Kun lähdet myymään

välittäjän

kautta asuntoasi, ÄLÄ HÄTÄILE vaan vertaa eli firmoja. Itse hätiköin ja luotin yhden firman sanaan ja kuinkas kävikään...taisi mennä liian halvalla kämppä. Hirveän ristiriitainen olo tällä hetkellä, tyhmästä päästä kärsii vaan kukkaro. Eli selvitä eri tahojen kautta kokonaistilanne. Mua kyllä hiukan jäi harmittamaan oma hätiköintini ja tyhmyyteni.

3

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina käy

että kun hinta on kohdallaan ja kauppa käy, niin rupeaa miettimään, että nyt meni liian halvalla. Päinvastaisessa tilanteessa, kun tavara jää käteen, niin voivottelee, että miksen laittanut hieman pienempää pyyntiä, niin olisi päässyt ajallaan eroon.

• ahneus on pahe

Habitan suosio perustuu pääasiassa mukavan suuruiseen hinta lähtötasoon. Jolla asunnot ei oikeen mene kaupaksi mutta juuri tuolla saadaan se asiakkaan pää kääntymään firman puoleen.

Jos ja kun hinnat laskee niin joka kuukausi vuokralla on kun rahaa pankkiin.

Ei se suuri pyynti ja myymätön asunto vaan oikea hinta ja asiat kuntoon

vuosi pari ja huomaat kuinka onnekas oikein oletkaan

• vastaa

kiitoksia kommenteista...Ehkäpä olette oikeassa?? Puoliso sitä mieltä, että myytiin suht´ok ja totesi, että mitä olisit itse siitä maksanut? Niinpä... Ei hävitty, saatiin omamme takaisin eli kait sitä pitää olla tyytyväinen. Muutettiin isompaan okt:oon ja sellainen kutina, että siitä saatiin hyvin hintaa alas. Ja muuten vanhassa asunnossa tulevaisuudessa isoja remppoja: putket, ikkunat, katto...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7453
    2. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      83
      5082
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4879
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4278
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2616
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2257
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2231
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe