Kaakkurin teboil

salli09

Kaakkurin teboil on surkee paikka..

22

4062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........---------......

      Mikäs pissistä paikassa riepoo?

      • salli09

        kuka on väittänyt että olen joku helvetin pissis...


      • vittuperse
        salli09 kirjoitti:

        kuka on väittänyt että olen joku helvetin pissis...

        sulla on suvussa varmaan paljo insinöörejä?


    • Teboililla

      eikä siellä myyty kontioita!!!! Ostin katiskan.

      • Lars leevi lestadiuslain

        Ihana katiskalla kalastella ja paistaa tikkukalaa oritkarissa siinä pyllyynpistelyn ohessa..


    • Ja vielä kerran höp.

      Olin viikon verran kyläilemässä Kaakurissa juhanus viikolla ja täytyy sanoa että on ammatin osaavaa henkilökuntaa todella pätevää porukkaa. Hymyilivät vaikka hain sieltä virvokkeita melkein joka päivä.

      • wwweeeee

        Siellä kohdellaan nuoria TÖRKEÄSTI ja vaikka laittaa palautetta, kukaan ei vastaa !!!! Palautteeseen Teboilin suomen pääkonttorista kyllä vastattiin ja ohjattiin kysymys Kaakkurinhoviin. Turhaan
        Pitää varmaan kirjoittaa uudelleen pääkonttorille ja kertoa millaista siellä on


      • 10+8
        wwweeeee kirjoitti:

        Siellä kohdellaan nuoria TÖRKEÄSTI ja vaikka laittaa palautetta, kukaan ei vastaa !!!! Palautteeseen Teboilin suomen pääkonttorista kyllä vastattiin ja ohjattiin kysymys Kaakkurinhoviin. Turhaan
        Pitää varmaan kirjoittaa uudelleen pääkonttorille ja kertoa millaista siellä on

        No ne laahustavat hippinuoret nyt on sellaisia turhanitkijöitä. Koko ajan pitäisi palvella ja mielistellä. Vapaan kasvatuksen kakarat ei ole mihinkään tyytyväisiä. Hyvä vaan jos ne hipit ei viihdy teboililla, voinpa itse sitten käydä useamminkin siellä kun ei kakarat hypi silmille. Kiitti vinkistä :)


    • tietäisittepä

      Itse ainakin inhottaa ajatella edes kyseistä paikkaa. Koeajalle ottavat työntekijöitä ja ilman mitään perusteita ennen sen loppumista nakkaavat pihalle ja näin kierrättävät työntekijöitä. Ihan helvetin hienoa mainosta nuorille työnteosta ja siitä miten reilua työmaailma osaa olla.

    • Minäpäse

      Joo siellä työntekijät vaihtuvat tiuhaan tahtiin!! Arvasin, että näin toimivat! Todella huono paikka muutenkin, kohtelevat asiakkaita epätasa-arvoisesti ja myyjätkin haukkuvat omistaja-pariskuntaa. En suosittele kuin todellisessa tarpeessa!!!

    • paskaa niskaan

      olen joskus käynyt hetken siellä töissä, ihan perseestä. Ei siellä viihdy, eikä tuon työkokemuksen jälkeen edes kiinnosta käydä asioimassa siellä..
      Puhuvat paskaa paitsi omistajista, myös asiakkaista sekä työkavereista.
      Kytätään toisten tekemistä, koitetaan omaa asemaa nostaa sillä.

      Onneksi nyt on työpaikka jossa on hyvä olla.

      En suosittele kyseistä paikkaa kenellekkään, asioimis- saati työpaikkana.

      • helmiorvokki13

        Asiakaspalvelu oli ystävällista Kaakkurin Teboilissa vaikka asiakkaille ei ole palautemahdollisuutta muuten kuin kassalta hakea lappu. Asiakaspalautelaatikko olisi hyvä asia. Työssä viihtyminen ja rakkaus ruokaan varmasti parantaisi ruuan laatua. Aikaa tarvitaan myös raaka-aineista valmistamiseen einesten sijasta.


    • helmiorvokki13

      Huono ruoka vielä vappuna 2013 puffet tarjoilu. Eineksiä ja työhönsä kyllästyt kokki. Tarjolla ei ollut juuri mitään maukasta. Ainoastaan kanankoivet ja nekin mauttomia. Jälkiruika riisikermasotku nahistuneella mansikalla ei maistunut miltään ei ollut sokeria. Salaattikin isoina paloina porkkanaa ja perunasalaattia sekin valmiseinestä. 14.50 hintaan olisi toivonut edes jotain hyvää.Kahvi tosin pahvimukista oli tuoretta. Parempaa ruokaa odottava asiakas.

    • Launonen.

      Kaakkurin tebikka on kahdesta syystä epämiellyttävä paikka. Vaikka myyjiä on kassan takana viisi, vain yksi palvelee, riippumatta jonon pituudesta. Olen pariinkertaan käynyt sanomassa että camoon.. voiko toisen kassan avata. Jono on purkautunut minuutissa kun myyjä on "tajunnut" kassantaakse tulla.

      Toinen.. se on kuin Keskon varastohalli. Jotenkin pitäisi osastoida ja tavoitella hieman omaa rauhaa kahvipöytiin niin saisi huomattavasti viihtyisämmän paikan ja jossa viitsisi hieman istuskellakkin. Toi on varmasti yksi syy siihen, miksi kahvila on AINA tyhjä.

      • 2-11

        Ootsää homo?


      • elämätapaVALITTAJA
        2-11 kirjoitti:

        Ootsää homo?

        Paska paikka. Kusetus mesta. Älkää menkö. Huonoa ruokaa ja tylyt omistajat. "Kotipizzaa"


      • Anonyymi
        2-11 kirjoitti:

        Ootsää homo?

        Ru2nk-ka1r1i


    • jhftkk

      Suljettu loppuvuonna 2015....

      • Anonyymi

        AVATTU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AVATTU

        Kiva ja rauhallinen paikka pysähtyä kaffelle👌


    • Anonyymi

      HEI kävimme kaakkurin tb kahviossa minulla on keliaakia mutta ei löytynyt minkäänlaista guteenitonta pullaa eikö henkilö joka viimeisen pullan haki pakkasesta voinut sanoa sille henkilölle joka on vastuussa tilauksista että viimeinen meni ja paljon ennen kun tuojon jamaan joudutaan henkilö sanoi vain voi voi.

    • Anonyymi

      Hyvä ruoka siellä on ja muutenkin ok paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe