Katsastuksesta

meni läpi

heittämällä. Auto vm. 2000 renault megane break 1.6 16V. Ei mitään sanomista ollut mistään. Ajattelinpahan vaan ilmottaa, kun täällä niin moni valittelee renaultia ja sen laatua. Oma mielipiteeni on, että auto kyllä kestää, jos sen huoltaa ajallaan ja sillä ajelee asiallisesti. Tietysti poikkeuksia on (ns. maanantaikappaleet ja huolto/korjausvirheet), mutta noin niinkuin yleensä. Ja kuluvia osia nyt tietenkin pitää vaihtaa...

6

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksu ykkönen

      Niin meni täälläkin, viides katsastus ilman huomautuksia. Kohta lähtee yhdeksäs vuosi samalla meganella.

      • Täälläkin

        Sama juttu, vm 2000 Megane break, mittarissa 180000. Vaihdatin tosin katsastuksen jälkeen vuosihuollossa alustan takaosan palkin, joka oli pehmennyt. Katsastusmies tuosta mainitsi, mutta ei laittanut merkintää. Ompahan vaihdettu.
        Tosin nyt menee vaihtoon takajarrulevyt ja palat, sekä lisälaitteiden hihna. Töineen n. 400 €. Kuluvia osia, niitä menee, mutta mitään yllätyksiä ei megane ole järjestänyt.


    • täällä :-)

      ja sama malli ja vuosikerta.
      Kerran vuodessa käy huollossa.
      Katastuksessa aina mennyt läpi, tosin joitakin pieniä vikoja aina ollut, mutta korjattu yleensä itse.

    • käsitöitä handjobs

      Mun pitää kohta myös viedä Classic katsastukseen, mutta taitaa tulla hylsy pakoputkesta, päästöistä, etuiskareista ja ehkä pallonivelistä. Silti ajettu vasta 135000.

      • käsitöitä handjobs

        se on siinä !


    • Cityvihreä

      Perheessämme on ollut kolme Renaultia, ja ne ovat menneet läpi katsastuksesta heittämällä - yhtä kertaa lukuunottamatta. Scénicistä oli etujousi katkennut enkä ollut siitä tietoinen.

      Joka kerta on ollut ilo katsoa auton alle, kun pohja on ollut ruosteeton. Autoilla sentään ajetaan suolattua Kehä III:a edestakaisin ja täällä pääkaupunkiseudulla on maassa räntää marraskuusta huhtikuulle. Kunnon talvea ei ole. Pesemme automme harvakseltaan talviaikaan, ja ne ovat aina taivasalla. Renaultin parhaita puolia on se että se ei ruostu hevillä. Kyllähän pikkuosia vaihtaa tarvittaessa, mutta minkäs teet jos kori happanee käsiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe