Toppilan Möljä

tytti

Jari tulee elokuussa Ouluun Toppilan Möljälle - ihana konsertti tiedossa

21

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskan kaveri

      siellä mukana myös Katri Helena. Molempia odotetaan mieli mansikoina ;=)

      • fouddila

        ei kai se rollaattori-eukko enää Jarin perässä juokse.Laittakaa jo vanhainkotiin...pilaa Jarin imagon..


    • kertaa väliin

      Kun en Katri Helenasta erityisemmin pidä. Viime kesänä Jari ja Marita Taavitsainen vetivät hienon konsertin. Yhteinen ilta Anna Erikssonin kanssa oli myös upea muutama vuosi sitten.
      Puitteet Möljällä on kyllä kohdallaan. Jos vielä sattuu lämmin, leuto kesäilta, niin ihanan tunnelmallinen paikka. Kannattaa tulla kauempaakin.

    • jep jep jep joo

      ja varsinkin kun Katri-Helena on mukana!

      • tosi kivaa

        eikös se mummo voisi jo väistyä sivuun, en ikinä mene keikalle, missä ton mummelin kanssa laulaa on niin kornia...YÄK


      • Katri mukana
        tosi kivaa kirjoitti:

        eikös se mummo voisi jo väistyä sivuun, en ikinä mene keikalle, missä ton mummelin kanssa laulaa on niin kornia...YÄK

        Minä arvostan ja pidän siitä, että Katri Helena esiintyy saman katoksen alla Jarin kanssa. Mukavaa nähdä kaksi kunnon keikkaa kahdelta upealta artistilta yhden illan aikana. Kaikki mukaan vaan!!


      • pirjetta.
        Katri mukana kirjoitti:

        Minä arvostan ja pidän siitä, että Katri Helena esiintyy saman katoksen alla Jarin kanssa. Mukavaa nähdä kaksi kunnon keikkaa kahdelta upealta artistilta yhden illan aikana. Kaikki mukaan vaan!!

        jos se mummeli eksyy samalle lavalle, on tämä likkaporukka kaukana, sopii yli kuusikymppisille, jotka varmasti täälläkin iloisesti nuoruuttaan samalla muistelevat, kun puhelinlangat laulaa..


      • Jarin fani
        pirjetta. kirjoitti:

        jos se mummeli eksyy samalle lavalle, on tämä likkaporukka kaukana, sopii yli kuusikymppisille, jotka varmasti täälläkin iloisesti nuoruuttaan samalla muistelevat, kun puhelinlangat laulaa..

        Voittehan tulla katsomaan vain Jarin osuuden, jos Katri helenaa ette halua kuunnella. Kyseessä kun on kaksi eri konserttia samana iltana ja samassa katoksessa.


      • kerttgruudi
        Jarin fani kirjoitti:

        Voittehan tulla katsomaan vain Jarin osuuden, jos Katri helenaa ette halua kuunnella. Kyseessä kun on kaksi eri konserttia samana iltana ja samassa katoksessa.

        olivat molemmat 2 vuotta sitten täpötäydellä Möljälllä ja olipa mahtavaa molempien esitys. Ja 2 konserttia yhden (1) piljetin hinnalla vielä kuten nytkin. Ei kannata akkaporukoittenkaan olla noin ahdasmielilisiä, sillä kyllä me kaikki mummoudutaan ja näytetään sitten kaikki saman näköisiltä.

        Vaan sitä ei Katri näytä eikä varsinkaan kuulosta, siis mummolta, vaan param nee vain iän myötä!


      • mansikki...
        kerttgruudi kirjoitti:

        olivat molemmat 2 vuotta sitten täpötäydellä Möljälllä ja olipa mahtavaa molempien esitys. Ja 2 konserttia yhden (1) piljetin hinnalla vielä kuten nytkin. Ei kannata akkaporukoittenkaan olla noin ahdasmielilisiä, sillä kyllä me kaikki mummoudutaan ja näytetään sitten kaikki saman näköisiltä.

        Vaan sitä ei Katri näytä eikä varsinkaan kuulosta, siis mummolta, vaan param nee vain iän myötä!

        mummo mikä mummeli, näyttää hassulta jos flirtttailee jarin kanssa yäk. lentää spyttis. jarille nuorekkuutta menoa meininkiä ei mummojen kanssa pyörintää, jos pakko heittää yhteishommia vaikka taavitsainen,voutilainen, eriksson, mutta ei nyt herranen aika tota mummoo,joka laulaa jo kun kirkkokuorolainen mummeli.


      • yhdessä siellä
        mansikki... kirjoitti:

        mummo mikä mummeli, näyttää hassulta jos flirtttailee jarin kanssa yäk. lentää spyttis. jarille nuorekkuutta menoa meininkiä ei mummojen kanssa pyörintää, jos pakko heittää yhteishommia vaikka taavitsainen,voutilainen, eriksson, mutta ei nyt herranen aika tota mummoo,joka laulaa jo kun kirkkokuorolainen mummeli.

        Aiempina vuosina, kun Jari on ollut möljällä, niin yksin on esiintynyt. Yhtenä kesänä Jarin "lämppärinä" lauloi Anna Eriksson ja viime kesänä Marita Taavitsainen. Viime kesänä Jari ajoi autolla möljälle vasta Maritan esityksen jälkeen, tauolla. Jos ei Katri-Helena lentosuukkoja lähettele, niin jää tuo flirttailupuoli Jarin kanssa aika vähälle...


    • tai sieltäpäinkään

      Se on MÖLIJÄ!!! Eikä Möljä. Tajusikko? Siis MÖLIJÄ.!!!!!

      • mölijäksi

        Mutta kyllä se ihan oikea kirjoitusasu on Möljä.
        www.merioulu.fi


      • brunetti28
        mölijäksi kirjoitti:

        Mutta kyllä se ihan oikea kirjoitusasu on Möljä.
        www.merioulu.fi

        liput on hankittu jo jouluna nyt odotetaan innolla mahtavaa konserttia jossa on aina hyvä meininki :)


    • t ä n ä ä n

      koko kevään odotus palkitaan tänään.

      • Dark-women

        Hei te onnelliset, jotka olitte eilen kuuntelemassa Katri-Helenan ja Jari Sillanpään konserttia Möljällä.
        Oletteko onnesta ihan puhki, kun ei vielä ole kukaan kertonut kokemuksiaan. Itse en nyt päässyt, mutta tuuli sopivasti meidän suuntaan, joten kuulin omalle pihallemme ja hyvältä kuulosti kumpaisenkin esitys:)


      • mukana ollut
        Dark-women kirjoitti:

        Hei te onnelliset, jotka olitte eilen kuuntelemassa Katri-Helenan ja Jari Sillanpään konserttia Möljällä.
        Oletteko onnesta ihan puhki, kun ei vielä ole kukaan kertonut kokemuksiaan. Itse en nyt päässyt, mutta tuuli sopivasti meidän suuntaan, joten kuulin omalle pihallemme ja hyvältä kuulosti kumpaisenkin esitys:)

        Kyllä oli mahtava ilta Möljällä. Katrilla hieno konsertti monelta vuosi kymmeneltä lauluja. Mutta kyllä Jari oli taas huippuvireessä ja kutitti nauruhermoja ja sai yleisön mukaan täysillä. Esitys kestikin kaksi tuntia kun Jari innostui juttuja kertoilemaan, niin kuin aina Oulussa. Jukepoksikin taas pelasi kun yleisö sai ehdotella omia kappaleitaan ja niitä myös kuultiin. Vaudikas ilta oli.


      • likka55
        Dark-women kirjoitti:

        Hei te onnelliset, jotka olitte eilen kuuntelemassa Katri-Helenan ja Jari Sillanpään konserttia Möljällä.
        Oletteko onnesta ihan puhki, kun ei vielä ole kukaan kertonut kokemuksiaan. Itse en nyt päässyt, mutta tuuli sopivasti meidän suuntaan, joten kuulin omalle pihallemme ja hyvältä kuulosti kumpaisenkin esitys:)

        Hei !

        Ollaan todellakin onnesta puhki. aivan loistava konsertti sekä Katri-Helenalla että Jarilla, Jari osaa kyllä viihdyttää meitä , upea , mahtava ilta Möljällä - tulkaahan toistekkin esiintymään - viihdyttämään meitä- olen niin onnellinen kun pääsin toistamiseen möljälle kuuntelemaan ja nauttimaan huippuluokkaisesta musiikista, Jarilla humppa-osuudet oilivat mitä mainioimmat ,todella piristävä -
        kiitokset Jarille, Katrille ja taustajoukoille , terveisiä


      • minä ja matti
        likka55 kirjoitti:

        Hei !

        Ollaan todellakin onnesta puhki. aivan loistava konsertti sekä Katri-Helenalla että Jarilla, Jari osaa kyllä viihdyttää meitä , upea , mahtava ilta Möljällä - tulkaahan toistekkin esiintymään - viihdyttämään meitä- olen niin onnellinen kun pääsin toistamiseen möljälle kuuntelemaan ja nauttimaan huippuluokkaisesta musiikista, Jarilla humppa-osuudet oilivat mitä mainioimmat ,todella piristävä -
        kiitokset Jarille, Katrille ja taustajoukoille , terveisiä

        Hei
        Kiitos hienosta illasta Oulusta. oli ihana. kaikki meni todella nappiin, mutta loppuillasta konsertin jälkeen kun oltiin lähdössä pois ja odoteltiin taksia- ei taksi- kylttiä missään - taksit ottivat miten satuu kyyttejä ei mitään järjestystä- kun tulee ensimmäiseksi taksikyltille tai tolpalle niin kait ensimmäinen taksi sitten ottaa hänet -mutta täällä näköjään aivan kuin hölmöläiset maantiellä - ihmiset poukkoilivat sinne tänne no ei onneksi kukaan jäänyt auton alle- toivotaan että möljälle ilmestyy ensi vuonna taksikyltti ja taksit tietävät mihin pysähtyä - Jari varmaan voisi auttaa sen aikaansaamiseksi vai mitä ?


      • voit ihan itse vaikuttaa
        minä ja matti kirjoitti:

        Hei
        Kiitos hienosta illasta Oulusta. oli ihana. kaikki meni todella nappiin, mutta loppuillasta konsertin jälkeen kun oltiin lähdössä pois ja odoteltiin taksia- ei taksi- kylttiä missään - taksit ottivat miten satuu kyyttejä ei mitään järjestystä- kun tulee ensimmäiseksi taksikyltille tai tolpalle niin kait ensimmäinen taksi sitten ottaa hänet -mutta täällä näköjään aivan kuin hölmöläiset maantiellä - ihmiset poukkoilivat sinne tänne no ei onneksi kukaan jäänyt auton alle- toivotaan että möljälle ilmestyy ensi vuonna taksikyltti ja taksit tietävät mihin pysähtyä - Jari varmaan voisi auttaa sen aikaansaamiseksi vai mitä ?

        asiaan. Kyllä kannattaa varautua ensi kerralla tilaamalla se taksi etukäteen. Taksit ottavat tietysti tilatut kyydit ohi jonon. Näin olen itse toiminut ja hyvin on pelannut.
        Asiasta ehkä kannattaisi ottaa kantaa myös jossain muualla kun täällä. Jari tuskin ajojärjestelijäksi kerkeää....


      • paikalla ollut
        voit ihan itse vaikuttaa kirjoitti:

        asiaan. Kyllä kannattaa varautua ensi kerralla tilaamalla se taksi etukäteen. Taksit ottavat tietysti tilatut kyydit ohi jonon. Näin olen itse toiminut ja hyvin on pelannut.
        Asiasta ehkä kannattaisi ottaa kantaa myös jossain muualla kun täällä. Jari tuskin ajojärjestelijäksi kerkeää....

        Eihän siellä mitään jonoa ollut kun ihmiset poukkoili sinne tänne , onneksi ei todellakaan sattunut mitään suurta vahinkoa, eihän ne edes ottaneet tilauksia nimellä kun sanoivat että taksit kyllä tietää että siellä kyytiä tarvitaan- taksit oli ohjeistetu tulemaan - mutta eikhän tää taksijuttu kuulu todellakin muulle palstalle, joten kirjoitellaan johonkin muualle kuin tänne jarin musiikkikeskusteluun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe