Kireät farkut tytöillä

klitta

Hierooko kireät farkut klitoristanne tytöt ja tuntuuko se hyvältä

Olen kuullut että kireät housut hankaa klitorista ja siitä voi saada melkein orgasmin

32

24869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kata

Eipä ainakaan itselläni ole koskaan tullut mieleen moista...

• nalletyttö

Siis tietty ne hieroo ihan sikkenä, ei kai kukaan nyt muuten kireitä farkkuja pukiskaan! Siitä ei vain melkein voi saada orgasmia vaan saakin! Mä ainakin saan jotain 5 kertaa koulupäivän aikana :).

• petu

mistä huomaa jos tytöllä ei ole tiukkojen pillifarkkujen alla mitään ?näkyykö viiva tytöt ?

• Anonyymi

Älä viitsi.

• tyttö

.ei hiero. ikävä kyllä =)

• tyttö

tota... yhet mun farkut "hieroo".... mut enemminki se sattuu ku saa orgasmin.. joten en käytä niitä farkkuja..

• *pepe88*

runkkari mee omalle palstalles.. ei kuulu sulle!

• klitta

Muistin vaan erään nuortenlehden jonka kysymyksiä palstalla nuori tyttö kysyi onko mitään haittaa kun pitää kireitä farkkuja sen takia että ne hankaa klitorista ja se tuntuu hyvältä

Lehti oli muistaakseni Suosikki

• Taija

Kaikki taas riippuu kunkin anatomiasta. Tosilla klitta on niin pieni ettei siihen tunnu aina sorminkaan hyväily, saatikka yhdynnässä.
      Kellä se taas on enemmän esillä niin ihan kivasti tuo painaa siihen ja silti ei hankaa liikaa paikkoja. ELi farkkujen ei tartte olla niin huipputiukatkaan. Riippuu vielä mitä on farkujen ja ihon välissä. Kuinka pehmeää kangasta.

• Mä kokenut

Hitsin vitsi, mut eiks kimmat tykkää käyttää kireitä farkkuja ku ne haluu näyttää kurvikkaammilta..??

Kimmat haluu tehdä vaikutuksen kundeihin..?? ja kyllä kai ne vähän klitoristakin hieroo ja sit olo tuntuu paremmalta kun vielä ajattelee jotain tiettyä kundia rakkausmielelläkin.

Expertti 1971

• tytsi88

no kyl ne hankaa...mut en mä nyt ainakaa orkkuu siit saa...

• Tiukkafarkku

Oon 14v likka ja pidän aina tosi tiukkoja farkkuja. Ne hieroo klittaa tosi ihanasti. Joskus laitan vielä stingeihin jonkun kivan kovan jutskan, jotta hieronta tuntuisi vieläkin paremmalta. Oon mää ainaki saanut joskus orkkuja kun farkut on hieronu pilluu.

• KIREET_FARKUT_

Ei hiero ainakaa mua... :D
      Mistä helvetistä sä sellasta oot kuullu?
      Tai no,tunnustan,saan orkun 21 kertaa päivässä...
      No ei vais.... :D:D:D:D:D

• Kimmojen asiantuntija

Kyllä ne vähän klitorista monilla kimmoilla hieroo ja sitte tulee kimmoille parempi olo.

Kimmat tykkää käyttää kireitä farkkuja, kun ne haluu niissä näyttää kurvikkaammilta ja tehdä vaikutuksen kundeihin.

• kimmopa kimmo

Ai tulee tytöille kivempi olo, kun farkut hieroo klitorista? Just! Yhtä hyvä vitsi kuin että miehistä tuntuu kivalta, kun penistä pitää välillä asetella paremmin housuihin, ettei saumat paina.

• ikkremimin isuu
        kimmopa kimmo kirjoitti:

Ai tulee tytöille kivempi olo, kun farkut hieroo klitorista? Just! Yhtä hyvä vitsi kuin että miehistä tuntuu kivalta, kun penistä pitää välillä asetella paremmin housuihin, ettei saumat paina.

todellakin miesten pitää joskus asetella penistä, jotta saumat eivät hankaisi...

• tyttö vain1234

mistä te voitte päätellä että kaikki tytöt pitää kireitä farkkuja vain sen takia että näyttäisi paremmalle tai että tulisi kurvit paremmin esille voin sanoa että minä ainakin käytän kireitä farkkuja vain sen takia että tykkään enemmän kireistä housuista kuin löysistä ja ei hiero ainakaa mulla

• c 3

ketään paikalla nyt kel hankaa

• pingubaah

no jos menet niihin ittees hankaan nii jotku kicksit siitä kaite saa.... ittelläni ei oo ollu mitään tämmöstä kokemusta....

• c 3

kenestä tiukat farkut ok,ja kenellä edestä hyvin tiukat,sul,saatko niis hekposti ?

• 13wtyttttööööö

lait kuva su klitast kukaa ei saa tietää koskaa et kuku oot jos et näyt su naamaas

• justiina:P

ei kuulu sulle

• Itsekin tyttö 1985

Totuus on, että kimmat tykkää käyttää kireitä farkkuja, koska kimmat haluu näyttää kurvikkaammilta. Kimmat haluu myös tehdä kireillä farkuilla vaikutuksen kundeihin. Totuus on myös, että ainakin joillakin kimmoilla kireet farkut tosiaan kivasti hieroo klitorista, jolloin orkku on mahdollinen kireissä farkuissa.

"Farkkuorkku"

• 7hguhiguhgiuh

Buahhahah. Onks tääl ihan okeest tyttöjäkin. Jos on niin vähän ajatusta asiaan, eikä mitään kuvia ainakaan. Rähi rähi huaahah, mulle kerrottiin pienenä et olisin tyttö mut ku mull on toi letkunpätkä ja sillä on ihan oma tahto!! Koittakaahan oppia elämään ilman tauteja ja tautien kanssa, sit ku ollaan ryppysiä ei jää ku mielikuvitus ja halut....
      Vitun nimimerkkimasiin mun nimmari on Pate sano automaatti mitä hyvänsä

• Oh fred,come 2 bed

Nää vanhat keskustelut on joka kerta silkkaa kultaa :,D

• farkkumania

Näitä on tosi kiva lueskella,sex,sex

• Juliaaaaa

Mun farkut on sen verran kireet et kerran mua kutitti mun sukupuolielimien niin paljon se tuntu suoraan sanottuna niin ihanalta mutta toisaalta se sattui kun seisoin bussissa sit näin että emättimeen tuli pieni punainen piste

• Tyttöpoika1

Siis en kestä mite hyvält iha sika kireet farkut näyttää tytöil. Ja ite ku oon kokeillu tyttöjen farkkui ni on tullu kyl kunno orkut ku tuntuu nii hyvältä

• hankaako

Jos joskus hankaa, niin vaan epämiellyttävästi: D koskaan ei oo hyvällä tavalla hangannu

• Paukki-

Kotona otan farkut ja rintsikat pois ja vaihdan lökäpöksyt jalkaan.

• Anonyymi

tykkääs jos joku kiihhoittus

• Anonyymi

LMAO HAHA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe