Hieno Ferrari

Taustakuva

44

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thtjrhsrtjrt

..ruma.

• htrhtrh

Vitun ruma niinku kaikki formula autot.. Äf ykköset on vaa autofirmojen naurettava mainoskikka.. Pelkkää vammasta pelleilyä millä ei oo mitään tekemistä oikean autourheilun kanssa!!!

• rhrheraherahehera

Mitäs se oikea autourheilu sinun mielestäsi sitten on? NASCAR? Hah.

Formula 1 on moottoriurheilun kuninkuusluokka.

• diudiudiudiudiudiudiu
        rhrheraherahehera kirjoitti:

Mitäs se oikea autourheilu sinun mielestäsi sitten on? NASCAR? Hah.

Formula 1 on moottoriurheilun kuninkuusluokka.

Formula 1 muka MOOTTORIURHEILUN kuninkuusluokka!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Vittu se on kuninkuusluokasta kaukana!!!
        Oikea autourheilu rallia. Siina sentään pitää osaa ajaa!!! Oikeaa moottoriurheilua on: ralli, jokkis, motocross, enduro, trial, rallicross, kilpaveneet.

• Kuninkuusluokka
        diudiudiudiudiudiudiu kirjoitti:

Formula 1 muka MOOTTORIURHEILUN kuninkuusluokka!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Vittu se on kuninkuusluokasta kaukana!!!
        Oikea autourheilu rallia. Siina sentään pitää osaa ajaa!!! Oikeaa moottoriurheilua on: ralli, jokkis, motocross, enduro, trial, rallicross, kilpaveneet.

Vaikka mitä väittäisit ;)

Ralliin (alempi sarja) voi keskittyä sitten formulauran jälkeen.

• agdgerah

"Oikea autourheilu rallia. Siina sentään pitää osaa ajaa!!!"

Kumma juttu kun kaikki Formula-kuskit osaavat ajaa rallia, mutta rallikuskeista vain yksi osaa ajaa Formulaa edes jotenkin.

Ja "jokkis, motocross, enduro, trial, rallicross, kilpaveneet" ovat kaikki aika helvetin kaukana huippuluokan moottoriurheilusta. Kilpaveneitä lukuunottamatta, näitä kaikkia muita lajeja pystyy ketä vaan harrastamaan ja vielä hyvällä menestyksellä. Muistatkos pari vuotta sitten kun Kimi kokeli motocrossia ja virolaiset motocross miehet olivat aivan hämillään siitä kuinka hyvä Kimi oli. Uskallan väittää, että nämä motocross sällit olisivat ajaneet Formulan seinään jo ensimmäisessä kaarteessa.

• tljpuyllptj
        agdgerah kirjoitti:

"Oikea autourheilu rallia. Siina sentään pitää osaa ajaa!!!"

Kumma juttu kun kaikki Formula-kuskit osaavat ajaa rallia, mutta rallikuskeista vain yksi osaa ajaa Formulaa edes jotenkin.

Ja "jokkis, motocross, enduro, trial, rallicross, kilpaveneet" ovat kaikki aika helvetin kaukana huippuluokan moottoriurheilusta. Kilpaveneitä lukuunottamatta, näitä kaikkia muita lajeja pystyy ketä vaan harrastamaan ja vielä hyvällä menestyksellä. Muistatkos pari vuotta sitten kun Kimi kokeli motocrossia ja virolaiset motocross miehet olivat aivan hämillään siitä kuinka hyvä Kimi oli. Uskallan väittää, että nämä motocross sällit olisivat ajaneet Formulan seinään jo ensimmäisessä kaarteessa.

ei F1 ole kuninkuusluokka. kaikki te sen tiedätte, mutta ette enää kehtaa myöntää kun vihdoinkin tajusitte että olette väärässä. hah!

• tästä sen näkee
        tljpuyllptj kirjoitti:

ei F1 ole kuninkuusluokka. kaikki te sen tiedätte, mutta ette enää kehtaa myöntää kun vihdoinkin tajusitte että olette väärässä. hah!

Varsinainen asiantuntija, huoh. Et keksi parempaa vastausta kuin tuollaisen lapsellisen päättömän jutun. Sääliksi käy. Kipitäs nyt sinne takapihallesi ajamaan polkuautolla kilpaa ja älä tule takaisin kun et tiedä moottoriurheilusta pätkääkään.

• ehgåierhi
        tästä sen näkee kirjoitti:

Varsinainen asiantuntija, huoh. Et keksi parempaa vastausta kuin tuollaisen lapsellisen päättömän jutun. Sääliksi käy. Kipitäs nyt sinne takapihallesi ajamaan polkuautolla kilpaa ja älä tule takaisin kun et tiedä moottoriurheilusta pätkääkään.

Kyllä mä ymmärrän ette se on vaikea myöntää kun on ensin luullut olevansa oikeassa.. mutta miksi silti jatkat kun tiedät varsin hyvin että F1 ei ole kuninkuusluokka???????????

• garrahahrhr
        ehgåierhi kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän ette se on vaikea myöntää kun on ensin luullut olevansa oikeassa.. mutta miksi silti jatkat kun tiedät varsin hyvin että F1 ei ole kuninkuusluokka???????????

Kuvaa enemmän sinua. Et ole vieläkään antanut yhtään perustetta väitteillesi. Älä tule takaisin ennen kuin tiedät jotain moottoriurheilusta, ok?

• dglkslk
        garrahahrhr kirjoitti:

Kuvaa enemmän sinua. Et ole vieläkään antanut yhtään perustetta väitteillesi. Älä tule takaisin ennen kuin tiedät jotain moottoriurheilusta, ok?

Joku järkevä olis tajunu jo lopettaa, mut sä vaan jatkat..sulla taitaa heittää jo yläkerrassa kun et näytä Y M M Ä R T Ä V Ä N ? ! ?

• rgrahahhr
        dglkslk kirjoitti:

Joku järkevä olis tajunu jo lopettaa, mut sä vaan jatkat..sulla taitaa heittää jo yläkerrassa kun et näytä Y M M Ä R T Ä V Ä N ? ! ?

Saanen muistuttaa, että sinä se tänne tulit puhumaan ralleista ynnä muista huviajeluista.

Mitä minun pitäisi Y M M Ä R T Ä Ä? Sitä että sinä olet joku kersa jonka isipappa harrastaa jokkista ja sinun haaveenasi on päästä ajamaan WRC:tä isona ja et suostu vastaamaan yhteenkään sinulle osoitettuun kysymykseen vaan kiertelet niitä kun et keksi mitään niihin liittyvää vastausta?

Sinusta saa väkisinkin sellaisen kuvan, että hermostuit kun et saanutkaan viimeistä sanaa. Ymmärrän jos minusta saa saman kuvan, mutta ainakin minun viesteissäni on edes hilkun verran enemmän asiaa.

Nämäkin turhat viestit olisi jäänyt kirjoittamatta ja kummankin meidän elämästämme ei olisi turhautunut 5 minuuttia hukkaan, jos sinä olisit pysynyt siellä Ralli-keskustelualueen puolella ja olisit pitänyt sen sanaisen arkkusi kiinni.

• Suuri Tuntematon

Et edes tiedä kuinka ison pellen teet itsestäs näillä sun jutuillas.

• yityiktyit
        rgrahahhr kirjoitti:

Saanen muistuttaa, että sinä se tänne tulit puhumaan ralleista ynnä muista huviajeluista.

Mitä minun pitäisi Y M M Ä R T Ä Ä? Sitä että sinä olet joku kersa jonka isipappa harrastaa jokkista ja sinun haaveenasi on päästä ajamaan WRC:tä isona ja et suostu vastaamaan yhteenkään sinulle osoitettuun kysymykseen vaan kiertelet niitä kun et keksi mitään niihin liittyvää vastausta?

Sinusta saa väkisinkin sellaisen kuvan, että hermostuit kun et saanutkaan viimeistä sanaa. Ymmärrän jos minusta saa saman kuvan, mutta ainakin minun viesteissäni on edes hilkun verran enemmän asiaa.

Nämäkin turhat viestit olisi jäänyt kirjoittamatta ja kummankin meidän elämästämme ei olisi turhautunut 5 minuuttia hukkaan, jos sinä olisit pysynyt siellä Ralli-keskustelualueen puolella ja olisit pitänyt sen sanaisen arkkusi kiinni.

Saan aina viimeisen sanan koska tiedän että olen oikeassa. Ja sinä tiedät että olet väärässä, vaikka et sitä uskallakkaan myöntää. Ja mikähän sun haave on? Päästä sanomaan suomi 24:n keskustelussa viimeinen sana?? HAH!!!

• jfgjghkghk
        Suuri Tuntematon kirjoitti:

Et edes tiedä kuinka ison pellen teet itsestäs näillä sun jutuillas.

Ennemmin pelle kuin tollanen sunlainen viherpiiperö hinttari.. :D

• joopa joo
        yityiktyit kirjoitti:

Saan aina viimeisen sanan koska tiedän että olen oikeassa. Ja sinä tiedät että olet väärässä, vaikka et sitä uskallakkaan myöntää. Ja mikähän sun haave on? Päästä sanomaan suomi 24:n keskustelussa viimeinen sana?? HAH!!!

"tiedän että olen oikeassa"

Joo olethan sinä oikeassa siellä pienessä päässäsi, kysytään keneltä tahansa muulta niin hekin voivat sinulle kertoa totuuden:

Formula 1 on moottoriurheilun kuninkuusluokka, se on ollut sitä alusta alkaen, se on sitä nyt ja sitä se tulee aina olemaan.

• k,yujk
        joopa joo kirjoitti:

"tiedän että olen oikeassa"

Joo olethan sinä oikeassa siellä pienessä päässäsi, kysytään keneltä tahansa muulta niin hekin voivat sinulle kertoa totuuden:

Formula 1 on moottoriurheilun kuninkuusluokka, se on ollut sitä alusta alkaen, se on sitä nyt ja sitä se tulee aina olemaan.

F1 sarja tullaan lopettamaan muutaman vuoden sisällä.. se on FAKTAA. eikä sitä ikinä ole pidetty edes moottoriurheiluna, saati sitten moottoriurheilun kuninkuusluokkana. HAH!! Ja yritähän jo pikkuhiljaa takoa se sinne isoon tyhjään päähäs.

• hssrherhes
        k,yujk kirjoitti:

F1 sarja tullaan lopettamaan muutaman vuoden sisällä.. se on FAKTAA. eikä sitä ikinä ole pidetty edes moottoriurheiluna, saati sitten moottoriurheilun kuninkuusluokkana. HAH!! Ja yritähän jo pikkuhiljaa takoa se sinne isoon tyhjään päähäs.

"F1 sarja tullaan lopettamaan muutaman vuoden sisällä.. se on FAKTAA."

Faktaa? Ei vaan se on sinun mielipiteesi tai ennustuksesi, se EI OLE FAKTAA!

• thhejhrhe
        hssrherhes kirjoitti:

"F1 sarja tullaan lopettamaan muutaman vuoden sisällä.. se on FAKTAA."

Faktaa? Ei vaan se on sinun mielipiteesi tai ennustuksesi, se EI OLE FAKTAA!

minä fakta, sinä fiktio.

• hhdejteetu
        thhejhrhe kirjoitti:

minä fakta, sinä fiktio.

Jos tuo on sinun "tietämyksesi" faktasta niin: I have proven my point. You are as dumb as my asshole.

• Suuri Tuntematon
        jfgjghkghk kirjoitti:

Ennemmin pelle kuin tollanen sunlainen viherpiiperö hinttari.. :D

hohhoohohohoohhoo

• rgereg
        hhdejteetu kirjoitti:

Jos tuo on sinun "tietämyksesi" faktasta niin: I have proven my point. You are as dumb as my asshole.

Sä taidat olla niitä vammasia homohinttareita!!! hah!

• jjtjsrtrjsrstj
        rgereg kirjoitti:

Sä taidat olla niitä vammasia homohinttareita!!! hah!

