Enkeleitä meistä
jokainen tarvitsee,
pelastuksen teistä
moni haaveilee?
On paljon eksyneitä
tieltä totuuden,
on paljon pettyneitä
sanoista rakkauden.
Me kaikki tämän kerran
täällä eletään,
sen päättää tahto Herran
ei ihminen yksikään.
Siis tartu tilaisuuteen
hetken pienenkin,
voit nousta päivään uuteen
tuntein rakkahin?
On ihmiselo meillä
ainutkertainen,
käy myöskin Sinun teillä
suoja enkelten.
VARJELUKSEN SIIVET
11
222
Vastaukset
- Tähdenlento77
Tyttö kahvilassa istui, kulkijoita
ympärillään katsoi. Tätä monta
aikaa hän tehdä jaksoi.
Tyttö näkee, hän kuulee, hän
tuoksuja aistii. On lapset, on nuoret,
on aikuiset, on vanhukset.
Tyttö miettii kenellä on parhaat
kannukset. On itkua, on naurua,
on puhetta äänekästä, on puhetta
hiljaista.
Tekisi tytön mieli kiljaista. On
tuoksua hentoa, on tuoksua vahvaa,
on tuoksua kaikenlaista.
Tyttö tietää, on paljon niin
erilaista. Ei hetkeen hän näe, ei
kuule, ei tuoksuja aisti.
Ei mistään tyttö jää paitsi. Tyttö
lintuselle murusen antaa. Tämän
murusen se poikaselleen kantaa.
Tyttö vakaasti tuolistaan nousee, hän
eteenpäin kulkee. Ei ole elämän tietä
ennalta jaettu. On polkua kuljettava,
kunnes kaikki on koettu.- JOJO
se oli tosi kaunis ja paljon puhuva.
Valoisia päiviä elämääsi. - Tähdenlento77
JOJO kirjoitti:
se oli tosi kaunis ja paljon puhuva.
Valoisia päiviä elämääsi.runosi!
Joskus mietinkin, miksi minun tulee aina taivuttaa nämä runoni joko koettuun elämään tai sitten hetken kokemukseen tästä elämästä?
Ei oikein tahdo nuo rakkausrunotkaan luonnistua?
- lindalinda1
Herrahan sen päättää, kuinka pitkä on elomme tie.
Ja niin kauan, kuin sitä kestää, tarvitsemme enkelten
suojelusta. Niin Sinä, minä kuin kaikki muutkin.
Toiseksi viimeinen säkeistö laittaa ajattelemaan,
muistuttaa, että osaisimme nauttia jokaisesta
päivästä. Kunpa me osaisimme elääkin niin.
Runosi ainakin antoi paljon,
yhden ohikiitävän hetken nautinnon.
Kiitos.- JOJO
Elämä on niin ainutkertainen.
Nautitaan tästä mitä on,
murehditaan siitä mitä on ,
vielä enemmän.
Valoa ja iloa. J
- LuciaMaria
Unohdetuille
lapsille,vanhoille
myös kaikille muille
Ei unohtaa ketään saa
Nyt kukkii tämä maa
mut katsotaan kylmyyden taa...
Ei osaansa kai valita voi
moni ottaa minkä elämä toi
Toivotaan heille uutta päivää
ilman monta huolenhäivää
Enkelten siipien suojaa
kiitetään vain Luojaa
Kiitos taas kerran, ystäväni, lukuhetkestä ja sen tuomista ajatuksista!
Suojelua ja lämpöä tiellesi.. - LuciaMaria
Unohdetuille
lapsille,vanhoille
myös kaikille muille
Ei unohtaa ketään saa
Nyt kukkii tämä maa
mut katsotaan kylmyyden taa...
Ei osaansa kai valita voi
moni ottaa minkä elämä toi
Toivotaan heille uutta päivää
ilman monta huolenhäivää
Enkelten siipien suojaa
kiitetään vain Luojaa
Kiitos taas kerran, ystäväni, lukuhetkestä ja sen tuomista ajatuksista!
Suojelua ja lämpöä tiellesi..- JOJO
Sinulle Lucia ystäväni palautteestasi
sekä ihanasta runostasi,
haluaisin vaihtaa ajatuksia
myös livenä?
T: J - LuciaMaria
JOJO kirjoitti:
Sinulle Lucia ystäväni palautteestasi
sekä ihanasta runostasi,
haluaisin vaihtaa ajatuksia
myös livenä?
T: JSait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
Kiitos itsellesi!
Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..
T: L - JOJO
LuciaMaria kirjoitti:
Sait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
Kiitos itsellesi!
Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..
T: Lvielä hakusessa on tää 24.
Sain tuplasti kaunista tekstiä.
Kiitos!
Palataan myöhemmin asiaan.
Valoa päiviisi. T: J LuciaMaria kirjoitti:
Sait tuossa oikein kaksinkertaisen vastauksen..
Kiitos itsellesi!
Tätytyy tunnustaa, että en ole mikään "haka"
vielä tässä Suomi24 käytössä, tarkoitatko
chatissa tai? *punastun tietämättömyyttäni*..
T: Lmutta kirjoitan myös
nimim, JOJO.
Jos haluat vastata postiini?
Kiitos SINULLE!
T: Jokke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540