytetty dvd saattaa lähteä matkaan ei englannista vaan vaikkapa usasta, miten silloin verot ja tullit ja toimituskulut?

1

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3032
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      3
      2075
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      111
      1704
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1031
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      962
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      100
      894
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      714
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      64
      634
    9. Persut hei

Oletteko ajatelleet siirtyä sinimustien kannattajiksi?
      Maailman menoa
      33
      601
    10. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      42
      597
    Aihe