Nousevani on vaaka, venukseni on oinaassa ja merkurius vesimiehessä. Kaikki muut taas ovat kalassa. Kalojen luonnekuvaus ei vain sovi minuun henkilökohtaisesti yhtään, mutta uskallan kuitenkin epäillä että vaa'alla voisi olla näinkin suuri merkitys. Kenelläkään muulla tälläistä ''väärä horoskooppi'' - ongelmaa?
Vastaukset 3
- kalaN
luonnekuvaus mielestäsi on mihin siis et sovi?
Itse olin pitkään samaa mieltä, etten muistuta kalaa paljonkaan, mutta kaloille tyypillisintä on juuri se, ettei kuulu mihinkään kategoriaan. Kaloissa yhdistyy kaikkien merkkien piirteet (viimeinen merkki). Kalat on muuntautumiskyvyssään ylivertaisia, halusivat sitä tai ei. Minulla on paljon voimakkaita tulimerkkejä ja maamerkkejä kartallani, silti pidän itseäni nykyään täysin kalana :)- llsaert
Tuo kalojen luonnekuvaus ei täsmää minuun, - ei oikeastan mitenkään. Omalla kartallani on yhtä paljon kalamerkkejä kuin muita joten se tässä ihmetyttääkin.
- fisuu
itse olen kalat ja luonteeni ei oikee sovi tai kalaksi liian itsepäinen. mut eipä yks kuvaus horoskoopissa kerro todellista luonnetta? tunnen pari oinasta (molemmat miehiä) toinen on ihan oinaksen kuvaus mutta toinen taas ei. löytyy joitakin piirteitä mutta eipä osu niin täydellisesti luonne kuvaukseen. että älä ota vakavasti yhtä horoskooppia babe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101346
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.94485Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20480Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e93456Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
- 42410
- 52403