Agia Napa 7.9.09

loma loma :)

Onkos ketään lähdössä reissuun Agia Napaan 7.9?
Ollaan kaksi 25-vuotiasta tyttöä lähdössä viikon reissuun ja kovasti jo matkakuume vaivaa. :)

15

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkoa ja ...

      Jeps ollaan lähdössä kyllä silloin juuri tonne 5 hengen porukalla. Itse olen 31 vuotias "poika";) Meinaa kyllä itselläkin vähän jo kuumetta pukata. Oletteko viikon vai kaksi? Toivottavasti päästään lähtemään että ei toi sikaflunssa käy esteeksi;)

      • ETTEI VAIN

        Vauva?? Sä oot jo vanha haiseva ukko... MUUMIO!!


    • ....

      Ollaan avopuolisoni kanssa lähdössä :)

      • kans

        pari matkalle tuolloin lähtevää;D


    • Holidays

      Kolme aikuista 30-40 vuotiasta naista lähdössä tuolloin myös.

    • ihme homma

      Mitä järkeä? Tottakai sinne on muitakin lähdössä samaan aikaan...

    • "tuore"

      7.9 Agia Napaan lähdetään. Olemme keski-ikäinen "tuore" pariskunta. Hulvatonta matkaa odotellaan.

    • tahtoolämpöön =D

      Tampereelta tulossa 8 hengen seurue 23v kolleja ;))

    • esa piirimyyjä

      leprasta tulos 4 jätkää juomaa teidän kaikkien viinat. kiitos

    • ....

      Mihin hottelihin porukka menos?

      • Holidays

        Callisto


      • nobutyesbut
        Holidays kirjoitti:

        Callisto

        on sopiva lapsiperheille ja eläkeläisille!!!


      • LOMALOMAAAAAA
        nobutyesbut kirjoitti:

        on sopiva lapsiperheille ja eläkeläisille!!!

        Mekin mennään sinne Callistoon.. Sou faking wat... imekää kaikki pimppii :D jebaa


    • tiedät_kyllä_kuka

      Melpo-antiassa ollut blondi (veljen? ja faijan seurassa), ole hyvä ja esittäydy.

    • Sunboy

      Oliks hauska loma? Itellä aivan upee loma.. Majoittauduin Callistossa 7-14.9, jossa vietin kulinaristisen loman rauhallisessa ympäristössä; suosittelenkin ko. hotellia rauhallista perhelomailua etsiville. Katamaraaniristeily sekä Water World vesipuisto olivat myöskin kokemisen arvoiset, tosin ylihinnoitellut, mikä toisaalta ymmärrettävää suositussa kohteessa, jossa asiakkaita kyllä riittää.. Vesijetti jäi vuokraamatta, sillä vuokraajilla ei ollut vakuutusta mahdollisen vahingon varalta--> onnettomuuden sattuessa vuokraajana olisin itse ollut korvausvastuussa.
      P.S olisiko jotain yhteisöä jonne eri kirjoittajat voisivat tallentaa parhaita lomakuviaan ko. lomalta?
      Hauskaa syksyä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe