Kun hiljaisessa vauhdissa kääntää jyrkemmin (esim parkkiruutuun) niin kuuluu vinkumista mitä ei viittis tämän ikäisestä autosta (-05) kuunnella. Mistä se mahdollisesti johtuu ja mitä vois tehdä? Oon käsittänyt että täs on sähköinen ohjaustehostin niin ei pitäisi siitä johtua.
Käännettäessä vinkuu
piinatturellu
2
415
Vastaukset
- ....
Siinä sähkömoottori pyöritä hydraulipumppua aina silloin, kun ratista kääntää, muuten systeemi on levossa, eikä pidä ääntä. Itselläni autossa vanhanmallinen tehostin, eikä sen ääni kyllä mielstäni sisälle kuulu ainakaan siinä määrin, että häiritsisi.
- piinatturellu
Autolla ajettu 112 tkm niin ei kyllä luulis noilla kilsoilla mutta ei näistä ranskalaisista tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562