Hei,
Minkälaiseen hintaan olette teettäneet uudisrakennuksen lekaharkkosokkelin tasoituksen ja pintarappauksen.
Meillä n. 58 m2 pinnoitettavaa ensin kuitulaastilla, jonka päälle hierretty pinta esim YKIllä tms.
tarjoukset luokkaa 2500-3100 € alv, joka tuntuu paljolta.
Sokkelin tasoitus ja rappaus
4
3093
Vastaukset
- Ei vanha vinoile...
Tasoitus (Serpo 137), menekki 5 kg/m2 = 290 kg ~12 skk
Pinta (Serpo 430), menekki 3 kg/m2 = 174 kg ~7 skk
Rautakaupasta saa em. tuotteet 350-400 egellä riippuen tinkimistaidosta. Päälle tarvikkeet (palju etc.) muutamalla kympillä ja vispilä vuokralle Ramilta. Hommaan menee kahdelta ukolta rivakasti tehtynä 2 päivää. Kaikki hinnat sis. alv.
On pojilla katteet kohdillaan...no eihän se on tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.- ite teen
Samaan päädyin kun perehdyin työohjeisiin ja kyselin rautakauppa hinnat.
Työ ei niin kummoinen ole ja viimeiselle tarjoajalle sanoin että on liian kallis, johon se totesi ettei halvemmalla jaksa kontata...
No tolla 40 €/h alv hinnalla tämä poika kyllä konttaa ite...
Laskeskelin tossa että jos tuhnaan vaikka kolmekertaa kauemmin kuin ammatinharjoittaja jää minulle silti aika hyvä liksa.
Säästetty euro on euro ja tienattu 60 senttiä...
- -
Pintaa oli noin 20-25m2, ihan tarkkaan en laskenut.
Työvälineet yht 39eur(pitkä ja lyhyt lasta, kauha, pari astiaa)
Tasoitukseen meni 67 eur aineisiin. Myllyssä sekoitin ja itse vetelin sileeksi.
Sitten YKI-rouhepinnoite 231,6 eur (4 kannua, á 57,90 sävytettynä).
Total 337,6 eur. Tasoittelun hieromiseen meni noin 10h yhteensä(varmaan riippuu aika paljon miten siistiksi muurattu). Pinnan tein 2 osassa, yht noin 8h.
Hiano tuli vaikka ei ollut aikaisempaa kokemusta, aloittaa vain jostain takanurkasta. Tuo yki oli aika helppoa matskua.- kl ,n,
Hinta on paljon pinnasta kiinni. itse tasoitin sokkelin tasoitteella ja maalasin (telasin) Maxitin harmaalla sokkelimaalilla. Maalamiseen meni tunti- 2. hieman siirtelyä ja muuta ihmettelyä mukana. Meinasin että maalaan 2 kertaa, mutta tuli hyvä ekan kerran jälkeen (tumman harmaa)
meinasin laittaa Yki rouhetta sisältävää maalia. mutta ei sattunut olemaan tuolloin kaupassa. joten otin tuon pelkän maalin.
kallein (ja työläin) on kivirouheen heittely seinään. muitten kiireiden takia en laittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233