Kun lähdet myymään

kautta asuntoasi, ÄLÄ HÄTÄILE vaan vertaa eli firmoja. Itse hätiköin ja luotin yhden firman sanaan ja kuinkas kävikään...taisi mennä liian halvalla kämppä. Hirveän ristiriitainen olo tällä hetkellä, tyhmästä päästä kärsii vaan kukkaro. Eli selvitä eri tahojen kautta kokonaistilanne. Mua kyllä hiukan jäi harmittamaan oma hätiköintini ja tyhmyyteni.
3899
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

että kun hinta on kohdallaan ja kauppa käy, niin rupeaa miettimään, että nyt meni liian halvalla. Päinvastaisessa tilanteessa, kun tavara jää käteen, niin voivottelee, että miksen laittanut hieman pienempää pyyntiä, niin olisi päässyt ajallaan eroon.

Äänestä

Habitan suosio perustuu pääasiassa mukavan suuruiseen hinta lähtötasoon. Jolla asunnot ei oikeen mene kaupaksi mutta juuri tuolla saadaan se asiakkaan pää kääntymään firman puoleen.

Jos ja kun hinnat laskee niin joka kuukausi vuokralla on kun rahaa pankkiin.

Ei se suuri pyynti ja myymätön asunto vaan oikea hinta ja asiat kuntoon

vuosi pari ja huomaat kuinka onnekas oikein oletkaan

Äänestä
  • kiitoksia kommenteista...Ehkäpä olette oikeassa?? Puoliso sitä mieltä, että myytiin suht´ok ja totesi, että mitä olisit itse siitä maksanut? Niinpä... Ei hävitty, saatiin omamme takaisin eli kait sitä pitää olla tyytyväinen. Muutettiin isompaan okt:oon ja sellainen kutina, että siitä saatiin hyvin hintaa alas. Ja muuten vanhassa asunnossa tulevaisuudessa isoja remppoja: putket, ikkunat, katto...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

välittäjän kirjoitti:

kautta asuntoasi, ÄLÄ HÄTÄILE vaan vertaa eli firmoja. Itse hätiköin ja luotin yhden firman sanaan ja kuinkas kävikään...taisi mennä liian halvalla kämppä. Hirveän ristiriitainen olo tällä hetkellä, tyhmästä päästä kärsii vaan kukkaro. Eli selvitä eri tahojen kautta kokonaistilanne. Mua kyllä hiukan jäi harmittamaan oma hätiköintini ja tyhmyyteni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu