Tietääkö kukaan onko tämä hotelli kenenkään matkatoimiston listoilla. Ennen oli Domina Travelsin ( nykyisin Alma Tours ) hotelli. Vai mistä saisi varattua??? Tykästyttiin tähän hotelliin ja tahdottais mennä uudestaan.
Domina Inn Sultan Beach hotelli
Minä ja Mies
3
219
Vastaukset
- valikoimissa
googleta hotelli ja varaa netistä ja päälle pelkät lennot tunisiin tai monastiriin.
- Minä ja mies
Oon yrittänyt mutta en pääse varauksiin
- sulta
Minä ja mies kirjoitti:
Oon yrittänyt mutta en pääse varauksiin
löytyy almatourin vanha esite, niin sieltä voipi löytyä tai sitten soita almalle ja nettiosoite sieltä, yks keino on soittaa tai mennä tjären sivuille, heillähän on tämä flex palvelu ja lennotkin saisit sieltä, onnea yrityksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741