Onks kukaan käyny Riossa Rocinhan favelaan järjestettävillä retkillä? Onko järkevää lähteä sellaselle, kuka niitä järjestää ja onks ne turvallisia?
Vastaukset 3
- Emerson
Olen käynyt ja en kyllä katunut lähtöäni. Käynti siellä aukaisi silmiäni, ei se ollut ihan niin hirveä paikka mitä mielessäni kuvittelin. Minä ainakin tunsin oloni siellä turvalliseksi ja otin muiden retkeläisten tapaan myöskin kuvia. Avoinna olevista ovista ei saanut kuvata asukkaiden kämppiä.
Varasin retkeni hotellin tiskiltä. Viimeksi yövyin Che Lagarto hostellissa ja siellä näytti olevan myöskin samaa retkeä tarjolla. Marcelo Armstrong on järjestänyt näitä retkiä vuodesta 1992 alkaen, joten kokemusta löytyy.
http://www.favelatour.com.br/indexing.html- ihan järkevä
No kiitos vaan, pistetäänpä nimi mieleen.
- Carioca
Itse en voi käsittää miten jotain voi kiinnostaa ylipäätänsä kyseiset tourit. Riossa riittää kun menet Copacabanalta yhden kadun ns. sisämaahan niin siinä sulle jo kurjuutta ja favelaa tarpeeksi. En ymmärrä että joku haluaa sitä mennä vielä äimistelemään lähempää, kuin korkeasaareen menisi apinoita katselemaan....Opashan ei muuten ole mikään vakuutus kyseiselle tourille. Reilu viikko sitten meidän hotellin takana alkavassa favelassa paukuteltiin pyssyjä ja poliisihelikopterit pörräsi hökkeleiden yläpuolella aamulla klo.10.00. Jos siellä joku haluaa ammuskella tai muuten sekoilla liimapäissään niin sitä tuskin kiinnostaa onko turrella opas mukana vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410