50v juhliin esiintyjä?

nespalespakespa

Terve!

Isäukkoni pitää 50v pippalot ja toivomus olisi, että sinne saataaisiin joku hyvä esiintyjä. Onko muilla kokemuksia tai ehdotuksia hyvistä esiintyjistä kun tyylilaji voisi olla komiikan puolella. Pelkkää bändiä siis ei tarvitse ehdottaa, vaan mahdollisesti joku imitaattori/standup/yhden miehen show -tyyppinen ratkaisu voisi olla mahdollista.

Tai sitten jotain aivan muuta... Tylsiä bileitä näistä ei missään tapauksessa ole tulossa.

Hyviä ehdotuksia ja linkkejä kaivataan!

4

1302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula--

Ehdotan Aimo Kokkolaa, ottaisin hänet itse 50 v juhliini mutta kun hän oli aikoinaan isäni juhlissa esiintymässä niin en viitsi.

Hän on joskus ollut bumtsibumissa ja pari kertaa olen nähnyt hänet eri tilaisuuksissa ja hän osaa kyllä heittää juttua ja laulaa ja ottaa yleisönsä, tulee kitaran kanssa ja laulattaakin porukkaa ja kertoo välillä hyviä juttuja. Nauroimme välillä ihan kippurassa kaikki, ikähaarukassa 10-80 vee, tosin lapset ja nuoret ei varmaan kaikkia juttuja tajunneet...

Isäni sai juhlistaan paljon kiitosta ja erityisesti tästä esiintyjästä. Googleta nimellä.

• Mie vain

on hauska tyyppi ja vetää suvereenisti erityyppisiä taikuusesityksiä. Jos sisko on mukana, voi käydä niinkin että sisko puhuu itsensä pussiin. Tämä nähtiin esim. Talent-ohjelmassa, jossa Aaro oli mukana kilpailemassa. Kurkkaa Aaron nettisivuille, niin saat lisää tietoja.

• Esiintyjä 50v juhlat

Yksi vaihtoehto on kvartettilaulu.

Esim. www.kyl.fi/kvartettikeikat

• Saxxa

Yksi Tom Lindholmin esittämistä hahmoista (muistaakseni professori Pekka-jotakin) pitämään luentonsa, joka alkaa muuttolinnuista ja päätyy sitten johonkin ihan muuhun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe