ollaan tässä äiti ja poika (15v) menossa yhdessä rippikoulun päättymisen kunniaksi disneylandiin pariksi päiväksi ja kysyisin mitä tulisi vähintään maksamaan sellainen matka jos menee johonkin perus hostelliin tai hotelliin ja olisi määrän päänä mennä disney typhoon lagoonin lähettyville
Orlando Disneyland
Disneylandisti
1
602
Vastaukset
- epätarkka
mut yritetään. Jos tarvit lentoja niin suomesta käsin pyörii varmaan tuolla 500 - 900 euron välillä per nuppi riippuen ajankohdasta. Hotellin saat vaikka international driveltä, (josta on bussikuljetus huvipuistoihin) 50 -100 eurolla huoneen/vrk, riippuu taas ajakohdasta ja hotellin tasosta. Kalliimpiakin löytyy ja varsinkin huvipuistoalueelta. Sisäänpääsyt puistoihin n. 50 taalasta ylöspäin per päivä ja hlö, riippuen taas minkälaisen lipun ostaa.
Netin kautta voi itse varailla kaiken jos on kokemusta. Jos ei niin kääntyisin matkatoimistojen puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703