tyttärellä,15, on yö-ja päiväkastelua. Olemme käyneet lääkärillä, mutta tyttö nukkuu vain niin sikeästi (perinnöllistä)
ja päivällä 'unohtaa', 'ei jaksa' mennä wc:seen.
Olemme testanneet erilaisia lääkkeitä ja hälytinpatjoja, mutta niistä ei tunnu olevan minkäänlaista apua.
Olemme jo lopen kyllästyneitä suuriin pyykkikasoihin ja pissan hajuun. Onko vaippa hyvä vaihtoehto?
Onko muita murkkujen vanhempia, joilla samankaltaisia kokemuksia? Asiallisia vastauksia kiitos.
TYTTÄRELLÄ
12
4506
Vastaukset
- kai varmaankin
sit seuraava vaihto ehto,oletko tyttären kanssa puhunut ja kuinkas pitkään jatkunut jo?mistähän se sit oikein johtuu..osaako tyttönen sanoa syytä.mistäs suunnalta oikein olet?
- Pojan vanhemmat
Meillä on yhdet kaksospojat joiden ikä on 11 ja ovat oppineet täysin kuivaksi 7 ja 8 vuotiaina.Ja vanhin poika ( 14v) ei ole vielä oppinut yökuivaksi ja sillointällöin kastelee päivisinkin.Öisin on vaippa käytössä ja päivisi jos käydään kylässä on liberon yökastelijoiden vaippa.Poika tietysti arkailee käydä missään kun pelkää että pissat tulee housuun,mutta ei tietysti haluaisi laittaa vaippaa.
- tuo
liberon yövaippa kuinka kestävä? Minkä kokoisille on kyseisiä vaippoja?
- 14v pojanvanhemmat
tuo kirjoitti:
liberon yövaippa kuinka kestävä? Minkä kokoisille on kyseisiä vaippoja?
Kaupasta (ainakin useimmista automarketeista)löytyy maksimi 60kg että kyllä ne ovat täysin riittävät tuon ikäiselle
- minkä merkkisii...
14v pojanvanhemmat kirjoitti:
Kaupasta (ainakin useimmista automarketeista)löytyy maksimi 60kg että kyllä ne ovat täysin riittävät tuon ikäiselle
käyttääks teillä niitä joku..ja millaisii ne on?mist suunnalt keskusteleva poruukka täällä on?
- werty98
minkä merkkisii... kirjoitti:
käyttääks teillä niitä joku..ja millaisii ne on?mist suunnalt keskusteleva poruukka täällä on?
mulla tyttärellä 15v päivä ja yökastelua yöllä ei herää pissa hätään ja päivällä ei vaan tajua mennä vessaan lääkitys ei auttanu. sit myös mun 16v pojalla päivä ja yö kastelua lääkitys ei auttanu eikä suostu pitää vaippoja mitä teen pitäskö mun laittaa sille väkisillä vaippa
- LÄÄKÄRI123456
werty98 kirjoitti:
mulla tyttärellä 15v päivä ja yökastelua yöllä ei herää pissa hätään ja päivällä ei vaan tajua mennä vessaan lääkitys ei auttanu. sit myös mun 16v pojalla päivä ja yö kastelua lääkitys ei auttanu eikä suostu pitää vaippoja mitä teen pitäskö mun laittaa sille väkisillä vaippa
MINÄ VOIN TULLA TUTKIMAAN HE 50 EUROLLA.
- Kastelija pojan vanh
Meillä tällä hetkellä 15v poika jolla vielä yökastelua-Aikaisemmin myös enemmän päiväkastelua,että onko muilla kokemusta oppiko myöhemmin koskaan kuivaksi kokonaan??
- werty899
mun veli ei koskaan kyl oppinu kuivaks mut ite opin tossa 25vuoden tienoilla
- 13 vuotias poika
werty899 kirjoitti:
mun veli ei koskaan kyl oppinu kuivaks mut ite opin tossa 25vuoden tienoilla
Minä en oo oppinu yökuivaksi. Joskus tulee päivälläkin pissat. Yöllä jopa kakka voi tulla. Käytän aikuisen Teippivaippoja
- pissamies21
aika kiihottava viestiketju! Itse pidän vielä toisinaan vaippoja fetissisyistä ooih!
15v vaippatyttö - Anonyymi
ok
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701146
- 1101016
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(49840