Daavid vastaan Goljat.Mennään porukalla pudottamaan Goljat jatkosta,sillä kotietu ja sikakatsomo siivittää Spartakin historialliseen voittoon Sedun suojateista.Onhan näitä urotekoja tehneet muutkin,niin miksi ei Spartakin huipputiimi.P.S.Urheilussa on kaikki mahdollista.
Spartak vs.Valkeakosken Haka
3
757
Vastaukset
- seuran nimikin
on pitänyt haalia venäjältä? Kuvaa hyvin kajaanilaisen jalkapallon tasoa...
- vierasvani
Spartakissa on kirjoilla kaksi(tai kolme) venäläistä pelaajaa.. Yksi näistä on Pete kuhmosta joka muuten puhuu täydellistä suomea, toinen on Igor jolla on niin kovat pelihalut, että kaveri starttaa aina pelipäivänä oman samaransa ja ajaa kostamuksesta peliin, oli se peli sitten kajaanissa tai jossain muualla.. Kolmas on Dimitri josta en kovin suurta tietomäärää omaa..
Vastauksesi tähän avausviestiin kuvaa hyvin kajaanilaista "positiivisuutta", kaveri houkuttelee kaikkia paikalle historialliseen otteeluun niin, pystyit sitten niin nuinkin positiivisen kommentin julkaisemaan..
PS. En tiennyt oliko herra Positiivari laskenut Peten kuhmosta venäläiseksi!
- katsomaan
vaikka maksaisivat mulle. ylimainostettua hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958