Hei,
sain vinttikoiran 9 kk ikäisenä. Koira alkoi kuitenkin harmaantua kuonosta ja kaulan karvoituksesta jo kaksivuotiaana. Ihmettelen asiaa hieman ... olisiko mahdollista että minulle valehdeltiin koiran ikä? Koira oli kouluttamaton kun se tuli minulle joten luonteen ja käytöksen perusteella se vaikutti varsin pentumaiselta. Mutta eikö ole vähän epätavallista että jo 2 vuotias koira harmaantuisi? Toinen koirani (isoa rotua) alkoi harmaantumaan 4 - vuotiaana.
Muuten asialla ei ole minulle mitään merkitystä kuitenkaan, mutta kertoisitteko mihin aikaan suunnilleen vinttikoiranne alkoivat harmaantumaan?
harmaantuminen, missä iässä?
5
3078
Vastaukset
- -----------------!
ole iästä kiinni vaan perimästä, suvusta, toinen harmaantuu jo hyvin nuorena, toinen ei välttämättä koskaan. Ei ole myöskään rotusidonnaista.
- tikrun emo
meidän pojulla (espanjan galgo/kanarian podenco risteytys) on tullut hieman harmaata kuonoon jo nyt 1,5 vuotiaana. No sehän vain lisää charmia ;)
- muuten sellaisen
että vinttikoira ei ole rotu vaan roturyhmä, joten yleensä asioita tiedustellessa voisi kertoa rodun. Rodun sisälläkin on jo yksilöitä saati että eri rodut (vaikka sitten kuuluvatkin samaan roturyhmään) on vielä enemmän eroavaisuuksia.
- g8o7to8
Mikset mene sanomaan tuota samaa vaikka lapinkoirista kyseliville, kun on kaksi lapinkoiraa: suomenlapinkoira ja ruotsinlapinkoira. Tai pystykorvat-palstalle, jossa lukee usein pelkkä >>pystykorva>>, vaikka minusta pystykorviakin on eri makuun. Samoin kuin collieita.
- Nimella
Mun whippetillä oli syntyjään ihan pikimusta kuono mutta jo 2v. se oli ihan harmaa. Olen huomnnut tummien värien haalistuvan koirillani nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822