Stadin -97

konsertti,

onneksi Vesku Loiri sentään uskalsi sanoa suoraan mielipiteensä konsertista: sehän oli aivan paskaa, varmaan surkein ns. suurista konserteista mitä Suomessa on ollut. Ja sitten loppun ne lapset, joita J.M. "halasi"...

44

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ecomies

      Se on hyvä, että ihmisillä on omia mielipiteitä ja että he tuovat ne esiin. Mukavaa, että sinäkin haluat tuoda muiden ihmisten mielipiteitä esille. Johtuuko se ehkä siitä, että omasi puuttuvat?

    • jeejee jerry cotton

      Joo nyt on koko maailma järkyttynyt kun suuri taiteilija Vesku Loiri alias Nasse-setä from Finland paljasti Suuren Totuuden;Suomen -97 konsertti olikin ihan paska.No voi kyynel.Nasse-setää kyllä tullaan arvostamaan ja suremaan aikanaan paljon laajemmin ympäri maapalloa,sehän on varma se.Todella "rohkea" teko mollata 11 vuotta sitten koettua edesmenneen artistin esiintymistä.Oi että mikä uroteko.Nyt Nobelin palkintoa puuhaamaan Vesa-Matille.Ja mikä ihmeen "J.M"? :D

      • ja nyt hiljattain?

        En ole koskaan erityisemmin välittänyt Veskun laulannasta enkä kaikista hänen esiintymisistäkään mutta olen kuitenkin arvostanut häntä taiteilijana. Mutta nyt ei paljon kiinnosta hänen naamansa enää, henkilönä arvostus laski jonnin verran.

        Minusta taas tuli Michael Jacksonin fani tuon konsertin aikana, lähdin katsomaan häntä pelkästä uteliaisuudesta mutta koinkin valtaisan elämyksen ja totesin tuo mieshän on aivan käsittämättömän lahjakas ja rakastettava persoona.

        Smile tho'your heart is aching....

        R.I.P. Michael Jackson


      • ha...

        tää oli hyvä :D Näin juuri.


    • yli 20v MJ:a diggaillut

      Minusta, ei pahalla, mutta nämä on makuasioita,
      kaikki Loirin esiintymiset on tavallaan "aika paskoja", koska minusta Loiri kyllä varmaankin luultavasti ns. tulkitsee laulamiaan kappaleita, mutta ääni on totisesti karmiva :) Ei ole mun makuun.

      • mieltä tuosta.

        Ei ole vaikea valita jos noista on kyse. Veskun konserttiin en menisi edes ilmaiseksi mutta MJ: n sen sijaan olisin mennyt jos olisi ollut vielä lippuja tarjolla. No nyt ei tule MJ konserttia mutta jos DVD jonain päivänä ilmestyy harjoituksista niin ostan ehdottomasti. Vesku on ehkä suuri suomalainen mutta kaikesta ei voi pitää.


    • on että

      jotkut tekevät ja osaavat. Toiset taas vain katsovat vierestä.

    • Tinatinkerbell

      Voe VOE! taas joku joka typeryyttään ilmoittaa jonkun toisen mielipiteellä jostain konsertista... Enpäs usko että Loiri olisi noin sanonut. Ja jos sanoi, se vain vahvistaa mielipidettäni miehestä (loirista) että eipä ole kaksinen! Kunpa Loiri lukisi tuon kirjoituksesi ja kommentoisi itse asiaa. Luulenpa että ei ollut edes koko konsertissa. Mutta minäpäs olin ja molemmissa! Ekä koskaan ikinä milloinkaan ole niin mahtavaa esitystä nähnyt, enkä enää tule näkemäänkään :(( Lontoon konserttia odotin kovasti. Mutta hei joo jos on jotain kommenttia pakko laittaa niin voisiko se tapahtua noin niinku että ITSE olet ollut ja nähnyt. Eikä toisen sanoin koska se ei ole hyvän tavan mukaista ja on aikas raukkamaista myös.
      MJ is KING OF POP ferever!

      • vaan sanoi,

        sikäli mikäli voi lehtihaastattelua uskoa (tietty kriittisyys niitäkin kohtaan on tarpeen). Pointti on kuittenkin se, että onneksi Loiri ei lähtenyt siihen "olen aina ollut Jackson-fani, hän on ollut esikuvani" jne. pelleilyyn, kuten esim. Jonna Tervomaa, joka ilmoitti olevansa samanlainen lapsitähti kuin Jackson. Ja stadin konsertti: se oli huono, valitettavasti. Siis siihen nähden mitä Jackson musiikki on ja mihin hän pystyy levyillä.


      • 12 vuotta
        vaan sanoi, kirjoitti:

        sikäli mikäli voi lehtihaastattelua uskoa (tietty kriittisyys niitäkin kohtaan on tarpeen). Pointti on kuittenkin se, että onneksi Loiri ei lähtenyt siihen "olen aina ollut Jackson-fani, hän on ollut esikuvani" jne. pelleilyyn, kuten esim. Jonna Tervomaa, joka ilmoitti olevansa samanlainen lapsitähti kuin Jackson. Ja stadin konsertti: se oli huono, valitettavasti. Siis siihen nähden mitä Jackson musiikki on ja mihin hän pystyy levyillä.

        Ja olen tiennyt lähes siitä asti, että Jonna Tervomaa on yksi monien muiden suomalaisten artistien seassa jotka ovat olleet kovia Michael Jackson faneja, miksi sitä nyt kieltämään. Paljon asiattomampaa on väheksyä juuri kuollutta tähteä noin rumasti.
        Sitäpaitsi Stadin konserttien jälkeen ostin kaikki iltapäivälehdet koskien konserttia ja muistan nähneeni myös Veskun kommentoimassa konserttia enkä kyllä muista hänen silloin väheksyneen konserttia, se ja sama mitä hän ajattelee.
        Konsertti oli kuitenkin aivan mahtava jotain mitä Suomessa ei oltu ennen nähty eikä tulla enää koskaan näkemään


    • perkeleen pallipää

      vitun pelle opettele ees kirjottaa ! "J.M" -.-

      • Olemme suomen

        kielen ytimessä: vaviskoot Agricola ja Snellman. "... opettele ees kirjottaa !", mikä suomalaisuuden ja suomenkielisyyden triumfi, kolme sanaa, joista vain kaksi on väärin kirjoitettu (ja huutomerkin edessä välilyönti). Kuka vielä kehtaa sanoa, ettei apukoululaisista ole mihinkään?


    • ´Donna

      Aaah,että se konsertti oli ihana!Michael oli niin seksikäs,hän todella osasi käyttää vartaloaan ja ääntään niin että me suomitytöt olimme aivan ekstaasissa!Ja ne kireät kultapöksyt,uuuuuuh!Multa lähti pari kertaa jalat alta kun Michael nytkytteli ja ähki niin eroottisesti.Tiedän monia naisia joista tuli suuria MJ-faneja tuon kyseisen konsertin ansiosta.Michael oli niin uskomattoman taidokas,lauloi kauniilla äänellään ja sai meidät hulluiksi seksikkyydellään.Tottakai se käy tollaisen vanhemman rupsahtaneen mieshenkilön,jollainen Veskukin on,itsetunnon päälle :D

      • kannattanu

        olla miespuolinen raksamies niin ois ollu ees teoreettiset mahdollisuudet vastakaikuun.


      • jatkoja

        sinne Jakikseen.


      • aimisjuu
        kannattanu kirjoitti:

        olla miespuolinen raksamies niin ois ollu ees teoreettiset mahdollisuudet vastakaikuun.

        michael ei ollut homo.


      • aimisjuu
        kannattanu kirjoitti:

        olla miespuolinen raksamies niin ois ollu ees teoreettiset mahdollisuudet vastakaikuun.

        michael ei ollut homo.


      • kateelliset vinkuu
        kannattanu kirjoitti:

        olla miespuolinen raksamies niin ois ollu ees teoreettiset mahdollisuudet vastakaikuun.

        Mee sää raksaäijä vaan jatkaa sitä pihan- ja nenänkaivelua.Ei susta muuhun ookaan! xD


      • tässä todiste
        jatkoja kirjoitti:

        sinne Jakikseen.

        Käyttäkääpä alle minuutti elämästänne seuraavan pätkän katseluun ja unohtakaa hetkeksi kaikki ennakkoluulonne ja kuulemanne juorut Michaelista
        http://www.youtube.com/watch?v=KlwO8bJaQKo
        Ja mitä näettekään?Jätkähän käy ihan kuumana tohon blondiin,suuteleekin sitä minkä hymyilyltään kerkiää :)


      • jos pussaat
        tässä todiste kirjoitti:

        Käyttäkääpä alle minuutti elämästänne seuraavan pätkän katseluun ja unohtakaa hetkeksi kaikki ennakkoluulonne ja kuulemanne juorut Michaelista
        http://www.youtube.com/watch?v=KlwO8bJaQKo
        Ja mitä näettekään?Jätkähän käy ihan kuumana tohon blondiin,suuteleekin sitä minkä hymyilyltään kerkiää :)

        naista kerran (ja intohimonasi on höylätä miespuolista tarjoilijaa hanuriin) niin olet hetero.


      • öhö öhö
        jos pussaat kirjoitti:

        naista kerran (ja intohimonasi on höylätä miespuolista tarjoilijaa hanuriin) niin olet hetero.

        No onhan tossa sentään video todisteena mielipiteen tueksi!Missäs sun todisteet on?Päässäs vai?Voin mäkin väittää että sä höyläät naapurin Einoa runkkaat sen akvaariokalojen joukkoon mutta ilman todisteita se on pelkkä VÄITE ja JUORU.
        Onhan se hyvä väittää kuolleesta miehestä mitä vaan kun ei enää itse pääse kumoamaan valheita.Eiköhän toi Jacksonin väitetty "homous" olisi jos paljastunut sen elinaikana,sillähän oli paparazzit 24 tuntia vuorokaudessa kintereillä,paparazzit seurasivat jopa ambulanssia sairaalaan hänen viimeisellä matkallaan.
        Kyllä joku olisi saanut jo jymyjutun ja kuvia julkaistuksi jos Jackson olisi jatkuvasti luikkinut tarjoilijoiden ynnämuiden perässä milloin missäkin!


      • vehe97
        öhö öhö kirjoitti:

        No onhan tossa sentään video todisteena mielipiteen tueksi!Missäs sun todisteet on?Päässäs vai?Voin mäkin väittää että sä höyläät naapurin Einoa runkkaat sen akvaariokalojen joukkoon mutta ilman todisteita se on pelkkä VÄITE ja JUORU.
        Onhan se hyvä väittää kuolleesta miehestä mitä vaan kun ei enää itse pääse kumoamaan valheita.Eiköhän toi Jacksonin väitetty "homous" olisi jos paljastunut sen elinaikana,sillähän oli paparazzit 24 tuntia vuorokaudessa kintereillä,paparazzit seurasivat jopa ambulanssia sairaalaan hänen viimeisellä matkallaan.
        Kyllä joku olisi saanut jo jymyjutun ja kuvia julkaistuksi jos Jackson olisi jatkuvasti luikkinut tarjoilijoiden ynnämuiden perässä milloin missäkin!

        Hei kaikki urpot Vesku Loiri/nasse setä fanit jotka ei tajuu mitään! Michel Jacksonin konsertti oli hienoin ja uskomattomin mitä suomessa on nähty!!! Vesku Loirit sun muut urpot voi ihan vapaasti yrittää lähtee täyttämään stadionia kahteen kertaan ja kattoo et paljonkohan porukkaa sinne mahtais tulla!No ei varmaan paljoo! Michael Jacksonin konsertit oli mahtavinta mitä olen ikinä nähnyt! Michael Jackson on kaiken muun lahjakkuutensa esim.tanssi/laulutaitonsa lisäksi vielä ihan uskomattoman seksikäs! Seksikkäin ja parhaimman näköinen olento jonka ikinä olen nähnyt! Kaikki ne lanneliikkeet, seksikkäät äännähdykset ja jo hänen pelkkä olemuksensa sai konsertissa minut kuumaksi!!!!


