VARJELUKSEN SIIVET

JOJO

Enkeleitä meistä
jokainen tarvitsee,
pelastuksen teistä
moni haaveilee?

On paljon eksyneitä
tieltä totuuden,
on paljon pettyneitä
sanoista rakkauden.

Me kaikki tämän kerran
täällä eletään,
sen päättää tahto Herran
ei ihminen yksikään.

Siis tartu tilaisuuteen
hetken pienenkin,
voit nousta päivään uuteen
tuntein rakkahin?

On ihmiselo meillä
ainutkertainen,
käy myöskin Sinun teillä
suoja enkelten.

11

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähdenlento77

      Tyttö kahvilassa istui, kulkijoita
      ympärillään katsoi. Tätä monta
      aikaa hän tehdä jaksoi.

      Tyttö näkee, hän kuulee, hän
      tuoksuja aistii. On lapset, on nuoret,
      on aikuiset, on vanhukset.

      Tyttö miettii kenellä on parhaat
      kannukset. On itkua, on naurua,
      on puhetta äänekästä, on puhetta
      hiljaista.

      Tekisi tytön mieli kiljaista. On
      tuoksua hentoa, on tuoksua vahvaa,
      on tuoksua kaikenlaista.

      Tyttö tietää, on paljon niin
      erilaista. Ei hetkeen hän näe, ei
      kuule, ei tuoksuja aisti.

      Ei mistään tyttö jää paitsi. Tyttö
      lintuselle murusen antaa. Tämän
      murusen se poikaselleen kantaa.

      Tyttö vakaasti tuolistaan nousee, hän
      eteenpäin kulkee. Ei ole elämän tietä
      ennalta jaettu. On polkua kuljettava,
      kunnes kaikki on koettu.

      • JOJO

        se oli tosi kaunis ja paljon puhuva.

        Valoisia päiviä elämääsi.


      • Tähdenlento77
        JOJO kirjoitti:

        se oli tosi kaunis ja paljon puhuva.

        Valoisia päiviä elämääsi.

        runosi!

        Joskus mietinkin, miksi minun tulee aina taivuttaa nämä runoni joko koettuun elämään tai sitten hetken kokemukseen tästä elämästä?

        Ei oikein tahdo nuo rakkausrunotkaan luonnistua?


    • lindalinda1

      Herrahan sen päättää, kuinka pitkä on elomme tie.
      Ja niin kauan, kuin sitä kestää, tarvitsemme enkelten
      suojelusta. Niin Sinä, minä kuin kaikki muutkin.

      Toiseksi viimeinen säkeistö laittaa ajattelemaan,
      muistuttaa, että osaisimme nauttia jokaisesta
      päivästä. Kunpa me osaisimme elääkin niin.

      Runosi ainakin antoi paljon,
      yhden ohikiitävän hetken nautinnon.

      Kiitos.

      • JOJO

        Elämä on niin ainutkertainen.

        Nautitaan tästä mitä on,
        murehditaan siitä mitä on ,
        vielä enemmän.

        Valoa ja iloa. J


    • LuciaMaria

      Unohdetuille
      lapsille,vanhoille
      myös kaikille muille

      Ei unohtaa ketään saa
      Nyt kukkii tämä maa
      mut katsotaan kylmyyden taa...

      Ei osaansa kai valita voi
      moni ottaa minkä elämä toi
      Toivotaan heille uutta päivää
      ilman monta huolenhäivää

      Enkelten siipien suojaa
      kiitetään vain Luojaa

      Kiitos taas kerran, ystäväni, lukuhetkestä ja sen tuomista ajatuksista!
      Suojelua ja lämpöä tiellesi..

    • LuciaMaria

      Unohdetuille
      lapsille,vanhoille
      myös kaikille muille

      Ei unohtaa ketään saa
      Nyt kukkii tämä maa
      mut katsotaan kylmyyden taa...

      Ei osaansa kai valita voi
      moni ottaa minkä elämä toi
      Toivotaan heille uutta päivää
      ilman monta huolenhäivää

      Enkelten siipien suojaa
      kiitetään vain Luojaa

      Kiitos taas kerran, ystäväni, lukuhetkestä ja sen tuomista ajatuksista!
      Suojelua ja lämpöä tiellesi..

      • JOJO

        Sinulle Lucia ystäväni palautteestasi
        sekä ihanasta runostasi,
        haluaisin vaihtaa ajatuksia
        myös livenä?

        T: J


      • LuciaMaria
        JOJO kirjoitti:

        Sinulle Lucia ystäväni palautteestasi
        sekä ihanasta runostasi,
        haluaisin vaihtaa ajatuksia
        myös livenä?

        T: J

        Sait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
        Kiitos itsellesi!
        Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
        vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
        chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..

        T: L


      • JOJO
        LuciaMaria kirjoitti:

        Sait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
        Kiitos itsellesi!
        Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
        vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
        chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..

        T: L

        vielä hakusessa on tää 24.
        Sain tuplasti kaunista tekstiä.
        Kiitos!
        Palataan myöhemmin asiaan.

        Valoa päiviisi. T: J


      • LuciaMaria kirjoitti:

        Sait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
        Kiitos itsellesi!
        Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
        vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
        chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..

        T: L

        mutta kirjoitan myös
        nimim, JOJO.

        Jos haluat vastata postiini?

        Kiitos SINULLE!

        T: Jokke


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe