Naiset pitävät miehistä, jotka pitävät hänessä sellaisista käyttäytymismalleista, joita kukaan muu mies ei voi sietää. Otetaan esimerkiksi vaikkapa Nalkuttaminen. Naiset rakastavat nalkuttamista! Jos mies pitää siitä että naisystävä nalkuttaa, niin mies voi olla varma, että nainen rakastaa häntä ikuistesti. Toinen hyvä esimerkki on överiksi vedetty teeskentelevä käytös. Kuvitellaan tilanne että olet naisystävän kanssa juhlissa. Ei helvetti että siitä omasta naisystävästä voikin tulla ärsyttävä ja teennäinen. Äänensävy muuttuu täysin ja nauruun tulee mukaan teennäinen sävy, jonka vain sinä tunnistat teennäiseksi. Naisystävän juttujen taso laskee hervottoman alas, etkä kestä kuunnella enää hetkeäkään. Jos taas pidät giltsisi roolileikistä, niin voit olla varma että olet hänen ikuinen sydänkäpynsä.
Eli jos et pidä siitä että akka nalkuttaa ja teeskentelee, niin älä nyt ainakaan helvetissä esitä pitäväsi, koska jos esität niin saat esittää vanhainkotiin saakka.
Ei naisille
totuusjulkiperse
2
223
Vastaukset
Ja miten tämä mahtaa liittyä mihinkään?
- hypereikko
Tämähän on kaiken ydin. Tämä liittyy kaikkeen.
Selkeämmin; Älä teeskentele, ole suora. Silloin nalkuttavat akat jättävät sinut rauhaan.
Miehet taas pitävät naisista, jotka sanovat että mies on hyvä seksissä. Kaikki muu on turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186369
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04681- 593487
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282927Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342652Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452456Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242238Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381657
- 1951526