Nousevani on vaaka, venukseni on oinaassa ja merkurius vesimiehessä. Kaikki muut taas ovat kalassa. Kalojen luonnekuvaus ei vain sovi minuun henkilökohtaisesti yhtään, mutta uskallan kuitenkin epäillä että vaa'alla voisi olla näinkin suuri merkitys. Kenelläkään muulla tälläistä ''väärä horoskooppi'' - ongelmaa?
Kalojen luonnekuvaus ei sovi
3
570
Vastaukset
- kalaN
luonnekuvaus mielestäsi on mihin siis et sovi?
Itse olin pitkään samaa mieltä, etten muistuta kalaa paljonkaan, mutta kaloille tyypillisintä on juuri se, ettei kuulu mihinkään kategoriaan. Kaloissa yhdistyy kaikkien merkkien piirteet (viimeinen merkki). Kalat on muuntautumiskyvyssään ylivertaisia, halusivat sitä tai ei. Minulla on paljon voimakkaita tulimerkkejä ja maamerkkejä kartallani, silti pidän itseäni nykyään täysin kalana :)- llsaert
Tuo kalojen luonnekuvaus ei täsmää minuun, - ei oikeastan mitenkään. Omalla kartallani on yhtä paljon kalamerkkejä kuin muita joten se tässä ihmetyttääkin.
- fisuu
itse olen kalat ja luonteeni ei oikee sovi tai kalaksi liian itsepäinen. mut eipä yks kuvaus horoskoopissa kerro todellista luonnetta? tunnen pari oinasta (molemmat miehiä) toinen on ihan oinaksen kuvaus mutta toinen taas ei. löytyy joitakin piirteitä mutta eipä osu niin täydellisesti luonne kuvaukseen. että älä ota vakavasti yhtä horoskooppia babe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523335Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1462582Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.371271- 241164