En yleensä ole mikään "valittajatyyppi", mutta oli pakko kirjoittaa ensimmäisestä kokemuksestani pizzeria Finlandian kanssa.
Myyjä oli takahuoneessa kun tulin. Odotettuani häntä TODELLA kauan, hän moikkasi kulman takaa ja katosi sinne taas muutamaksi minuutiksi! Kun myyjä viimein saapui, hän EI tullut kassalle, vaan alkoi "veistelemään" kebabista siivuja valmiiksi! Huom.! Olin AINOA asiakas koko puljussa!
Sain kuin sainkin tilattua pizzani, istuin odottamaan.... Odotus oli taas aivan järkyttävän pitkä, n. 2x pitempi muihin Porin paikkoihin verrattuna! Ja kuten sanoin, olin ainoa asiakas, eikä puhelin soinut edes kotiinkuljetuksia varten. Pitkän odottelun jälkeen myyjä/kokki saapui. Ilman pizzaa kertoakseen ettei ole simpukkaa! No otin tupla-kebabin ja odotin taas...
Kun pizza saapui, olin jo niin nälissäni, että vain syöksyin sen kimppuun. Ensiksi huomasin pohjan olevan vetelä kuin piimää sukassa, kaikki täytteet vaan valuivat pois päältä... Ja sitten; Olin tilannut täytteiksi Kebabin, simpukan(joka vaihtui kebabiksi), pekonin ja salamin. Pyysin myös laittamaan valkosipulia.
Pizzassa oli tupla-kebab, salami ja pepperoni, eikä yhtä saatanan tippaa valkosipulia!!!
Vastoin normaalia tapaani, en mennyt asiata sanomaan, vaan söin pizzan, koska en halunnut enään odottaa uutta, edellisen tekemisessä kun meni niin vitun kauan!
Tämä koko paatos voidaan kuitenkin summata yhteen lauseeseen:
Jos ikinä tuttavilleni ehdotan ruokailua kyseisessä pizzeriassa, niin toivon heidän ampuvan minut välittömästi, koska silloin mieleni on niin järkkynyt, että olen todennäköisesti uhka muille!
Finlandia
15
1905
Vastaukset
- tällä viikolla
Yleensä käyn keskustan pizzerioissa ja tilaan aina iskenderin. Nyt ajattelin poiketa kyseissä paikassa ensinmäistä kertaa, kun liikuin siellä päin. Tilasin iskenderin mukaan. Ja voi v....tu sitä v...tusta, kun huomasin, että olivat tunkeneet siihen annokseen riisiä. Tilauslistassa ei lukenut mitä annos sisältää, jos olisi lukenut, olisin pyytänyt jättämään riisin pois, koska saan riisistä aivan sairaat vatsavaivat. Ei keskustassa laiteta riisiä, ei ainakaan niissä paikoissa missä olen käynnyt. Ilmeisesti kebabbia korvataan riisillä, niin saadaan kate korkeammaksi, koska kebab lihaa oli hyvin vähän.
- me
ainakin ollaan aina saanut hyvää palvelua ja ruokaa Finlandiasta.
- itse aina soitan
Itse olen aina saanut hyvää palvelua ko paikassa. Kaverit osaavat yllättävän hyvin suomea joten tilaaminen ei ole noloa " kielen takia ".
- olen saanut
sieltä AINA hyvät ja runsaat pitsat, palvelu on toiminut ja paikka on useimmiten ollut silloin jopa täynnä asiakkaita kun olen käynyt. Erikoista.
- höpötät
kyseinen paikka ei ole ikinä pettänyt meikäläistä. Asiakaspalvelu pelaa ja annokset ovat hyviä.
- hyisaatnaaaa!
runkkua niiden pizzoissa on ollut maailman sivu.hyi saatana.en koskaan ostaa mokkaslaikkarien pizzoja.
- ny
hyisaatnaaaa! kirjoitti:
runkkua niiden pizzoissa on ollut maailman sivu.hyi saatana.en koskaan ostaa mokkaslaikkarien pizzoja.
Toi on jo vanha fraasi, keksi uusi!
- Anonyymi
Mites nämä gluteenittomat pizzat?
- Anonyymi
No, käytiin sieltä hakemassa 2 capriciosaa. Kotona kun avattiin laatikot, olikin 2 kapris-mozarella pitsaa. Että näin.
- Anonyymi
Aloitus on jo vanha. Aloittaja tuskin käynyt koko paikassa. Liekö viety jo vanhainkotiin ja siellä vaipoissaan tutisee unohdettuna.
- Anonyymi
Totta, joku ruikuli on tehnyt aloituksensa aikana jolloin neukkulan politiikassa oli leonid brezhnev kova sana.Omassa pitsassani oli koon 12 kromi vanadiumi lenkkiavain, sekä nakkilan kaupungin puolivuotiskatsaus johon oli kirjoitettu kauppalista jokun armin taholta.Sitten heräsin heidin luota ja join hänen pöydälle unohtuneen siiderinsä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, joku ruikuli on tehnyt aloituksensa aikana jolloin neukkulan politiikassa oli leonid brezhnev kova sana.Omassa pitsassani oli koon 12 kromi vanadiumi lenkkiavain, sekä nakkilan kaupungin puolivuotiskatsaus johon oli kirjoitettu kauppalista jokun armin taholta.Sitten heräsin heidin luota ja join hänen pöydälle unohtuneen siiderinsä pois.
Heidi on se sampolan mimmi jolta saa kaikki vittua, joko varasit lääkäriajan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988