Heippa!
Olen lähdössä opiskelijavaihtoon Lyoniin syyslukukaudeksi ja etsin asuntoa tai kimppakämppää tms syyskuun alusta jouluun. Olen 21-vuotias ja menossa opiskelemaan IDRAC Business School -korkeakouluun, ja valmis maksamaan ihan hyvää vuokraa asumisestani :)
Tällä hetkellä ottaisin vastaan mitä tahansa ehdotuksia tai tarjouksia, jos jollakulla vain on joitain mahdollisuuksia tai vinkkejä tarjottavana. Puhun ranskan kieltä jonkin verran, mutta en niin paljon että pystyisin pelkästään ranskaa puhumalla asunnon hankkimaan, eli englanti vielä tässä vaiheessa olisi suurimmaks osaks kommunikointi-kielenä.
Mutta kiitos jos jollakin jotain vinkkejä tai asuntoa olisi tarjota, kaikki apu on tässä vaiheessa tervetullutta !
Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini [email protected] tai puhelimitse 040-5904323. :)
Asunto Lyonista syksyksi
AnnuA.
1
711
Vastaukset
- hoijaa, hojo
ranskaan, mutta et osaa edes ranskan kieltä? Olen jo kauvan miettinyt mitähän tämä kaikki opiskelu kaikenkaikiaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112751- 1862209
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731507Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721275- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162