TYTTÄRELLÄ

kastelua

tyttärellä,15, on yö-ja päiväkastelua. Olemme käyneet lääkärillä, mutta tyttö nukkuu vain niin sikeästi (perinnöllistä)
ja päivällä 'unohtaa', 'ei jaksa' mennä wc:seen.
Olemme testanneet erilaisia lääkkeitä ja hälytinpatjoja, mutta niistä ei tunnu olevan minkäänlaista apua.
Olemme jo lopen kyllästyneitä suuriin pyykkikasoihin ja pissan hajuun. Onko vaippa hyvä vaihtoehto?
Onko muita murkkujen vanhempia, joilla samankaltaisia kokemuksia? Asiallisia vastauksia kiitos.

12

4570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai varmaankin

sit seuraava vaihto ehto,oletko tyttären kanssa puhunut ja kuinkas pitkään jatkunut jo?mistähän se sit oikein johtuu..osaako tyttönen sanoa syytä.mistäs suunnalta oikein olet?

• Pojan vanhemmat

Meillä on yhdet kaksospojat joiden ikä on 11 ja ovat oppineet täysin kuivaksi 7 ja 8 vuotiaina.Ja vanhin poika ( 14v) ei ole vielä oppinut yökuivaksi ja sillointällöin kastelee päivisinkin.Öisin on vaippa käytössä ja päivisi jos käydään kylässä on liberon yökastelijoiden vaippa.Poika tietysti arkailee käydä missään kun pelkää että pissat tulee housuun,mutta ei tietysti haluaisi laittaa vaippaa.

• tuo

liberon yövaippa kuinka kestävä? Minkä kokoisille on kyseisiä vaippoja?

• 14v pojanvanhemmat
        tuo kirjoitti:

liberon yövaippa kuinka kestävä? Minkä kokoisille on kyseisiä vaippoja?

Kaupasta (ainakin useimmista automarketeista)löytyy maksimi 60kg että kyllä ne ovat täysin riittävät tuon ikäiselle

• minkä merkkisii...
        14v pojanvanhemmat kirjoitti:

Kaupasta (ainakin useimmista automarketeista)löytyy maksimi 60kg että kyllä ne ovat täysin riittävät tuon ikäiselle

käyttääks teillä niitä joku..ja millaisii ne on?mist suunnalt keskusteleva poruukka täällä on?

• werty98
        minkä merkkisii... kirjoitti:

käyttääks teillä niitä joku..ja millaisii ne on?mist suunnalt keskusteleva poruukka täällä on?

mulla tyttärellä 15v päivä ja yökastelua yöllä ei herää pissa hätään ja päivällä ei vaan tajua mennä vessaan lääkitys ei auttanu. sit myös mun 16v pojalla päivä ja yö kastelua lääkitys ei auttanu eikä suostu pitää vaippoja mitä teen pitäskö mun laittaa sille väkisillä vaippa

• LÄÄKÄRI123456
        werty98 kirjoitti:

mulla tyttärellä 15v päivä ja yökastelua yöllä ei herää pissa hätään ja päivällä ei vaan tajua mennä vessaan lääkitys ei auttanu. sit myös mun 16v pojalla päivä ja yö kastelua lääkitys ei auttanu eikä suostu pitää vaippoja mitä teen pitäskö mun laittaa sille väkisillä vaippa

MINÄ VOIN TULLA TUTKIMAAN HE 50 EUROLLA.

• Kastelija pojan vanh

Meillä tällä hetkellä 15v poika jolla vielä yökastelua-Aikaisemmin myös enemmän päiväkastelua,että onko muilla kokemusta oppiko myöhemmin koskaan kuivaksi kokonaan??

• werty899

mun veli ei koskaan kyl oppinu kuivaks mut ite opin tossa 25vuoden tienoilla

• 13 vuotias poika
        werty899 kirjoitti:

mun veli ei koskaan kyl oppinu kuivaks mut ite opin tossa 25vuoden tienoilla

Minä en oo oppinu yökuivaksi. Joskus tulee päivälläkin pissat. Yöllä jopa kakka voi tulla. Käytän aikuisen Teippivaippoja

• pissamies21

aika kiihottava viestiketju! Itse pidän vielä toisinaan vaippoja fetissisyistä ooih!
      15v vaippatyttö

• Anonyymi

ok

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4954
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4829
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4238
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3018
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe