kalamme haukkovat henkeä pinnassa. Meillä on 100 litrainen akvaario, vesi on pehmeää. Kalastona neontetroja ja keltabarbeja 3 piikkisilmää ja partis. Akvaario on ohjeiden mukaan kypsytetty ja ollut toiminnassa yli vuoden.
Tetrat ja barbit norkoilevat pinnan tuntumassa tunti normaalin veden vaihdon jälkeen. Voiko vedenvaihdolla olla vaikutusta? Jostain syystä akvaarion laseihin ilmestyi kuplia, mitä yleensä ei vedenvaihdon yhteydessä kyllä tule.
Lisäsimme 2 ml vetyperoksidia. EI VAIKUTUSTA.
Apua, mitä teemme?
KIIRE!kalat haukkovat
2
599
Vastaukset 2
- aloittaja......
lämpötila akvaariossamme on 24-25 astetta. Putsasimme eilen pitkästä aikaa suodattimen ja tänään vaihdoimme vettä 1/3 tai melkein puolet.. onko tällä vaikutusta? Otin myös pahimpia leviä pois akvaarion laseista ja kasveista. Onko tällä vaikutusta?
Iiik! Alkaa jo paniikki olla että kalat kuolevat. En osaa tehdä enempää sen vetyperoksidin lisäyksen jälkeen. Kuinka pian sitä voi lisätä uudelleen?? Voinko tehdä muuta? APUA!- sddsdssdsd
Koita mitata vesiarvot, on mahdollista että vedenvaihdon ja suodattimen yhteydessä jokin on akvaariossa mennyt sekaisin, ja on sekoittanut vesiarvot... Mittaa ainakin ph, gh, ja NO2 eli nitriitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061374Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124614Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30561Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31527Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö187527Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526- 61520