      • lähinnä ja
        vehe97 kirjoitti:

        Hei kaikki urpot Vesku Loiri/nasse setä fanit jotka ei tajuu mitään! Michel Jacksonin konsertti oli hienoin ja uskomattomin mitä suomessa on nähty!!! Vesku Loirit sun muut urpot voi ihan vapaasti yrittää lähtee täyttämään stadionia kahteen kertaan ja kattoo et paljonkohan porukkaa sinne mahtais tulla!No ei varmaan paljoo! Michael Jacksonin konsertit oli mahtavinta mitä olen ikinä nähnyt! Michael Jackson on kaiken muun lahjakkuutensa esim.tanssi/laulutaitonsa lisäksi vielä ihan uskomattoman seksikäs! Seksikkäin ja parhaimman näköinen olento jonka ikinä olen nähnyt! Kaikki ne lanneliikkeet, seksikkäät äännähdykset ja jo hänen pelkkä olemuksensa sai konsertissa minut kuumaksi!!!!

        ennen kaikkea playbackia, seka video"showta" ja vastenmielistä lasten hiplailua. Niin, olento on oikea sana kuvaamaan "häntä".


      • mimppi 90
        vehe97 kirjoitti:

        Hei kaikki urpot Vesku Loiri/nasse setä fanit jotka ei tajuu mitään! Michel Jacksonin konsertti oli hienoin ja uskomattomin mitä suomessa on nähty!!! Vesku Loirit sun muut urpot voi ihan vapaasti yrittää lähtee täyttämään stadionia kahteen kertaan ja kattoo et paljonkohan porukkaa sinne mahtais tulla!No ei varmaan paljoo! Michael Jacksonin konsertit oli mahtavinta mitä olen ikinä nähnyt! Michael Jackson on kaiken muun lahjakkuutensa esim.tanssi/laulutaitonsa lisäksi vielä ihan uskomattoman seksikäs! Seksikkäin ja parhaimman näköinen olento jonka ikinä olen nähnyt! Kaikki ne lanneliikkeet, seksikkäät äännähdykset ja jo hänen pelkkä olemuksensa sai konsertissa minut kuumaksi!!!!

        Yhdyn edelliseen! Michael oli todellakin niin seksikäs että olisin voinut vaikka uida omassa kuolassani vuoden 97 suomen konserteissa, kuka olis kikseissä jostain vesku loirista? Kyllä vesku vois mennä ihan rauhassa vaikka kesämökille laulamaan niitä iänikuisia joulu laulujaan joita kukaan ei jaksa kuunella...mökkinaapuritkin varmaan pakkaa tavarat ja lähtee kotiin kun ei jaksa enää kuunnella! Michaelin ääni ja seksikäs liikehdintä saa naiset ihan villeiksi! Tottakai kaikkia keski ikäisiä kaljamahaisia suomalaisia raksa pieruja varmaan vituttaa, mut hei sorry! Michael Jackson on seksisymboli!!!!


      • vituttaa varmaan
        lähinnä ja kirjoitti:

        ennen kaikkea playbackia, seka video"showta" ja vastenmielistä lasten hiplailua. Niin, olento on oikea sana kuvaamaan "häntä".

        mua michael olis voinu hiplailla ihan vapaasti, ihan missä vaan ja ihan minne vaan! Vituttaa varmaan kun et itse saa naisia...kateeksi varmaan käy ja säälin sinua kun on niin vaikea naista saada.Minkäköhän lainen "olento" itse olet ? Michael on sairaan seksikäs olento!


      • .Noora-78.
        lähinnä ja kirjoitti:

        ennen kaikkea playbackia, seka video"showta" ja vastenmielistä lasten hiplailua. Niin, olento on oikea sana kuvaamaan "häntä".

        Opettele ensiksi kirjoittamaan.Mikä kumma on "konsetti"?Vitsi sä oot idiootti!
        Ja mitäs sitten jos oli playbackia,mä ainakin menin katsomaan miestä ja showta kokonaisuudessaan.Tollasta energistä tanssishowta jonka Michael veti,ei pysty kokonaan laulamaan samalla,koska tanssiessa hengästyy.Mieluummin katson Michaelin showta kuin jotain "mies ja kitara"-tyyppistä tappotylsää meininkiä.Jos pelkkää musiikkia haluaa kuunnella voi jäädä kotiin kuuntelemaan cd-levyjä.Olitkohan itse edes paikalla?Jos olit,niin miksi ihmeessä menit kun kerran tunnut niin vihaavan Michaelia?Jos et,ole hiljaa.Minä olin siellä enkä nähnyt mitään "vastenmielistä lasten hiplailua".Taisi tapahtua sun omissa märissä unissa ne hiplailut!


