kalat+veskari

hmm..?

Olemme kalaN ja veskariM, kiinalaisessa tiikeriN ja kukkoM, suhde toimii hienosti. Suhteemme on kestänyt puolitoista vuotta ja asumme saman katon alla.

KalaN:lla on suuri hoivavietti ja siitäkös veskari tykkää! Tulee passattua ehkä liikaakin.. Veskari on kotona vähän laiska, hän tekee todella paljon töitä joten kalaN hoitaa kodin oman työnsä ohella. Onko jollakin kokemusta samoista piirteistä?

Kaikista asioista voidaan puhua, paitsi riidan jälkeen(harvoin riidellään, yleensä nainen aloittaa) mies sulkeutuu. Onko se veskarille tyypillistä, ettei heti myrskyn jälkeen puida asioita? Nimittäin saan miehen keskustelemaan (joskus) kunhan tilanne on rauhoittunut.

Onko vesimies mielestänne luotettava kumppani? Minun on niin vaikea luottaa vaikka kuinka toinen vakuuttaa uskollisuutta. Joskus olen siipeeni saanut..

Onko kukaan tarkemmin tutustunut kiinalaiseen horoskooppiin? Syökö tiikeri kukon? KalaN on nopealiikkeinen tekemisissään ja hyvä puoli veskariM on rauhallisuus, joutuu nainenkin miettimään tekemisiään :)
Kommentoikaa!!

4

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Meillä toisinpäin. Eli minä kalaM ja toinen osapuoli sitten VeskariN.
      Kalamiehenä minullakin suuri hoivavietti ja tykkäänkin helliä sitten tätä toistaosapuolta, ehkä vähän liikaakin. Eli aika samanlaiselta kuulostaa tuo teidän suhdekkin tuolla puolella mitä meilläkin.

      Riidat menee meillä varmaan siten päin että, mä saatan jonkin aikaa mököttää. En tosiaankaan aina.. ja kyllä se toinenkin osapuoli osaa mökötyksen. Se hyvä puoli tässä on, ettei kumpikaan kestä sitä kovin pitkään ja asiat setvitään. :)
      Yleensä se sanainen arkku on jossain vaiheessa pakko avata. Eipä oo tainnu kertaakaan jäädä mikään asia kaivelemaan mieltä :)

      Vesimiehestä yleensä en osaa sanoa. Siipeeni sitä oon itsekkin saanu eikä se kait koskaan kokonaan unohdu. Luottamukseenhan se suhde kuitenkin perustuu eli ei pitäis olla mitään hätää.
      Itse ainakin kalana luotan vesimieheen kumppanina täysin. Toimii myös toisinkin päin, eli luottamus puoli on kunnossa molemmin päin. :)

      Kiinalaisessa horoskoopissa ollaan, LohikäärmeM ja puhveliN. Huvittaa yhäkin se, että joskus jossain oon asiaa selvitelly ja noin yleensäkkin niin kiinalaisessa kuin tässä toisessakin horoskooppi systeemissä suhteen pitäis olla melkein mahdoton toimiakseen. Toisin kuitenkin on. :)

      Minusta taas tuntuu, että kalana minä olen se rauhallisempi osapuoli kun taas veskari on se nopealiikkeisempi.

      Toivotan hyvää kesän jatkoa teillekkin. :)

    • KalaN

      Meillä menee vähän toisinpäin, että mies passaa mua ja tulee yleensä töistä niin mä olen joko siivonnut asunnon lattiasta kattoon tai oon sitten jämähtänyt haaveilemaan ja mies sitten rupee siivoileen. Mies on melko tarkka siitä, että asunnossa on siistiä. Minä taas viihdyn hieman sotkusemmassakin asunnossa.

      Minä oon yleensä se joka suuttuu ja mies sitten yrittää lepytellä parhaansa mukaan. Jokus tosin käy niin, että molemmat mökötetään ja minä sitten teen aloitteen sovintoon. Riidellään melko harvoin, mutta sitte kun riidellään riidellään kunnolla.

      Ollaan kuitenkin muuten hyvin sopiva pari ymmärretään toisiamme ja samanlainen sarkastinen huumorintaju on molemmilla. :) Yhteiseloa on kestänyt reilut kolme vuotta.

      • niin erilaisia

        eikä todellakaan elämäänne mahdu muuta kuin vatvoa ja tehdä analyysia kumppanin tai toisen ihmisen horoskooppimerkistä,sääliks teitä käy...hankkikaa elämä,jokaisella on virheet ja hyvät puolet,niiden kanssa pitää vain elää,se on just sitä elämän rikkautta kun olemme jokainen niin erilaisia,joten hyvä niin...sanotteko kumppanille jos tulee riitaa,niin se johtuu sun horoskooppimerkistä?


      • haisuli*
        niin erilaisia kirjoitti:

        eikä todellakaan elämäänne mahdu muuta kuin vatvoa ja tehdä analyysia kumppanin tai toisen ihmisen horoskooppimerkistä,sääliks teitä käy...hankkikaa elämä,jokaisella on virheet ja hyvät puolet,niiden kanssa pitää vain elää,se on just sitä elämän rikkautta kun olemme jokainen niin erilaisia,joten hyvä niin...sanotteko kumppanille jos tulee riitaa,niin se johtuu sun horoskooppimerkistä?

        Taitaa edellistä kirjoittajaa kuitenkin kiinnostaa nämä jutut kun vaivautuu kommentoimaan kirjoituksia :) Hyvä niin!
        Itse ajattelen että horoskoopit on puoli totuutta, mutta elämä muokkaa ihmistä. Kalat ja vesimies tulee toimeen tai sitten ei. En ole päässyt muidenkaan merkkien kanssa loppuelämääni viettämään, toivottavasti vesimieheni kanssa pääsen; kunnes kuolema erottaa. Töitä vaatii tämäkin merkkipari mutta mikäpä ihmissuhde ei?
        Nauttikaa toisistanne kalat vesimies :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe