Kertokaa 0.8 tai 0.75 l termarien parhaimmat. Monessa testissä on Retki, IsoSteel tai Airam.... vai joku muu. Miten toimivat käytännössä?
Mikä on paras termos?
6
3337
Vastaukset
- Tööt tööt
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/765
Retki merkkinen on halpa ja hyvä. Mitä tarkoitat kysymyksellä "miten ne toimivat"?- Termoilija
Enpä hoksannut tuolta noin hyvää testiä etsiä. Siinä oli vastattu juuri niihin mitä olen miettinyt. Eli "miten toimii" tarkoitti juuri esim sitä, että korkki toimii hyvin myös kuppina ja että siinä on ns. pikakorkki, jolloin minimoituu lämpöhävikki ja ei kaadu turhaan kohmeisilla käsillä kaikki jorpakkoon..Joidenkin pullojen lasisisus on mietityttänyt rinkassa kuljettamisessa. Eli tämän perusteella olenkin melko varma, että marssin kauppaan ja ostan tuon Airamin 0.8 l terästermarin 5v. takuulla.
- Tööt tööt
Termoilija kirjoitti:
Enpä hoksannut tuolta noin hyvää testiä etsiä. Siinä oli vastattu juuri niihin mitä olen miettinyt. Eli "miten toimii" tarkoitti juuri esim sitä, että korkki toimii hyvin myös kuppina ja että siinä on ns. pikakorkki, jolloin minimoituu lämpöhävikki ja ei kaadu turhaan kohmeisilla käsillä kaikki jorpakkoon..Joidenkin pullojen lasisisus on mietityttänyt rinkassa kuljettamisessa. Eli tämän perusteella olenkin melko varma, että marssin kauppaan ja ostan tuon Airamin 0.8 l terästermarin 5v. takuulla.
Ostin keväällä tuon Airamin termiksen, ohjeen mukaan nesteen pitäisi olla kahdentoista tunnin jälkeen 60 asteista, ei minun versiossa ainakaan pysy. On takuu vaan en ole vaivautunut palauttamaan sitä.
- vhän vaivaa hei!
Tööt tööt kirjoitti:
Ostin keväällä tuon Airamin termiksen, ohjeen mukaan nesteen pitäisi olla kahdentoista tunnin jälkeen 60 asteista, ei minun versiossa ainakaan pysy. On takuu vaan en ole vaivautunut palauttamaan sitä.
sama itellä sain uuden tilalle ja hyvin pysyyy. tiivisteongelma.
- ollut keskustelua
- biltema itellä myös
itsellä 1l ruoka (testivoittaja) sitten primus on hyvä makso 11 e 0.5 testivoittaja. sitten on joku vanha retki. ja ohlssonin pullo pärjäs kans uudes testis voitti ja oli halvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446