Kyllä homo homon tunnistaa. Puheittesi perusteella sulla taitaa tota hinailu-kokemusta jo ollakkin. Joka viestiin tunnut saavan mahdutettua jotain homoseksiin viittavaa. Hmm.

• rgerhehet

Sittenhän meitä on kaksi ;)

• efweweewf
        rgerhehet kirjoitti:

Sittenhän meitä on kaksi ;)

... sun pitäis muuttaa.

• asustat?
        efweweewf kirjoitti:

... sun pitäis muuttaa.

ookoo mä muutan sinne sun kotiis ;)

• retgrewtgrew
        asustat? kirjoitti:

ookoo mä muutan sinne sun kotiis ;)

En vaan heterolandiassa asun.

• eli asut
        retgrewtgrew kirjoitti:

En vaan heterolandiassa asun.

Siis satumaassa. Kuullostaa aika hintahtavalta. Itse asun ainakin Suomessa.

• hrehrewr
        eli asut kirjoitti:

Siis satumaassa. Kuullostaa aika hintahtavalta. Itse asun ainakin Suomessa.

Niinpä... harmi ku sunlaiset hinaajat pilaa suomen maineen asumalla täällä..

• voi nenä
        hrehrewr kirjoitti:

Niinpä... harmi ku sunlaiset hinaajat pilaa suomen maineen asumalla täällä..

Pitäsikö mun sitten tulla sinne sun seuraks, niin ei sun tarvii yksin homoilla?

• etewtwetw
        voi nenä kirjoitti:

Pitäsikö mun sitten tulla sinne sun seuraks, niin ei sun tarvii yksin homoilla?

Painu ihan vaan sinne gaymansaarille. Se on sun paikka!

• efagewargea
        etewtwetw kirjoitti:

Painu ihan vaan sinne gaymansaarille. Se on sun paikka!

Emmää viittii teikäläisen kotiin nyt tunkea.

• reyher
        efagewargea kirjoitti:

Emmää viittii teikäläisen kotiin nyt tunkea.

En mä sua heteroiden osastolle huoliskaan.

• osastoa olekkaan
        reyher kirjoitti:

En mä sua heteroiden osastolle huoliskaan.

Sää olet siellä heteroiden osastolla käännyttämässä heteroja homoiksi? No emmää sinne sitte haluaiskaan.

• trjtrjetjret
        osastoa olekkaan kirjoitti:

Sää olet siellä heteroiden osastolla käännyttämässä heteroja homoiksi? No emmää sinne sitte haluaiskaan.

Niin saatan tehdäkkin...olenhan kumminkin itse hetero. HAH!

• agrgrargrahg
        trjtrjetjret kirjoitti:

Niin saatan tehdäkkin...olenhan kumminkin itse hetero. HAH!

Älä huijaa itseäsi ja muita yhtään enempää. Homoushan oikein paistaa sinusta. :)

• repigherihtr
        agrgrargrahg kirjoitti:

Älä huijaa itseäsi ja muita yhtään enempää. Homoushan oikein paistaa sinusta. :)

Älä hauku aurinkoa homoksi..vain aurinko voi paistaa. Etkö keksi enää muuta kuin viattomien taivaankappaleiden haukkumisen kun et mulle pärjää? HAH! Vittu mikä luuseri oot! :D

• raehraerhe
        repigherihtr kirjoitti:

Älä hauku aurinkoa homoksi..vain aurinko voi paistaa. Etkö keksi enää muuta kuin viattomien taivaankappaleiden haukkumisen kun et mulle pärjää? HAH! Vittu mikä luuseri oot! :D

Sun vastaukset on samaa kuin MotoGP, hirveetä paskaa.

Mutta mitäpä muuta sitä voisi tollaselta esiteiniltä odottaa.

• tykjhnipyoji
        raehraerhe kirjoitti:

Sun vastaukset on samaa kuin MotoGP, hirveetä paskaa.

Mutta mitäpä muuta sitä voisi tollaselta esiteiniltä odottaa.