      • ja niiiiin komea!
        mimppi 90 kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen! Michael oli todellakin niin seksikäs että olisin voinut vaikka uida omassa kuolassani vuoden 97 suomen konserteissa, kuka olis kikseissä jostain vesku loirista? Kyllä vesku vois mennä ihan rauhassa vaikka kesämökille laulamaan niitä iänikuisia joulu laulujaan joita kukaan ei jaksa kuunella...mökkinaapuritkin varmaan pakkaa tavarat ja lähtee kotiin kun ei jaksa enää kuunnella! Michaelin ääni ja seksikäs liikehdintä saa naiset ihan villeiksi! Tottakai kaikkia keski ikäisiä kaljamahaisia suomalaisia raksa pieruja varmaan vituttaa, mut hei sorry! Michael Jackson on seksisymboli!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=ihR_pAovS2k

        Vähän mä oon kateellinen tolle tytölle.Michael nostaa sen ihan tosta vaan syliinsä!Oisinpa mäkin saanut tuntea Michaelin vahvat käsivarret ympärilläni.Oih,ihan kuumottaa pelkkä ajatuskin!Michael oli jumalaisen seksikäs mies ;P


      • ne komeat
        ja niiiiin komea! kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ihR_pAovS2k

        Vähän mä oon kateellinen tolle tytölle.Michael nostaa sen ihan tosta vaan syliinsä!Oisinpa mäkin saanut tuntea Michaelin vahvat käsivarret ympärilläni.Oih,ihan kuumottaa pelkkä ajatuskin!Michael oli jumalaisen seksikäs mies ;P

        univormut. Ja mitalit (ansioista). Ne jotenkin korosti Michaelin miehekkyyttä. Ja voimia.


      • oih
        ne komeat kirjoitti:

        univormut. Ja mitalit (ansioista). Ne jotenkin korosti Michaelin miehekkyyttä. Ja voimia.

        oli hänen päällään aivan jumalaisia, vai pitäisikö sanoa, että hän oli jumalainen ne uniformut päällään.

        "We Are the World" -vaatteet, hanska ja aurinkolasit kiharainen tukka. Se yhdistelmä saa ainakin mun polvet veteliksi.:) Kyllä se "In the Closet" -look oli kans ihan kiva. Buutsit oli lyömättömät.

        Entäs sitten "Don't Stop till You get Enough"? Sukat pyörii jaloissa aina kun sen näkee.

        Onpa kiva että joku otti tämänkin puheeksi.;)


      • vielä vähän
        oih kirjoitti:

        oli hänen päällään aivan jumalaisia, vai pitäisikö sanoa, että hän oli jumalainen ne uniformut päällään.

        "We Are the World" -vaatteet, hanska ja aurinkolasit kiharainen tukka. Se yhdistelmä saa ainakin mun polvet veteliksi.:) Kyllä se "In the Closet" -look oli kans ihan kiva. Buutsit oli lyömättömät.

        Entäs sitten "Don't Stop till You get Enough"? Sukat pyörii jaloissa aina kun sen näkee.

        Onpa kiva että joku otti tämänkin puheeksi.;)

        lisää pituutta ja pari kymmentä kiloa niin poikahan olisi kelvannut vaikka Suomen armeijaan. Siellä niitä prenikoita olisi sitten voinut tienata. Mitähän Miichaelille olisi sanonut, jois olisi pyrkinyt USA:n armeijaan? Varmaan "sorry, emme tarvitse enää palvelusväkeä". Elvis muuten suoritti kansalaisvelvollisuutensa...


      • ja seksikäs!
        vielä vähän kirjoitti:

        lisää pituutta ja pari kymmentä kiloa niin poikahan olisi kelvannut vaikka Suomen armeijaan. Siellä niitä prenikoita olisi sitten voinut tienata. Mitähän Miichaelille olisi sanonut, jois olisi pyrkinyt USA:n armeijaan? Varmaan "sorry, emme tarvitse enää palvelusväkeä". Elvis muuten suoritti kansalaisvelvollisuutensa...

        Michael suorastaan tihkui seksiä In The Closet-videolla!Tässä muutamia herkullisia otoksia kuvauksista
        http://www.dailystab.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/michael-jackson-time-magazine-cover.jpg
        http://membres.lycos.fr/mig76/mjj15.jpg
        http://media.photobucket.com/image/michael jackson in the closet/dewny14/Keepitinthecloset2.jpg


        Ja mitäs sanotte tästä!
        http://s246.photobucket.com/albums/gg95/michael1_055/Michael Jackson Animations/th_m_7293666f067b54d1f6b5c4837d195173.gif


      • and I never will
        ja seksikäs! kirjoitti:

        Michael suorastaan tihkui seksiä In The Closet-videolla!Tässä muutamia herkullisia otoksia kuvauksista
        http://www.dailystab.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/michael-jackson-time-magazine-cover.jpg
        http://membres.lycos.fr/mig76/mjj15.jpg
        http://media.photobucket.com/image/michael jackson in the closet/dewny14/Keepitinthecloset2.jpg


        Ja mitäs sanotte tästä!
        http://s246.photobucket.com/albums/gg95/michael1_055/Michael Jackson Animations/th_m_7293666f067b54d1f6b5c4837d195173.gif

        Joo,se Don't stop 'til you get enoughin alku,kun Michael kuiskii matalalla äänellä:"You know,I was wondering,I could keep on,because the force,It's got a lot power in it,You make me feel like a,You make me feel like..." Ja sit se kiljaisu "Ooooh!".Ja siinä videolla Michael on niin ihana elämäniloisena nytkyttelemässä seksikästä vartaloaan!Michael komeana univormussaan
        http://image.thehothits.com/300x400/michael_jackson_red_army_jacket_80s_342x456_wenn2046930.jpg
        http://www.gabriellalucretia.com/.a/6a00e553edfc4e8834011570d3c43d970b-pi


      • Susie^^
        and I never will kirjoitti:

        Joo,se Don't stop 'til you get enoughin alku,kun Michael kuiskii matalalla äänellä:"You know,I was wondering,I could keep on,because the force,It's got a lot power in it,You make me feel like a,You make me feel like..." Ja sit se kiljaisu "Ooooh!".Ja siinä videolla Michael on niin ihana elämäniloisena nytkyttelemässä seksikästä vartaloaan!Michael komeana univormussaan
        http://image.thehothits.com/300x400/michael_jackson_red_army_jacket_80s_342x456_wenn2046930.jpg
        http://www.gabriellalucretia.com/.a/6a00e553edfc4e8834011570d3c43d970b-pi

        Mun lemppari on tää
        http://cache3.vuze.com/assets/055/33152550/134701/5MMRNNJUPM67LU5VLC5H4QIHBNP5YWQM.jpg
        Musta Michael on tosi söpö ja sexy toi puku päällä!Ja muutenkin toi 1995 MTV video music awards oli ihan huippu!
        http://media.photobucket.com/image/"michael jackson 1995 mtv video music awards"/oanaG/a7fSsrDR.jpg


      • joku nyt

      • oih
        joku nyt kirjoitti:

        ihan aitoja kuvia. Vaikka niitä, joissa Michaelilla on nenä yhtä leveä kuin hartiat, letti kuin mikrofoni ja naama kuin lankkipojalla.

        Tästä pääset näkemään yhden söpön videon. Ei mitään poskettomia ääripiirteitä, mutta ah niin ihana.:)

        http://www.musictelevision.fi/mtv/?StoryId=63021&artist=1102&video=347548


      • <3 them
        oih kirjoitti:

        Tästä pääset näkemään yhden söpön videon. Ei mitään poskettomia ääripiirteitä, mutta ah niin ihana.:)

        http://www.musictelevision.fi/mtv/?StoryId=63021&artist=1102&video=347548

        Mä taas vannon niiden ihanien Suomen konsertissakin nähtyjen kultapöksyjen nimeen!
        http://media.photobucket.com/image/michael jackson gold pants/keag1994/504.jpg

        Oijoijoi,nuo ihanat kultapöksyt ja varsinkin se mitä sieltä sisältä löytyy..;)
        http://api.ning.com/files/happK**SK1rDLahDV9-X4oebx3f2IULcO1YzB*tY43CWcVLf0zO5XfPvOoOG24feTpPIx6Cyy7O-jFsPURwH-al6xLF7J68Y/29p6vi9.jpg


      • sentään on
        <3 them kirjoitti:

        Mä taas vannon niiden ihanien Suomen konsertissakin nähtyjen kultapöksyjen nimeen!
        http://media.photobucket.com/image/michael jackson gold pants/keag1994/504.jpg

        Oijoijoi,nuo ihanat kultapöksyt ja varsinkin se mitä sieltä sisältä löytyy..;)
        http://api.ning.com/files/happK**SK1rDLahDV9-X4oebx3f2IULcO1YzB*tY43CWcVLf0zO5XfPvOoOG24feTpPIx6Cyy7O-jFsPURwH-al6xLF7J68Y/29p6vi9.jpg

        musta?


      • "kuin lapsena"
        <3 them kirjoitti:

        Mä taas vannon niiden ihanien Suomen konsertissakin nähtyjen kultapöksyjen nimeen!
        http://media.photobucket.com/image/michael jackson gold pants/keag1994/504.jpg

        Oijoijoi,nuo ihanat kultapöksyt ja varsinkin se mitä sieltä sisältä löytyy..;)
        http://api.ning.com/files/happK**SK1rDLahDV9-X4oebx3f2IULcO1YzB*tY43CWcVLf0zO5XfPvOoOG24feTpPIx6Cyy7O-jFsPURwH-al6xLF7J68Y/29p6vi9.jpg

        Muutenhan se muutostyö on onnistunut, mutta "B" oli ja pysyi loppuun asti...

        http://www.playswellwithothers.net/images/jackson.jpg


      • ;-P
        sentään on kirjoitti:

        musta?

        No tietenkin oli musta,senhän näkee jo katsomalla edellisen viestin kuvalinkkiä,jossa korostuu mustille miehille tyypillinen tavaramerkki elikkä merkkitavara,ISO sellainen ;) Mahtaa tosiaan näitä suomijuntteja harmittaa kun vertaavat omaa nysäänsä tuohon mahtivehkeeseen...


      • silloinen nuorikko
        ;-P kirjoitti:

        No tietenkin oli musta,senhän näkee jo katsomalla edellisen viestin kuvalinkkiä,jossa korostuu mustille miehille tyypillinen tavaramerkki elikkä merkkitavara,ISO sellainen ;) Mahtaa tosiaan näitä suomijuntteja harmittaa kun vertaavat omaa nysäänsä tuohon mahtivehkeeseen...

        L M Presleykin oli tyytyväinen. Luki kuulemma Sodan ja rauhan hääyönä. Ja loput Tolstoit häämatkalla.


      • Michael sex machine!
        silloinen nuorikko kirjoitti:

        L M Presleykin oli tyytyväinen. Luki kuulemma Sodan ja rauhan hääyönä. Ja loput Tolstoit häämatkalla.

        Lisa Mariehan on nimenomaan kertonut kuinka villi ja viriili seksielämä heillä oli:

        "From my conversations with both Michael and Lisa, I am convinced this marriage was not a sham. And, according to Lisa herself, Jackson was a wonderful lover. He was, she said, 'very hot' in bed"

        "He and Lisa appear to have had an intense and active sex life. She told a friend that he was 'hot stuff in bed' and 'amazing' - and she should know, the friend added, because 'she's been around'. "

        Näin kertoi Michaelin ja Lisan kummankin tuntenut,Michaelin elämäkerran kirjoittaja.


      • aimisjuu

        toiset suree Michaelia.

        'Michael esittää nykyään show'taan ainoastaan (oksentaville) madoille...'


      • keskittyisitte
        aimisjuu kirjoitti:

        toiset suree Michaelia.

        'Michael esittää nykyään show'taan ainoastaan (oksentaville) madoille...'

        elämään, sitä on nimittäin (toivottavasti) ympärillänne.


    • LittleSusieh

      Kyllä se sen kalu oikea uhhh on, kultapöksyt on elämä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe