Olen 16-vuotias tyttö ja 160cm pitkä. Olen hankkimassa mopoa, mutta en tiedä mikä malli olisi minulle paras, joten ottaisin ehdotuksia vastaan. En haluaisi skootteria, vaan esim. Derbin, Gileran tms. Mikä tämäntyyppisistä mopoista on helpoin ajaa ja olisi muutenkin sopivin suht lyhyelle tytölle?
Asiallisia vastauksia kiitos. =)
16-vuotiaalle tytölle
13
3246
Vastaukset
- makfomg
Älä sorru kiinalaisiin äläkä missään nimessä derbeihin! (gilera = derbi joten sekin pois laskuista) Derbi kyllä kulkee vakiona ripeesti,mutta vikoja enemmän ku laki sallii. Yamaha DT on kestävä mopo,lussu vakiona kylläki. Lisäksi todella kallis uutena.
Riejussa on sama moottori kuin Yamahassa (minarelli) joten sekin hyvä. Lisäksi rieju on halvempi kuin derbi tai Yamaha.
Istuinkorkeutta ei kannata murehtia koska sen saa matalammaksi todella pienellä vaivalla.- dfgdfg
"Älä sorru kiinalaisiin äläkä missään nimessä derbeihin! (gilera = derbi joten sekin pois laskuista) "
elä sinäkin ala vittu inisee että DT on se oikea ja derbi on niin paska kun et omista semmosta?
ja muutenkin DT ei ole tytöille vaan semmosille pikku pojille jotka ei tiedä vielä mopoista mitään... derbi sopii kaikista parhaiten tytölle (ja pojille jotka tietää mopoista enemmän kun tommoset Dt pojat) kaikista matalin on yamaha DT SM mutta en suosittele... ja sulle DT pojalle vielä että derbiä ei pysty laskemaan "pikku vaivalla" ettäs tiiät!
- Niiin?
Minkä hintaista olet katselemassa?
Uuttaa vai käytettyä?- wnbracer
yritän löytää hyväkuntoisen käytetyn mopon, sillä hinnan pitäisi olla 2000 alapuolella.
- -!
wnbracer kirjoitti:
yritän löytää hyväkuntoisen käytetyn mopon, sillä hinnan pitäisi olla 2000 alapuolella.
http://www.finnmoto.fi/kuvat/PoliniXP4Street50.jpg
Polini XP4 Sopii lyhyelle hyvin.
Uutena ~2500€ Käytettynä ~1500---->
Tai sitten Masai DB (Sach DirtyDevil),Wanda. wnbracer kirjoitti:
yritän löytää hyväkuntoisen käytetyn mopon, sillä hinnan pitäisi olla 2000 alapuolella.
Jos käytettyjä mopoja etsit, kannaattaa käydä täältä katsomassa:
http://www.nettimoto.com/
Omasta kokemuksesta, Gilera(Derbi) on erinomainen ensimmäinen mopo. Niitä vikoja EI tule jos osaa ajaa.
Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin.
Mutta valitse se mistä itse pidät.- asiaan !
buum kirjoitti:
Jos käytettyjä mopoja etsit, kannaattaa käydä täältä katsomassa:
http://www.nettimoto.com/
Omasta kokemuksesta, Gilera(Derbi) on erinomainen ensimmäinen mopo. Niitä vikoja EI tule jos osaa ajaa.
Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin.
Mutta valitse se mistä itse pidät."" Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin. ""
Ei tarvitse vaihtaa eikä poistaa - laki ei sitä vaadi !! - I_ 0 I_
asiaan ! kirjoitti:
"" Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin. ""
Ei tarvitse vaihtaa eikä poistaa - laki ei sitä vaadi !!joku sanonu että laki vaatii sen?
ja kyllä derbit kestää tosi hyvin jos osaa ajaa ettei riko sitä heti. - fghfghgh
I_ 0 I_ kirjoitti:
joku sanonu että laki vaatii sen?
ja kyllä derbit kestää tosi hyvin jos osaa ajaa ettei riko sitä heti.derbi kestää niin kauan tai mikä tahansa mopo kun jaksaa vaan pitää sen kaasukäden vähän kurissa
- dsdsfgsd
fghfghgh kirjoitti:
derbi kestää niin kauan tai mikä tahansa mopo kun jaksaa vaan pitää sen kaasukäden vähän kurissa
Näin se vaa menee useemmi kaverin detsi on levinny ku oma gilera ja se gilera kyl kestää.
- zinkzenki
dsdsfgsd kirjoitti:
Näin se vaa menee useemmi kaverin detsi on levinny ku oma gilera ja se gilera kyl kestää.
osta zinkzeeenki tai vaikka paaavooo
ja keuli punasii päin jos osaat tai osta crossi
- MASAI DB
-Kiinalaiset mopot = PASKA!
-Masai DB = paras!!! ja sopii erityisesti TYTÖILLE JA ON MATALA JA HYVÄ!!!!!!!!!!! - Huomasitko
että topikki on 3v vanha. Vitun urpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683