Ai hirvetki on paskaa? Nyt morkkaat jo eläimiä.. :D

• rytjytytjjyt
        tykjhnipyoji kirjoitti:

Ai hirvetki on paskaa? Nyt morkkaat jo eläimiä.. :D

perus seiskaluokkalaisen vastaus. hohohohoh

Saa olla melkonen retardi, että saa sanasta: "hirveetä" sanan "hirvi"

Puhuit aikaisemmin niistä "vammaisista", no nyt taidettiin löytää yksi ja vielä hyvin perustein: sinä.

• ijdifgdsjifajsdo
        rytjytytjjyt kirjoitti:

perus seiskaluokkalaisen vastaus. hohohohoh

Saa olla melkonen retardi, että saa sanasta: "hirveetä" sanan "hirvi"

Puhuit aikaisemmin niistä "vammaisista", no nyt taidettiin löytää yksi ja vielä hyvin perustein: sinä.

Ja toi heittomerkkien käyttö tekee susta aikuisen? HAH! Vamppi sä oot!!! Tai tarkemmin HINTTIVAMPPI!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHH!!!!!! :D

• tjstjtjtj
        ijdifgdsjifajsdo kirjoitti:

Ja toi heittomerkkien käyttö tekee susta aikuisen? HAH! Vamppi sä oot!!! Tai tarkemmin HINTTIVAMPPI!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHH!!!!!! :D

Tiedoksesi: heittomerkkien käyttö ei tee kenestäkään aikuista, vain ääliö voisi niin kuvitella (lue=sinä). Se vain tekee tekstistä paremmin luettavaa, mutta älä huoli opit senkin sitten yhdeksännellä luokalla. Mielestäni ikä ja kokemus tekevät aikuisen ja käyttäytyminen. Moni voisi jopa sanoa, että täysi-ikäisyys tekee ihmisestä aikuisen. Joten sillä saralla olen aikuinen ollut jo muutaman vuoden ajan ;)

"vamppi"? Tässäkö on Suomen tulevaisuus? Käytin viimeksi sanaa "vamppi" pilkkaustarkoituksessa kun olin alle kymmenen. En voi millään uskoa, että sinä olisit alle kymmenen, mutta siltä se tosiaan nyt vaikuttaa.

• rgeargerhe
        tjstjtjtj kirjoitti:

Tiedoksesi: heittomerkkien käyttö ei tee kenestäkään aikuista, vain ääliö voisi niin kuvitella (lue=sinä). Se vain tekee tekstistä paremmin luettavaa, mutta älä huoli opit senkin sitten yhdeksännellä luokalla. Mielestäni ikä ja kokemus tekevät aikuisen ja käyttäytyminen. Moni voisi jopa sanoa, että täysi-ikäisyys tekee ihmisestä aikuisen. Joten sillä saralla olen aikuinen ollut jo muutaman vuoden ajan ;)

"vamppi"? Tässäkö on Suomen tulevaisuus? Käytin viimeksi sanaa "vamppi" pilkkaustarkoituksessa kun olin alle kymmenen. En voi millään uskoa, että sinä olisit alle kymmenen, mutta siltä se tosiaan nyt vaikuttaa.

Miksiköhän minä edes olen tuhlannut aikaa sinun kanssa kinaamiseen? En ole hyötynyt siitä mitään, tuskin olet sinäkään. Ja muutenkin keskusteluun, jonka otsikko on "Hieno Ferrari" ei mielestäni nämä viestit kuulu. Ainoa asia minkä kumpikin tästä on saavuttanut, on naurunalaiseksi tuleminen.

• fthfghfhkopek
        rgeargerhe kirjoitti:

Miksiköhän minä edes olen tuhlannut aikaa sinun kanssa kinaamiseen? En ole hyötynyt siitä mitään, tuskin olet sinäkään. Ja muutenkin keskusteluun, jonka otsikko on "Hieno Ferrari" ei mielestäni nämä viestit kuulu. Ainoa asia minkä kumpikin tästä on saavuttanut, on naurunalaiseksi tuleminen.

No antaa olla sitte. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19