Me rakkaudelle tuulenpesä tehtiin
se päälispuolin silkkiin puettiin,
keväällä kun koivupuu käy lehtiin
niin eroilmoitukset luettiin.
Ei kasvualustana ollut sille
rakkauden tupa ruusuinen,
se pesänä vain oli kyynelille
päättyi riitaan kahden ihmisen.
Saa usein täällä haavan hätiköiden
todellista silloin vaille jää,
ei rakkauteen riitä hehku öiden
jokaisen se pitää ymmärtää.
Vain tunne aito löytyy sydämestä
pintakiilto murtuu, tiedetään,
saa aito tunne kyyneleetkin pestä
naamioita vähän siedetään.
On rakkaudenpolku muhkurainen
ja kaikki sitä kulkee tavallaan,
kompastua voi niin mies kuin nainen
ei arki aina pääty unelmaan.
Kahdenkauppa rakkaus on aina
se yhteen hitsaa aidot tunteet nää,
elämähän täällä on vain laina
niin vähän aikaa pelleilylle jää.
Elä siis sä aidon tunteen myötä
se voittaa aina, tuskin häviää?
Kun rakkauden eteen tekee työtä
sen tarkoituksen silloin ymmärtää.
Rakkaus on ikuinen!
4
199
Vastaukset
- lindalinda1
kahden kauppahan se on, rakkaus.
Tähän runoosi olet koonnut paljon luontoa
herkin vedoin.
Jo ensimmäisen säkeistön tuulenpesä ja
koivupuun lehdet. Seuraavassa taas rakkauden
ruusuinen tupa ja seuraavassa taas öiden hehku.
Löytyy toki runostasi ne karikotkin, niin kuin normaaliin
liittoon mielestäni niitä kuuluukin.
Viimeinen säkeistö nitoo kaiken edellä olevan
hienoksi päätökseksi.rakkaudesta, emme silti osaa rakastaa
niin kuin kirjoitamme?
Oppimisen paikka!
Anna suudelma kumppanillesi
kun olet lukenut tämän!
RAKKAUS ON! J.
- Kauris-62
Olipa ihana runo! riimit kohillaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
