Mitä olen Vatasen kommentteja nähnyt, niin heppuhan olis täydellinen jatkaja Mosleylle: puhuu mitä sattuu, tietää ehkä jostain jotain, kukaan ei tiedä mistä, luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Omaa tosin runsaasti kokemusta kilpaa-ajamisesta.
Vatanen Mosleyn tilalle?
5
607
Vastaukset
- jessuli eli
uskis.
 - möhlätä
itse koko pelin mutta eipähän tuo ole ihmekkään.
pysyis vaan politiikastakin sivussa ettei möhläis enempää.- phiapheena
Kyllä vatanen munas pelinsä tuossa. Ja sitten se lihapulla-todt on vielä käärmeissään asiasta ja kun valitaan fia(t)n johtoon, ni kostaa sen laittamalla jkylän rallin kierrätyslistalle. 2011 ei sitte ajeta isosta lusikasta keskimaalla... hyvä vatane, vittu että oot loistava.
 - silmät kiinni
phiapheena kirjoitti:
Kyllä vatanen munas pelinsä tuossa. Ja sitten se lihapulla-todt on vielä käärmeissään asiasta ja kun valitaan fia(t)n johtoon, ni kostaa sen laittamalla jkylän rallin kierrätyslistalle. 2011 ei sitte ajeta isosta lusikasta keskimaalla... hyvä vatane, vittu että oot loistava.
itseensä mutta ei tosta viinitarhailijasta minkään johtoon ole.
kunhan olis nyt ihan hiljakseen ettei pelaa itseään ihan pellen asemaan.
kiipeilijää parempaa saa hakea. - sddssdsd
silmät kiinni kirjoitti:
itseensä mutta ei tosta viinitarhailijasta minkään johtoon ole.
kunhan olis nyt ihan hiljakseen ettei pelaa itseään ihan pellen asemaan.
kiipeilijää parempaa saa hakea.Todt on paljon parempi. Vatanen on törttöilijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245221Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853434Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2401744- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781290Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937