Moi kaikki vaellusintoiset nuoret! :D
Täällä 20 v tyttö etsii kavereikseen tyyppejä joita luonto vetää puoleensa. Tutustutaan, ja tehdään vaelluksia jossain vaiheessa. Itse en ole mikään partiolainen, mutta halu oppia on kova ja kunto kyllä riittää. Olisi hienoa löytää samankaltaisia ihmisiä, vaikka sitten täältä. Sillä ei ole mitään väliä, missä päin asut, itsekin asun vähän siellä sun täällä.
Voit vastata myös suoraan sähköpostiini
[email protected]
vaellus-ja luontohenkisiä
3
828
Vastaukset
- luontoon.....
Vastaan nyt tähän viestiin, kun en viitsi omaa aihetta samasta asiasta aloittaa: Eli löytyisikö luonnossa viihtyviä nuoria (20-30v.) ensin kirjoittelukaveriksi ja myöhemmin mahdollisesti retkeily/vaelluskaveriksi, lintuja bongailemaan tai vaikka melomaan? Olen nuori naisihminen ja vaeltaminen, retkeily ja kaikki luonnossaliikkuminen ovat lähellä sydäntäni. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen (myös aloittaja, jos vielä etsii retkeilyseuraa!) wayfarer_(at)luukku.com Ilmoitus ei ihan heti vanhene:)
- Retkelle..
Heips,
Yritin lähettää siulle sähköpostia tuohon osoitteeseen, muttei se toiminut :/ Olenkohan liian myöhään liikkeellä, kun onhan tuosta viestistä kohta pari kuukautta aikaa.. - Retkelle..
Retkelle.. kirjoitti:
Heips,
Yritin lähettää siulle sähköpostia tuohon osoitteeseen, muttei se toiminut :/ Olenkohan liian myöhään liikkeellä, kun onhan tuosta viestistä kohta pari kuukautta aikaa..Kyse oli siis tästä alemmasta ilmoituksesta, semmoinen selvennys vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799515Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3613653Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712480- 371516
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141406Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää821111