Kertokaa 0.8 tai 0.75 l termarien parhaimmat. Monessa testissä on Retki, IsoSteel tai Airam.... vai joku muu. Miten toimivat käytännössä?
Mikä on paras termos?
6
3381
Vastaukset
- Tööt tööt
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/765
Retki merkkinen on halpa ja hyvä. Mitä tarkoitat kysymyksellä "miten ne toimivat"?- Termoilija
Enpä hoksannut tuolta noin hyvää testiä etsiä. Siinä oli vastattu juuri niihin mitä olen miettinyt. Eli "miten toimii" tarkoitti juuri esim sitä, että korkki toimii hyvin myös kuppina ja että siinä on ns. pikakorkki, jolloin minimoituu lämpöhävikki ja ei kaadu turhaan kohmeisilla käsillä kaikki jorpakkoon..Joidenkin pullojen lasisisus on mietityttänyt rinkassa kuljettamisessa. Eli tämän perusteella olenkin melko varma, että marssin kauppaan ja ostan tuon Airamin 0.8 l terästermarin 5v. takuulla.
- Tööt tööt
Termoilija kirjoitti:
Enpä hoksannut tuolta noin hyvää testiä etsiä. Siinä oli vastattu juuri niihin mitä olen miettinyt. Eli "miten toimii" tarkoitti juuri esim sitä, että korkki toimii hyvin myös kuppina ja että siinä on ns. pikakorkki, jolloin minimoituu lämpöhävikki ja ei kaadu turhaan kohmeisilla käsillä kaikki jorpakkoon..Joidenkin pullojen lasisisus on mietityttänyt rinkassa kuljettamisessa. Eli tämän perusteella olenkin melko varma, että marssin kauppaan ja ostan tuon Airamin 0.8 l terästermarin 5v. takuulla.
Ostin keväällä tuon Airamin termiksen, ohjeen mukaan nesteen pitäisi olla kahdentoista tunnin jälkeen 60 asteista, ei minun versiossa ainakaan pysy. On takuu vaan en ole vaivautunut palauttamaan sitä.
- vhän vaivaa hei!
Tööt tööt kirjoitti:
Ostin keväällä tuon Airamin termiksen, ohjeen mukaan nesteen pitäisi olla kahdentoista tunnin jälkeen 60 asteista, ei minun versiossa ainakaan pysy. On takuu vaan en ole vaivautunut palauttamaan sitä.
sama itellä sain uuden tilalle ja hyvin pysyyy. tiivisteongelma.
- ollut keskustelua
- biltema itellä myös
itsellä 1l ruoka (testivoittaja) sitten primus on hyvä makso 11 e 0.5 testivoittaja. sitten on joku vanha retki. ja ohlssonin pullo pärjäs kans uudes testis voitti ja oli halvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879